Gixxers @ Tovami/ Fredriks Dynojet

Excusez, ik vergeet te vermelden dat die beide een Akra systeem hebben! Max met een Arrow demper en RRR1 met Akra demper... en wel SAE volgens mij.

Leek me ook al stug, jammer dat nog niemand een volledig systeem én PC heeft geprobeerd. Ben wel benieuwd hoeveel een R1 er op vooruit zou gaan.

Die 142 SAE pk kan wel kloppen, Paul (2FAST4YOU) heeft ook een 2002 R1 met Akra demper, Paul is wel 'wat' zwaarder dan ik dus was daarom wat langzamer dan de mijne die 144 SAE pk levert (tenminste...1,5 jaar geleden...) die wederom vrijwel even snel was - een krappe motorlengte verschil over 1,5 km Döttinger Höhe - dan de standaard R1000 van Gerco (Redgixxer) :} .
 
vandaag dus even bij hans geweest van dynojet in oss.
Met als resultaat 111,8 pk bij 9.500rpm uit mijn TLs
heb alleen geen uitdraai. (ben ik ook ff vergeten te vragen)
Was een beetje overompeld dat hij niets vroeg, en dat terwijl hij er ongeveer een uur mee bezig was geweest.

Ben zeker te spreken over mijn pcII, hij heeft onderin meer koppel gekregen, en het max vermogen is er al rond de 7.500 rpm.

geeft wel een tering herrie, twee van die open bos dempers in zo'n klein hokje. })
 
geeft wel een tering herrie, twee van die open bos dempers in zo'n klein hokje. })
Heeft ie geen oorbeschermers?? Die horen bij de standaarduitrusting hoor!

Maar wel mooi verder, enne gratis dus? Of samen met de aanschaf van de powercommander?
 
Heeft ie geen oorbeschermers?? Die horen bij de standaarduitrusting hoor!

Maar wel mooi verder, enne gratis dus? Of samen met de aanschaf van de powercommander?

ja, dat heeft hij wel. maar na een uurtje begon het wel een beetje door te dreunen.

was gratis omdat hij deze map nog niet had (TLs met open bos dempers)
 
vandaag dus even bij hans geweest van dynojet in oss.
Met als resultaat 111,8 pk bij 9.500rpm uit mijn TLs
heb alleen geen uitdraai. (ben ik ook ff vergeten te vragen)
Was een beetje overompeld dat hij niets vroeg, en dat terwijl hij er ongeveer een uur mee bezig was geweest.

Ben zeker te spreken over mijn pcII, hij heeft onderin meer koppel gekregen, en het max vermogen is er al rond de 7.500 rpm.

geeft wel een tering herrie, twee van die open bos dempers in zo'n klein hokje. })

Bel Hans even of hij je een mailtje wil sturen met de uitdraai data, kun je hem zelf uitprinten middels de Dynojet runviewer welke je kunt downloaden van de Dynojet site. Gemakkelijker dan nog een keer naar Oss rijden...

Heb je nog een voor meting laten uitvoeren, weet je hoeveel de PCII extra levert.
 
Bel Hans even of hij je een mailtje wil sturen met de uitdraai data, kun je hem zelf uitprinten middels de Dynojet runviewer welke je kunt downloaden van de Dynojet site. Gemakkelijker dan nog een keer naar Oss rijden...

Heb je nog een voor meting laten uitvoeren, weet je hoeveel de PCII extra levert.

zal ik eens doen.

ik heb wel meegekeken, maar zonder de pcII (wel al met bmc filter en open bos dempers) of met de pcII scheelt maar een paar pk in topvermogen.
het onderste en middelste gebied is wel merkbaar sterker geworden. (daar was hij ook wel tevreden over, en ook over het feit dat het topvermogen best lang volhield. hij had bovenaan de vermogenscurve een mooie rechte lijn)
 
Hier nog enkele plaatjes van bij Fredriks..

full


Voor aanvang
 
Sander,

Zoals al verteld op de Baars heb ik bij Rinus een afspraak voor 10 mei, om 13.30.

Ben benieuwd, nu vlamt mijn uitlaat nogal vertellen mijn achtervolgers..
 
Sander,

Zoals al verteld op de Baars heb ik bij Rinus een afspraak voor 10 mei, om 13.30.

Ben benieuwd, nu vlamt mijn uitlaat nogal vertellen mijn achtervolgers..
Goed zo.. wel piccies en charts posten he straks!!! Suc6 !!
 
Goed zo.. wel piccies en charts posten he straks!!! Suc6 !!
Moet de curve nog even scannen maar een voorlopige uitslag:

113 pk aan het achterwiel! *D

Nu heb ik toch wel genoeg eruit geperst denk ik, ik heb geen zin om de kop aan te passen dus hier laat ik het bij..

Maar ik ben zeer tevreden, door die akra erop te zetten en mijn map niet aan te passen had ik er nog maar 107. Dus nu zullen we weer eens een sprintje doen met Eric. ;)

Ik post de curve sodra ik hem gescand heb.
 
Moet de curve nog even scannen maar een voorlopige uitslag:

113 pk aan het achterwiel! *D

Nu heb ik toch wel genoeg eruit geperst denk ik, ik heb geen zin om de kop aan te passen dus hier laat ik het bij..

Maar ik ben zeer tevreden, door die akra erop te zetten en mijn map niet aan te passen had ik er nog maar 107. Dus nu zullen we weer eens een sprintje doen met Eric. ;)

Ik post de curve sodra ik hem gescand heb.
Ik zal het tegen hem zeggen! 8-) .

Verder, netjes... :} :}
 
vandaag ook ff een run gemaakt, 108 achterwiel pk's !! :)
en dat zonder afstellen of luchtfilter, slechts een simpele hotcam ;)
misschien binnenkort ook maar eens een afspraak maken, es kijken of we jedi in kunnen halen qua pk's hehe
 
Dag oma, tis ook al meer dan 140 dagen hoor })

maar JEDI wat had jij allemaal aangepast?

s4s
 
Ik ben ook reeds bij Fredriks geweest en heb niets dan lof voor deze toko!

Volgende week wordt mijn uitlaat geleverd (full system) dus mag ik weer een dagje naar Goes, zie er nu al naar uit!

Vorige keer Dynojet kitje erop en een K&N filter. Alleen K&N filter scheelde al 3 PK! Dynojet stage 1 is overigens niet bedoeld voor PK winst, meer om het geheel beter rijdbaar te maken en dat is absoluut gelukt!

Ruud besteed er echt veel tijd aan en bespreekt elke stap met je...bij de derde run maakte de motor ineens een heeeeel vreemd geluid en sloeg toen af....schrok me kapot, bleek dat z'n benzineblikje leeg was.......zweet!
 
Haha zuur idd, iemand anders met een k1 600 gix die kan zeggen hoeveel ie aan het achterwiel had na wat voor aanpassingen?

s4s
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er inmiddels meer mensen met een gixxer 600 bij Frederiks in Goes zijn geweest, hoe dat bevalt, wat de verbetering (verslechtering :? ) is. En wat voor spullen er voor nodig waren om dit resultaat te bereiken.

Gr,

DPM
 
Even een megakick maar kan het niet laten, ben vandaag bij Ruud langs geweest. Veel geouwehoerd, veel geleerd en een topresultaat. :)

Tovami22092010.jpg


750 k3 138,4 aan het wiel. Open mic, k&n, pc3r


c695d941.jpg


e1c22e1f.jpg


 
Terug
Bovenaan Onderaan