Glitter en disco-outfit voor je motor

waarom zou je het niet doen ?? die glitters zijn geweldig

  • meest ja

    Stemmen: 4 8,9%
  • meer ja

    Stemmen: 3 6,7%
  • Ja natuurlijk

    Stemmen: 13 28,9%
  • tsja

    Stemmen: 3 6,7%
  • nou vooruit

    Stemmen: 1 2,2%
  • nou nee

    Stemmen: 21 46,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Yes! Ik heb er ook ééntje gescoord!

Past mooi bij mij cb500f!

full
 
wauw !! dat staat goed bij elkaar !!!!! :} :} ook ebay ? staan er elke week wel 5 tot 10 op hè... de jaren 70 motormeetings in de US moeten wel erg hoog sterreslag gehalte gehad hebben

Inderdaad Ebay... ik zag die kleuren en ik dacht die moet ik hebben!

Ik vind het 'banden spoor' ook wel gaaf gedaan...

full
 
heb ik toch al ;(

ik had er eerder zelfs 2.....

overigens is dit een RV90 en geen RV50....


..dat wist ik, vandaar de foto... dacht alleen dat ik een andere had opgeslagen: een rv90 met discosterren..maar dit lieffie mag er ook zijn ;)
heb je die rv90 nog ?
 
Inderdaad Ebay... ik zag die kleuren en ik dacht die moet ik hebben!

Ik vind het 'banden spoor' ook wel gaaf gedaan...

(Afbeelding)

dat word een mooi voorjaarsritje dan ! ik hoop dan mijn CB af te hebben en jij bent ook al disco-verantwoord denk ik toch aan een klein Veluwe rondje !? beetje hertjes laten schrikken
 
dat word een mooi voorjaarsritje dan ! ik hoop dan mijn CB af te hebben en jij bent ook al disco-verantwoord denk ik toch aan een klein Veluwe rondje !? beetje hertjes laten schrikken

Ik ben van de partij! :)
 
kan je die disco verf ook niet bij de beter verfspeciaal zaak krijgen?? Weet dat Rat&mouse toen ook zijn helm gewoon zelf gespoten heeft
 
Even een oud topic nieuw leven inblazen...

Ik heb onlangs deze uiterst fraaie Premier helm uit 1976 gescoord, met glitters en vlammen. Nog helemaal nieuw en ongebruikt! :)

Nu ben ik op zoek naar een (bij)passend vizier. Dus als iemand iets heeft liggen hoor ik het graag!

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan