GL1000 1975 Bobber project (te koop)

Misschien gewoon die pijp eruit slijpen aangezien de oude achterbrug nu als structureel deel gebruikt kan worden?
 
Hier een foto van het onderdeel. Je kunt goed zien hoe deze bewerkt is om passend te krijgen. Misschien moet ik het frame verder aanpassen zoals bij het gele frame eerder in deze topic. Bl Zo creëer ik wel de mogelijkheid om er later nog bij te kunnen zonder het hele blok uit het frame te moeten tillen. ;)
th_PICT3288.jpg
th_PICT3286.jpg

PB250074.JPG
 
Het is weer een tijdje stil geweest maar we zijn weer terug.
Ik heb er de buis tussen uit geslepen en het blok gemonteerd in het frame. Nu kan ik eens goed zien waar het fout ging en voorkom ik een 2de keer een beginners fout.

PICT3335.jpg


PICT3339.jpg


Nu heb ik een goed beeld voor de hoogte van de tank, de plaats van de forward controls, de stuur aanslag en de ruimte voor de luchtfilter.
 
Zeer mooi project, petje af. Zelf ben ik van plan om soortgelijk project aan te vatten. Ik heb hier twee GL1000's staan van 1976 en 1977. Toch heb ik enkele vraagjes over uw project. Waar blijf je met de elektrische componenten? Wat met het luchtfilter? Waar de batterij?

Grtz
 
Zeer mooi project, petje af. Zelf ben ik van plan om soortgelijk project aan te vatten. Ik heb hier twee GL1000's staan van 1976 en 1977. Toch heb ik enkele vraagjes over uw project. Waar blijf je met de elektrische componenten? Wat met het luchtfilter? Waar de batterij?

Grtz

THX maar u mag mij best tutoyeren hoor. _O-
Alles krijgt langzaam vorm en vind vanzelf zijn plaats. Ik weet ook nog niet waar en hoe precies het er uit komt te zien. De tijd zal het leren, de accu kan ik op 2 plaatsen kwijt. 1 - in een greppelfrees voor de radiator en tussen de FC's. 2- Onder de achterbrug. Voor de enorme berg aan elektro komt er een bak onder het panzadeltje. Voor de luchtfilter maar ik een spruitstuk waarop ik een kever sportfilter wil gaan monteren. Kortom, blijven volgen ;)
 
Het gaat slecht met het project, sterker nog.... ze staat te koop teab. Wegens thuis situaties ben ik niet langer in staat het project afronden en ben ik gedwongen het vaandel over te dragen aan de volgende.
Dus als er iemand interesse heeft in deze speciale fiets. Mail me dan alstublieft.
MvG
Paul
 
Mijn motor bied ik in onderdelen of in 1 koop te koop aan, aan eenieder die er graag mee verder gaat of enkel wat onderdelen nodig heeft.
Wegens een med. ingreep kan ik geen hardtail meer rijden, en terug bouwen naar org. is niet echt een optie.
Graag hoor ik van u!
 
De voorvork is verkocht en het frame onder voorbehoud. De "nieuwe" eigenaar was erg enthousiast over het project en ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen.
 
'GL1000 1975 Bobber project' > 'GL1000 1975 Bobber project (te koop)'
 
Hey Motor-Forum OMA Oeistnou?
Ik heb een donor staan en gelijk beginnen de hardtail vlinders weer te werken... Helaas zit er op dit beestje geen kenteken dus blijft het bij het gevoel.... -O-

Maar het is een mooi frame, het is een mooi blok en met een nette hardtail en een voorvork die ik er het liefst ietsje zou laten kantelen is hier echt wel een heel vet apparaat van te maken!

Maar goed het is een donor dus wie wilt mag komen plukken. Laat gerust van u allen horen en ik kijk wat ik kan betekenen!

PB76 in "Onderdelen Honda CB750 uit '80 ongeveer"
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan