gl 1200 Goldwing

Do.

MF veteraan
1 sep 2003
2.145
2
Sweetlake
Beste allemaal,

Ik heb het al een beetje kunnen lezen zo her en der maar ik vraag het toch. Wat zijn jullie bevindingen en meningen over deze motor?? Ikzelf ben niet al te groot en zal op een fiets als deze veel problemen hebben met het rechtop houden maar ik vind het toch een schitterend ding. Is hij idd zo moeilijk te besturen en recht te houden of zijn dit allemaal fabels van oude mannetjes die wel meer problemen hebben met het rechtop houden van bepaalde zaken??
 
Sorry hoor ik weet niet wat er met mijn pc aan de hand is maar hij zet alles dubbel neer ?????
 
En wat onderhoud en aandachtspunten betreft, zitten daar nog bijzonderheden bij. Ik krijg juist van iedereen te horen dat je nooit een motor moet nemen die veel zwaarder is dat 2 x je eigen lichaams gewicht, laat staan dan in mijn geval een goldwing met mij´n 80 kilo??

hopen dat hij er 1 x staat :?
 
En wat onderhoud en aandachtspunten betreft, zitten daar nog bijzonderheden bij. Ik krijg juist van iedereen te horen dat je nooit een motor moet nemen die veel zwaarder is dat 2 x je eigen lichaams gewicht, laat staan dan in mijn geval een goldwing met mij´n 80 kilo??

hopen dat hij er 1 x staat :?
heb geen ervaring met goldwings,ik heb een motor :+

laat je nix wijsmaken over dit soort zaken..er zijn mensen van 65 kilo met een Valkery onder de kont van 400kilo ,,zoals ik al zei :balans,,die motor gaat vanzelf..ohja en goed kijken en vooral niet bang zijn,,als je een aantal Km's gemaakt heb ben je er vanzelf aangewend,,is met elke motor so
 
Beste allemaal,

Ik heb het al een beetje kunnen lezen zo her en der maar ik vraag het toch. Wat zijn jullie bevindingen en meningen over deze motor?? Ikzelf ben niet al te groot en zal op een fiets als deze veel problemen hebben met het rechtop houden maar ik vind het toch een schitterend ding. Is hij idd zo moeilijk te besturen en recht te houden of zijn dit allemaal fabels van oude mannetjes die wel meer problemen hebben met het rechtop houden van bepaalde zaken??
Als je hem maar níét voor de Skin Art zet !!!!! Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaa :P ;)
 
Rijd prima, geen betrouwbaarheids issues, gewoon een goede fiets. Als dit is wat jij zoekt, gewoon doen en ervan genieten. Mijn pa heeft sinds februari een 1100 en die zit weer kirrend van plezier op de motor. En dat is wel een beetje anders geweest de laatste paar jaar (hij was zo stom om een BMW boxer te kopen. Niks mis mee, maar als je een Honda man bent en geen bmw rijder, valt er niet aan te wennen of mee te rijden)
 
Mijn buurman is niet zwaarder dan jij maar rijdt al jaren met een GL1200. Hij is er zeer tevreden over. Enige zwakke punt weat hij noemde was de dynamo. (hij heeft hem net moeten vervangen en dan moet het blok eruit) Door laag zadel en groot stuur redelijk gemakkelijk te mannen.
Leuke regel trouwens over die massa van je motor. Moet ik nog een kilo of dertig aankomen voor ik er mee overweg kan :?
 
Mijn buurman is niet zwaarder dan jij maar rijdt al jaren met een GL1200. Hij is er zeer tevreden over. Enige zwakke punt weat hij noemde was de dynamo. (hij heeft hem net moeten vervangen en dan moet het blok eruit) Door laag zadel en groot stuur redelijk gemakkelijk te mannen.
Leuke regel trouwens over die massa van je motor. Moet ik nog een kilo of dertig aankomen voor ik er mee overweg kan :?

:^

Ikke nog wat meer. Ik denk dat niemand hier dat haalt. Alhoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn :P .
 
mijn neef rijd er ook al jaren op, is niet echt een 'grote kerel', gewoon normaal. hij rijd er verbazend snel en wendbaar mee.
als de motor gaat dan blijf je heus wel overeind, en ver omvallen kannie toch niet!
en als boodschapen-motor zijn ze erg handig, je kan er alles in meenemen.
 
Op vrijdag 05 september 2003 08:41 schreef NitroMax het volgende:Oh ?

Ik had jou inderdaad in gedachten Meksie :P . Komt ook omdat ik verder alleen maar brikkers ken en die stoppen alle geld voor eten en bier in hun scharrige tweewielertjes. :P

Edit: Prinsje zal ook aardig in de buurt komen met zijn Jawa gok ik :?

Nog een edit: ik was gisteren nog in Utrecht, geen tijd om bij je langs te komen '( . Lekker gegeten bij Boslust! :9


He Meks, je bent toch niet beledigd nu :? Indien wel: dan alvast mijn nederige excuses aan u...
 
Laatst bewerkt:
Ik had jou inderdaad in gedachten Meksie :P . Komt ook omdat ik verder alleen maar brikkers ken en die stoppen alle geld voor eten en bier in hun scharrige tweewielertjes. :P

Edit: Prinsje zal ook aardig in de buurt komen met zijn Jawa gok ik :?

Nog een edit: ik was gisteren nog in Utrecht, geen tijd om bij je langs te komen '( . Lekker gegeten bij Boslust! :9


He Meks, je bent toch niet beledigd nu :? Indien wel: dan alvast mijn nederige excuses aan u...

NEE, IK BEN NIET KWAAD :( :(





:+

btw was toch niet in de Skin Art, vanaf zodirect 2 weken vrij !!!
 
NEE, IK BEN NIET KWAAD :( :( [/b]




:+

btw was toch niet in de Skin Art, vanaf zodirect 2 weken vrij !!!

Woeh gelukkig maar :P . Ik kan je toch niet voorblijven met mij driewieler :P .

En ontopic: ik ken een niet-zo-erg-lange-dame die op een Yamaah Venture (zoiets :? ) rijdt, ook ruim bekuipt en bekofferd, en die heeft er ook geen enkele moeite mee! :)
 
Is gelukkig geen collega meer. Verdoet nu zijn tijd op een andere nog zinlozere mannier }) . Veel plezier daar en ik zal hem niet voor de deur parkeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan