Gixxerday -> Als gixxer zwerm naar Zwolle ?

Tuur

Rookie
3 feb 2002
26
0
Amsterdam
Gents,

Vorig jaar was ik van de partij en dit jaar ben ik het zeker weer!
http://tuur.rrm.net/gixxerday.html (tuur.rrm.net/gixxerday.html)
Het lijkt me leuk om met een zo\'n groot mogelijke groep de rit naar Zwolle te maken.
(in je eentje is niet zo leuk en ik heb super genoten van de Need 4 Speed Meet rit)

Ik heb het volgende idee:
Er zijn flink wat bezine stations onderweg die als ontmoetings/oppikpunt kunnen dienen.
Ik wil met alle plezier deze stations langs voor de naam en het afslag nummer zodat
iedereen weet waar en waneer hij kan staan om aan te sluiten.
Het gaat om de rit vanaf Amsterdam (A10/A1) naar Zwolle (A28)

Als animo voor is dan ga ik het opzetten.

Lijkt me erg leuk als dit gaat lukken!

Grtz,
Tuur

P.S.
Ik post dit bericht ook op lowlands.gixxers.com en verwijs ook naar dit forum.
 
Lees net op lowlands dat het dit jaar zeker niet in Zwolle gehouden gaat worden... :?

Anyway, we zien wel waar het gehouden wordt en het iniatief blijft staan. :+
 
Hmmm, F*ck.. Zwolle is behoorlijk gunstig voor mij....

Ik wil er eigenlijk toch wel naar toe... Hoop dat ze het tenminste niet in Zuid Limburg organiseren ;)

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=3586 (Hier) was ook al een onderwerp(je) over de gixxerdag, ik geloof niet dat het enthousiasme erg hoog was hiero op M-F
 
Welke circuitdag heb jij op 18 mei dan?

15 april: Zolder
10 Mei : Idem!
26 Mei : Nordschlëiffe! (Niet vergeten om verlof te vragen hè bij de plies!) :P
Of ga jij ook 12-05 naar lelijkstad?
:]

17 en 18 mei Suzuki maar kan ook 16 17 mei zijn, weet het nog niet :(
Zal binnenkort wel een inschrijfform. komen :)

En 2 juni en 12 aug natuurlijk (Zolder).
 
Lees net op lowlands dat het dit jaar zeker niet in Zwolle gehouden gaat worden... :?

Anyway, we zien wel waar het gehouden wordt en het iniatief blijft staan. :+

Het evenement wordt gehouden op de enorme parkeerplaats van De Raket in Rogat (tussen Staphorst en Hoogeveen).
Alle informatie over "GIXXERDAY 2002 - GSX-R MANIACS' ANNUAL OVERDOSE" kan gevonden worden op http://www.gixxerday.com (www.gixxerday.com)


Als ik effe tijd heb ga ik ook een kijkje nemen :)

Na het succes van GIXXERDAY vorig jaar kon een vervolg dit jaar niet uitblijven. Op zaterdag 18 mei organiseert GSX-R House (www.gsxrhouse.com) daarom weer een dag voor alle Suzuki GSX-R rijders. Of je nu een oude olie gekoelde machine rijdt, een prachtige waterkoeler uit het begin van de jaren 90, een supersnelle SRAD of Hayabusa, de nieuwste GSX-R1000 of een volledig verbouwde GSX-R streetfighter: zorg dat je er bent!!
Naast tal van stands van leveranciers van spullenboel voor je GSX-R is ook dit jaar weer de Dynojet bank van Dynojet Rotterdam aanwezig, zal er een line-up plaatsvinden van alle 750 en 1100 modellen, zijn we op zoek naar de mooiste GSX-R van de dag en is er een Burn-out Cage voor de 'rokers' van deze wereld.
 
Kijk, zo gaat het lekker met die temperaturen!!! 8-)
Men stapt op een SRAD en gaat nog sneller dan een raket naar De Raket. :]

Dat is een flink stukje terrein Jasper! Als je dat allemaal gevuld krijgt mag je
het Guinness Book of Records wel gaan uitnodigen. :}

De zwerm plekken met benzine:

1.) A1 BP Honswijck 0km
2.) A1 Shell De Slaag +/- 30km
3.) A28 Esso Vanenburg +/- 45km
4.) A28 Esso Willemsbos +/- 68km
5.) A28 Shell Bornheim +/- 86km
6.) A28 Shell Dekkersland +/- 113km

De afstand van de eerste BP tot aan De Raket is +/- 128km

Wanneer de volgende items duidelijk zijn dan zal ik de aankomst tijden en de vertrek tijden voor deze 6 stations invullen.
Dit hangt af van:

a.) wanneer begint Gixxerday :?
b.) wat is een beetje een christelijke tijd voor iedereen :?

En voor de Brabo's onder ons die van beneden de rivieren aan het verzamelen slaan; misschien leuk om aan te sluiten op de A28 :?

Grtz,
Tuur *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan