GN 400 cafe/brat/tracker project

Status
Niet open voor verdere reacties.
de volgordes kloppen niet overal helemaal als je goed oplet..
frame ontroest en subframe aangepast.
full

full
 
Ziet er echt goed uit Ronald! Hoe zit bij jou het stuur bevestigd? Ik wil het stuur ook graag lager hebben op mijn GN.
 
hee thijs, dank je.
Ik heb de ophangpunten van de tellerunit gebruikt. originele stuurklemmen en andere (kortere)bouten.
de kleine moeren die weer mooi in de stuurklemmen vallen hebben alleen een fijne spoed (schroefdraad) daar heb ik een tap daarheen gehaald zodat ik gangbare bouten kon gebruiken.
 
gisteren heel even met beide bandjes op de grond om beetje beeld van het geheel te krijgen.
ben nu wel heeeel benieuwd naar hoe hij er straks uit ziet. ..
full


full
 
dank je, vond ik zelf ook nogal goed uitpakken.
zit nu te denken wat ik kwa kleur met de tank zal doen...
handvatten heb ik met kurk, zadel denk ik bruin met wit stiksels. ..
 
ja de vorkhoezen zijn mij nog niet naar het zin zo.. ik had een voorbeeld en hoopte dat deze zo uit zouden pakken... ma dit is het 2e setje nieuwe vorkhoezen al |(
full

full
 
hij staat ook veel dichter op de band met de onderste kroonplaat lijkt het wel...
moet nog even kijken hoe ik dit ga aanpakken...

@ powerpiep: wat voor stepjes zitten er op jou donor dr350? ik wil eigenlijk van die offroad steps monteren ;)
 
Offroad stepjes ;)
maar ze passen niet 1:1 anders had ik ze er onder :P
Als je er vind, let me know :)
ps, het was een DR 400 :P
 
Laatst bewerkt:
ze zijn er wel maar 1:1 hoeft ook niet toch, er past als je een keer bezig bent toch niets echt 1:1..

moet mijn spacers van achtertandwiel weer veranderen was 10 mm moet naar 7,5 de ketting loopt net tegen het frame aan, bovenlangs ging het prima maar onder kwam geluid vandaan -O-
 
tis alweer een tijdje stil. .... ma intussen hebben we de uitlaat bijna op zijn nieuwe plaats.
half onder het blok, foto volgt nog :P
 
sorry het zijn niet de mooiste foto's. .... voor het mooie moest hij naar buiten(zonder flits)
maar na een x aantal keer inslijpen en hechten en passen en..... geen mig/mag thuis. ... is het gewoon weer gelukt. staande stuk in lijn met het frame en demper dicht onder het blok langs.
full

full

er komt straks nog heatwrap omheen. x
 
zojuist heb ik de handvaten van de koppeling en voorrem los gehaald, en vermoed dat de schakelaar van de voorrem defect is.. er zitten twee contact vlakjes in maar er is niets meer dat hier op schuift om contact te maken.

heeft iemand nog wat liggen misschien?

verder weinig nieuws, weinig tijd as usual :X
 
En dan eindelijk een update.... cockpit is bijna klaar *D
gaat toch altijd weer meer tijd in zitten dan vooraf bedacht. ..
Vanavond maar even een paar foto's maken.

De schakelaar van de voorrem is dus nieuw te bestellen bij roukema....
het binnenwerk van de mijne was weg. Moest ook een boutje uitboren en opnieuw draad tappen maar dan ist weer als nieuw O-)

foto's volgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan