GL1100

Oh ja, de distributieketting geeft ook nog wel eens een rateltje


Dat bestaat niet, er zit een rubberen distributieriem op, heb de mijne net vernieuwd en blok gereviseerd

DSC00003.JPG.jpg


Groeten zomaar een hardtail GL 1100 rijder

Download hier het ned. talige werkplaatshandboek, carburateurs zijn er vrij eenvoudig achter weg te halen schoon te maken Het centrale werkplaatshandboeken topic deel 2 , het roken zal olieverbruik zijn, is slijtage in het blok, reviseren dus, 4 x zuigers a 55 euro 4 bosjes zuigerveren a 37 euro en uithonen ca 100 € , je kunt het vrij eenvoudig zelf doen, blok pak je er zo onder weg bij standard frame, ik heb er nog een diaserie van, surf naar www.ofoto.com klik op members sgg in vul in bij email login : henk.huls@wanadoo.nl en bij paswoord : 750 zoek de map Goldwing dat heb ik vorig winter gedaan bij twee goldwings tegelijk
 
Laatst bewerkt:
Ja, 70 foto's staan er, met het boek erbij lukt dat best, ik heb het zonder boek gedaan, alleen even letten op : borging die de cardan aan het blok vast houdt, dat is ff zoeken, verder als je de tupperware eraf hebt, is het blok er onder vandaan , zoals op die foto's te zien is, een totaal kwetsie van 1 zaterdagmiddag (met goed gereedschap)
 
Check ook of je choke feilloos sluit en of niet een bougieKAPJE stiekem ziek is (vaak niet meetbaar, dus 1 nieuw kapje om te testen het beste).

Het zou toch zonde zijn om zulke kleinigheden niet eerst te proberen.
 
Ja choke, is GW goed in, die loopt aan de achterwiel zijde van de carb's middels een stang van de ene helft carb's naar de andere, kan zijn dat de ene helft los geschoten is (zit met een klein clipje vast) en alles een beetje stug is, dus open blijft staan, choke blijft hangen = veel rook uit ene helft krijg je dan, of de rek uit de veer daar, is gewoon te checken, een 80 er, dus e.e.a. is mogelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan