Glitter en disco-outfit voor je motor

waarom zou je het niet doen ?? die glitters zijn geweldig

  • meest ja

    Stemmen: 4 8,9%
  • meer ja

    Stemmen: 3 6,7%
  • Ja natuurlijk

    Stemmen: 13 28,9%
  • tsja

    Stemmen: 3 6,7%
  • nou vooruit

    Stemmen: 1 2,2%
  • nou nee

    Stemmen: 21 46,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
wie heeft er nog meer zo'n gruwelijk goede smaak en houd eigenlijk diep in zijn hart nog steeds van Saturday-night-fever..maar dan Saturday-motorcycle-fever en daat dan met GLITTER kuip, helm en het liefst de tank ook, op stap om je dorpsgenoten weer in vervoering te brengen ???
in ieder geval:post je plaatjes hier zodat ik weer inspiratie krijg om altijd en eeuwig die glitter-bike te blijven berijden !!
(je ziet me altijd met mijn neus op de neus van de botsauto's rijden om je van dichtbij te kunnen zien ;) .. alvast bedankt ! hier zijn mijn twee helmen..om je in de stemming te brengen
full
 
GEWELDIGE HELM ZEG, VOORAL DIE LAATSTE! SUPER, ZO HEERLIJK FOUT ALS DAT IS! HAHAHAHA! :)
 
IKWILIKWILIKWILIKWIL..........



maar ik kan er geeneen vinden...


'(


mocht er iemand nog zo'n helmpje hebben liggen zonder een idee wat 'r mee te doen: laamaarweten, ik koop ' m van je.
 
vond die porsche design toch mooier .. als iemand er nog zo een heeft liggen en er vanaf wilt ... :}
 
De mijne... via Ebay gekocht (en heb er inmiddels weer eentje verkocht).
Kon wel eens een collectie gaan worden...

full
 
De mijne... via Ebay gekocht (en heb er inmiddels weer eentje verkocht).
Kon wel eens een collectie gaan worden...

(Afbeelding)


mooi die racing-stripes !! ebay.com met als zoekterm: helmet glitter of helmet sparkle doet wonderen !! let op dat het verzenden duur kan uitvallen !!

welke motor heb je ? rij je ook 'rond'met deze helm !!?
 
mooi die racing-stripes !! ebay.com met als zoekterm: helmet glitter of helmet sparkle doet wonderen !! let op dat het verzenden duur kan uitvallen !!

welke motor heb je ? rij je ook 'rond'met deze helm !!?

Ebay is te gek en ja... ik heb me idd al eens verkeken op de vezend- en douanekosten haha! Ik wil er nu nog eente met vlammen erop.... zoals deze bijvoorbeeld, maar die was me (veel) te duur...

Hij past perfect, dus ik rij er ook gewoon mee rond (ik weet het... er zijn veiligere helmpjes).
Ik rij zelf op een HD uit '42 en post meestal in het chopper gedeelte.
... en zit hier stiekem mee te kijken omdat er vaak leuke sleutel verslagen staan...!
 
Ik zag op Vehikel een Honda 550 uit de glittertijd. Groen met veel andere kelurtjes en vooral glitters.
Verftechnisch destijds heel mooi gedaan; zag er nog tip top uit, maar mij zul je er niet op zien.
 
..als je mij voortaan maar belt/mailt en zegt waar het is !!!! ;)
Dan kom jij er cker niet vaak, niet vaak genoeg voor iemand uit utrecht :P kheb dat ding nl. een aantal keren achterelkaar gespot op de vehikel. Ziet er goed uit voor het gevraagde bedrag. Je moet er maar op durven rijden :)
 
Dan kom jij er cker niet vaak, niet vaak genoeg voor iemand uit utrecht :P kheb dat ding nl. een aantal keren achterelkaar gespot op de vehikel. Ziet er goed uit voor het gevraagde bedrag. Je moet er maar op durven rijden :)


klopt ! ik heb de Vehikle een jaar of twee/drie gemeden omdat ik het niet zo interessant vond: teveel auto's ..te hoog entreegeld en veel bromfietsen: kortom ..te weinig japans spul te vinden..heb je de BB foto's al gehad ? frame is echt heel gaaf geworden, nieuwe balhoofd-lagers erin..achterbrug erin en achterwiel klaar met nieuwe old-school band erom..volgens mij word het een mooie winter ! heb je nog gekeken naar een BB ??
 
klopt ! ik heb de Vehikle een jaar of twee/drie gemeden omdat ik het niet zo interessant vond: teveel auto's ..te hoog entreegeld en veel bromfietsen: kortom ..te weinig japans spul te vinden..heb je de BB foto's al gehad ? frame is echt heel gaaf geworden, nieuwe balhoofd-lagers erin..achterbrug erin en achterwiel klaar met nieuwe old-school band erom..volgens mij word het een mooie winter ! heb je nog gekeken naar een BB ??
Ik ben het helemaal met je eens (aanbod/entreeprijs), maja, ik blijf gewoon gaan. Ik zie het meestal als een soort 'gezins' uitje, meestal gaan pa&ma (en soms mijn broer, hier sindskort geregistreerd als details22) gezellig mee. En je weet nooit wat je kan tegenkomen voor een prikkie...Heb trouwes wel een hekel aan die rijen met zundapp/kreidler 'shit'...te weinig Honda. Maja, dat komt de zeldzaamheid van onze fietsen alleen maar ten goede ;)

ps. we moeten idd weer ff mailen..je hoort van me :) en wat gek dat ik vandaag pas je bomber-racer topic ontdekt heb.. :}

Groetjes Maarten
 
Heb wel geen glitters maar wel een mooi pak ;)
Waar volgens mij een porche helm wel goed bij staat :P
Dat andere pak waren was ik nog niet vergeten, maar wel vergeten naar te vragen woensdag. Had je die nog??
 
Terug
Bovenaan Onderaan