glaasje op boem ! ho!

K@W@

MF veteraan
8 okt 2004
21.334
12.987
nijmegen
Nee niet ik, maar dit gebeurde mij onlangs....
Rijd op een 4 baans weg in de stad, zit er een koekblik voor me waarvan de bestuurder niet goed de breedte van de weg in kon schatten, en de snelheid wisselde ook nogal van 30 kmh tot 70 kmh, reed er zo even een tijdje achter met de motor, en net toen ik dacht dat ik er voorbij kon, komt ie weer met een bloedgang mijn kant op, dus weer vol in de remmen.
Op een gegeven moment wordt ik het zat, en toeter een keer, en hij gaat inderdaad rechts rijden.
Ik voorzichtig erlangs, maar op het moment dat ik naast hem rijdt, gaat ie ook snelheid vermeerderen, en blijft wild gebarend naar mij kijken. Wat hij daardoor niet zag, is dat we een stoplicht naderde waar op zijn rijbaan een auto stond te wachten , en je raadt het al, met 55/60 kmh vol op die stilstaande auto.
hij heeft er niet veel van gemerkt volgens mij, en de stilstaande auto zag hem gelukkig ook aankomen, dus die had zich ook schrap gezet.......had de auto gelukkig alleen maar even geleend van zijn schoonmoeder
 
B| ..jammer dat zo'n lummel dan wel weer brokken moet maken, om tot stilstand te komen....

Tijd terug ook zo'n mafkees voor m'n tweewieler,.....had de hele weg nodig, geen vaste snelheid ,( 50/70 op een 80km weg), 'twas 23:30 's avonds, op de N219.
Het was dus erg rustig op de weg, donker, en ik ben er uiteindelijk toch maar langsheen gegaan,.......wat moet je er verders mee!
Kenteken had ik nog ergens opgeschreven, toen ik thuis kwam.
B| ..begon met CD-4cijfertjes.
 
B| ..jammer dat zo'n lummel dan wel weer brokken moet maken, om tot stilstand te komen....
:^

Tijd terug ook zo'n mafkees voor m'n tweewieler,.....had de hele weg nodig, geen vaste snelheid ,( 50/70 op een 80km weg), 'twas 23:30 's avonds, op de N219.
Het was dus erg rustig op de weg, donker, en ik ben er uiteindelijk toch maar langsheen gegaan,.......wat moet je er verders mee!
Kenteken had ik nog ergens opgeschreven, toen ik thuis kwam.
B| ..begon met CD-4cijfertjes.
Jammer dat hiermee niets kan / zal gebeuren... CD = corps diplomatique en die zijn "vogelvrij"...
 
B| ..jammer dat zo'n lummel dan wel weer brokken moet maken, om tot stilstand te komen....

Tijd terug ook zo'n mafkees voor m'n tweewieler,.....had de hele weg nodig, geen vaste snelheid ,( 50/70 op een 80km weg), 'twas 23:30 's avonds, op de N219.
Het was dus erg rustig op de weg, donker, en ik ben er uiteindelijk toch maar langsheen gegaan,.......wat moet je er verders mee!
Kenteken had ik nog ergens opgeschreven, toen ik thuis kwam.
B| ..begon met CD-4cijfertjes.
Tja, ook kennis gemaakt met 't Corps Dement?
Hier in Den Haag stikt 't van die randdebielen.
CD-4cijfertjes.
BN-4cijfertjes.
GN-4cijfertjes.

Allemaal kenteken series waar je rare capriolen van mag verwachten.
 
ik had er mijlenver uit de buurt gebleven. Mafkezen, je weet nooit wat ze doen
stupid.gif

Nu weet je dus wat ze doen. Ze parkeren hem in een andere auto B|
 
Tja, ook kennis gemaakt met 't Corps Dement?
Hier in Den Haag stikt 't van die randdebielen.
CD-4cijfertjes.
BN-4cijfertjes.
GN-4cijfertjes.

Allemaal kenteken series waar je rare capriolen van mag verwachten.

CD is een kenteken voor diplomaten in in NL. Die mogen niet niet beboet worden vanwege hun beschermde status :X
 
:^Jammer dat hiermee niets kan / zal gebeuren... CD = corps diplomatique en die zijn "vogelvrij"...

dat ze met een diplomaten-kenteken rijden, wil niet zeggen dat ze kunnen doen en laten wat ze willen. rijden onder invloed is strafbaar, dus ook voor hun
 
dat ze met een diplomaten-kenteken rijden, wil niet zeggen dat ze kunnen doen en laten wat ze willen. rijden onder invloed is strafbaar, dus ook voor hun

Het kan idd, maar is erg omslachtig en geen agent/korps die zich eraan wil "branden" dus daarom gebeurt er vaak niets :X Gellukkig zijn er agenten die een uitzondering maken :}
 
Heb je wel een flink negatieve getuigenverklaring achtergelaten?


Ik haat dat soort mensen, kijk... laat ze maar van een brug springen, zal mij een fuck interesseren... maar in de auto dronken gaan rijden :N
Er kunnen zulke erge dingen gebeuren :N
 
dit is de reden dat als ik mensen in koekblikken een klein beetje gek vind doen ik schijt heb aan wat wel en niet mag, ik er asap zo ver mogelijk vandaan wil (kortom inhalen).

Hou er niet van om te wachten tot een idioot mij voor mn flikker rijdt. wil mn eigen ongelukken maken.
 
:^Jammer dat hiermee niets kan / zal gebeuren... CD = corps diplomatique en die zijn "vogelvrij"...

:) Vogelvrij zou betekenen dat iedereen die auto gewoon van de weg mag rijden/beuken. :Y

Je bedoelde natuurlijk "onschendbaar", maar ook dat heeft idd z'n grenzen, zoals al is geschreven door iemand.

Maar wat een verhaal zeg.... :N
 
Het kan idd, maar is erg omslachtig en geen agent/korps die zich eraan wil "branden" dus daarom gebeurt er vaak niets :X Gellukkig zijn er agenten die een uitzondering maken :}

Geen agent die zich eraan wil branden... :?




}) echt wel!!
Zegt me niks, of ze nu CD of HJ aan het begin van het kenteken hebben staan. :Z

Volgens mij is het zo dat de eenvoudige verkeersovertredingen idd niet "door" gaan maar dat alle bevoegdheden strafrechtelijk helemaal van toepassing zijn en dat men gewoon zich gewoon te schikken heeft naar de bevoegdheden van de politie maar dat pas bij de rechter gekeken word naar wat wel of niet "in rekening" word gebracht.

Misschien dat er nog iemand reageert die hier beter van op de hoogte is ??
 
misschien herinneren jullie het geval nog van die jappanse zoon van de ambassadeur die toen een meisje vermoordde om ze op te eten. Die kon toen ook niet vervolgd worden ivm zijn diplomatieke onschendbaarheid.

Om de goede vrede te bewaren, is hij toen terug geroepen naar japan om dar alsnog berecht te worden, maar in principe was dit eigenlijk een diplomatieke actie.

CD-ers hebben echt volledige diplomatieke onschendbaarheid, dit in tegenstelling tot auto's met BN GN, dit zijn alleen auto's die GEEN deel uitmaken van het nederlandse wagenpark. Daar rijdt dan vaak amassadepersoneel in, die zijn niet "onschendbaar"maar genieten wel een lichtere vorm van onschendbaarheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan