Glijder door mes..

jaapgvk

Die hard MF'er
28 okt 2003
509
0
schaijk
Ja mensen, ook ik ben onderuit gegaan...

Ik stond in Tilburg voor een stoplicht voor een (tweebaans) weg naar rechts te wachten. Het werd groen en ik trek langzaam op (was hem nog aan het warmrijden)... Toen ik de bocht bijna uit was en wat gas bijgaf gleed ik opeens onderuit! Ik reed misschien 15 km/h, helemaal geen waarschuwing.

Ik sta weer op, zet mijn motor aan de kant:
DSC00117.JPG

DSC00118.JPG

DSC00119.JPG

DSC00120.JPG


Nu boeit mij dit absoluut niks, het is toch maar een fiets om het allemaal op te leren dus ik heb de topkuip en remhendel weer rechtgebogen en ben doorgereden.

Ik zat een tijdje op de snelweg toen het temperatuur metertje opeens omhoog schoot, dus snel langs de kant gezet, afgestapt: zie ik de koelvloeistof op straat druppelen. KUTZOOI!!

Daar zit dus iets fout... Morgen ff kijken, ik hoop dat het slechts een slangetje is ofzo :r

Ons pap is mij op komen halen en we zijn nog ff langs de plek waar ik onderuit ben gegaan gereden en het viel me op dat er wel erg veel zooi in en rond die bocht lag. Zie ik opeens dit op de plek waar ik onderuit was gegaan liggen:

DSC00121.JPG


WTF :? Daar ligt gewoon een mes op straat! En aan alle putjes en krassen te zien toch al een hele tijd. Lekker is dat!

Dit kan ik zeker niet op de gemeente verhalen omdat ze de straten niet schoon houden? Ben ik mooi klaar mee :(
 
Niet geschoten is altijd mis...

Maja bewijs maar dat
1 dat mes er al lag, toen jy viel
2 dat dat mes echt de schuld was van jou val


maargoed, succes!!
 
jezus... dat is lekker :X

ik zou hem naar de politie brengen. Gevonden voorwerpen.

nee serieus.. dit hoord toch niet op de weg te liggen B|

suc6 met je motor, zelf had je niks dus?
 
Hmm mooi balen! Hoop dat het allemaal meevalt met de schade. Zelf niks aan overgehouden?

Ik zou het toch altijd even melden bij de politie, niet geschoten is altijd mis hè! Succes ermee!
 
Dammit zwaar klote man!
had je zelf nog wat?
ik denk dat je er maar weinig aan kunt doen en accepteren dat er nog altijd klootviolen rondlopen/rijden die zulke zooi op de straat dumpen! B| :(
(m'n moeder heeft zelfs al es een schaar opgeraapt :r )
succes met herstel van de motor, hij zag er nog wel zo mooi uit '(
maargoed, misschien wel weer een wijze les geleerd...
najah, ik zou zeggen: ride on! :] en probeer een goede (goedkope) oplossing te vinden voor je schade...
(125cc.nl heeft nog wel eens wat 2ehands kuipen liggen die er nog goed uitzien)
grtz, MacReal (die toch een traantje wegpinkt bij het zien van deze pics '( )
 
Hmmm meestal krijg je een mes tussen je ribben in Tilburg, dit is nieuw voor mij. Een delict met een mes op straat waardoor een motor valt. :9

Blijft klote dat je valt door rotzooi van een ander op straat. Hopen dat de schade aan je koeling meevalt.
 
klote van die schade en dit allemaal door een stom botermes.

Als ik je hiermee kan helpen mss. Ik heb hier bij mij thuis nog een demper liggen van hetzelfde type. Ik heb deze demper nieuw gekocht en heb er in totaal maar 40 km mee gereden. Als je geinteresseerd bent stuur mail

suc6
 
Niet geschoten is altijd mis...

Maja bewijs maar dat
1 dat mes er al lag, toen jy viel
2 dat dat mes echt de schuld was van jou val


maargoed, succes!!
En zelfs al kun je dat bewijzen, is het natuurlijk waanzin om te verwachten dat de gemeente iedere vierkante meter straat 24 uur per dag in de gaten houdt. |(

Misschien kun je proberen aan te tonen dat de gemeente al lang wist dat dat mes daar lag en dat dat een gevaarlijke situatie opleverde die door de gemeente opgelost had moeten worden... :Z

nee serieus.. dit hoord toch niet op de weg te liggen B|
Nee, serieus... Motorfietsen horen ook niet op de weg te liggen, maar ja, die liggen er ook wel eens. :z

Wat is dat nou toch voor waanzin dat iedereen tegenwoordig de gemeente aansprakelijk wil stellen voor het minste of geringste steentje, gaatje, spoortje zand of stukje zwerfvuil dat op straat ligt. |(

Als ik jou was zou ik proberen de eigenaar van het mes op te sporen. Die is tenslotte de schuldige.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het kl#te voor je dat je onderuit gegaan bent, hoor. Maar om dan gelijk te beginnen over de gemeente aansprakelijk te stellen... :X
 
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het kl#te voor je dat je onderuit gegaan bent, hoor. Maar om dan gelijk te beginnen over de gemeente aansprakelijk te stellen... :X

Ik zeg juist dat dat waarschijnlijk toch niet kan ;)

Maar echt waar, er lag daar nog veel meer zooi op de weg, had er ook nog een benzinedop opgeraapt.

Had zelf overigens niks. Ik had beschermende kleding aan :)

@MacReal: Kut he? Ik vind het ook heel erg jammer, die afgeschuurde plekken tip ik denk ik gewoon aan met rode lak. Alleen mijn versnellingspookje is afgebroken daar moet ik nog iets op verzinnen.

@Ins4ne: Bedankt voor het aanbod maar een vriend van mij is lasser en kan zelf hele mooie open dempertjes maken :}
Heeft voor een vriend z'n auto al twee open Hayabusa dempers gemaakt, die kan voor mij ook wel wat in elkaar flansen.

Het enige waar ik mij echte zorgen over maak is het koeling-systeem. Ik hoop er op dat er alleen een slangetje is losgegaan of iets dergelijks maar ja dat kijk ik morgen wel...

Ach ja, hij moest toch al uit elkaar om er een nieuwe zuiger in te zetten...
 
WTF Daar ligt gewoon een mes op straat! En aan alle putjes en krassen te zien toch al een hele tijd. Lekker is dat

wordt er niet mee neergestoken dan flikker je erover heen met je motor,...... rotzooi
 
Ja mensen, ook ik ben onderuit gegaan...

Ik stond in Tilburg voor een stoplicht voor een (tweebaans) weg naar rechts te wachten. Het werd groen en ik trek langzaam op (was hem nog aan het warmrijden)... Toen ik de bocht bijna uit was en wat gas bijgaf gleed ik opeens onderuit! Ik reed misschien 15 km/h, helemaal geen waarschuwing.

Ik sta weer op, zet mijn motor aan de kant:
http://members.home.nl/geurtsvkessel/foto/DSC00117.JPG ((Afbeelding))
http://members.home.nl/geurtsvkessel/foto/DSC00118.JPG ((Afbeelding))
http://members.home.nl/geurtsvkessel/foto/DSC00119.JPG ((Afbeelding))
http://members.home.nl/geurtsvkessel/foto/DSC00120.JPG ((Afbeelding))

Nu boeit mij dit absoluut niks, het is toch maar een fiets om het allemaal op te leren dus ik heb de topkuip en remhendel weer rechtgebogen en ben doorgereden.

Ik zat een tijdje op de snelweg toen het temperatuur metertje opeens omhoog schoot, dus snel langs de kant gezet, afgestapt: zie ik de koelvloeistof op straat druppelen. KUTZOOI!!

Daar zit dus iets fout... Morgen ff kijken, ik hoop dat het slechts een slangetje is ofzo :r

Ons pap is mij op komen halen en we zijn nog ff langs de plek waar ik onderuit ben gegaan gereden en het viel me op dat er wel erg veel zooi in en rond die bocht lag. Zie ik opeens dit op de plek waar ik onderuit was gegaan liggen:

http://members.home.nl/geurtsvkessel/foto/DSC00121.JPG ((Afbeelding))

WTF :? Daar ligt gewoon een mes op straat! En aan alle putjes en krassen te zien toch al een hele tijd. Lekker is dat!

Dit kan ik zeker niet op de gemeente verhalen omdat ze de straten niet schoon houden? Ben ik mooi klaar mee :(


Succes met je motor.....En de zaak over het mes.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan