Go mobile app

Jan Mesker

Rookie
20 jun 2020
11
0
Hallo, wie kan mij helpen. Ik wil gebruikmaken van motorroutes in mijn tt mobile app, heb gelezen dat dit kan via mydrive. Maar hoe kan ik tt mobile koppelen aan mydrive?? Ik kan alleen een tomtom selecteren. Wie kan mij de uitgebreide en duidelijke instructies bieden.
 
TomTom zelf kan je daar van voorzien.

Zelf had ik hier twee weken geleden (na het afsluiten van een TomTom GO abonnement) ook last van, dus toen heb ik TomTom benaderd.
Het resultaat;
Helaas werkt My Routes momenteel niet op de TomTom GO app.. Ze gaven aan dat dit binnen een paar weken opgelost zal zijn.
 
TomTom zelf kan je daar van voorzien.

Zelf had ik hier twee weken geleden (na het afsluiten van een TomTom GO abonnement) ook last van, dus toen heb ik TomTom benaderd.
Het resultaat;
Helaas werkt My Routes momenteel niet op de TomTom GO app.. Ze gaven aan dat dit binnen een paar weken opgelost zal zijn.
My Routes ken ik niet maar er wordt ook gevraagd voor mydrive.

Maar welkom in ons midden Jan, vertel eens wat meer over jezelf!

maar over jouw probleem:
Zowel in je mydrive als go app inloggen.
In mydrive aanvinken dat je de routes wil synchroniseren.
In tomtom onder service ook mydrive aanzetten.
Dan zal je de routes moeten zien.
Overigens is er een topic over android navigatie.

https://www.motor-forum.nl/threads/android-smartphone-navigatie.429157/
Screenshot_20200620-193144_MyDrive.jpg
20200620_193219.jpg
 
Nadat je routes hebt gemaakt in MyDrive moet je in de TomTom GO app op Mijn Routes (/My Routes) klikken, deze optie is niet beschikbaar in de IOS app.

Wellicht werkt het in de Android app wel
 
My Routes ken ik niet maar er wordt ook gevraagd voor mydrive.

Maar welkom in ons midden Jan, vertel eens wat meer over jezelf!

maar over jouw probleem:
Zowel in je mydrive als go app inloggen.
In mydrive aanvinken dat je de routes wil synchroniseren.
In tomtom onder service ook mydrive aanzetten.
Dan zal je de routes moeten zien.
Overigens is er een topic over android navigatie.

https://www.motor-forum.nl/threads/android-smartphone-navigatie.429157/
Bekijk bijlage 1514753Bekijk bijlage 1514754
Hoi Bas bedankt voor jouw uitleg, dit heb ik allemaal gedaan maar er gebeurt nog niets.
 
duidelijk.... zie mijn eerste post, daar zijn inderdaad problemen mee, ik stuur zo wel ff een pm voor een werkende versie
 
Tom tom heeft versie 2.2.1 van de GO navigation App uitgebracht. Deze ondersteund weer het rijden van tracks.
De uitrol is nog beperkt maar met een beetje geluk krijg je deze versie.

"The GO Navigation app version 2.2.1 is now rolled out to small number of users with the addition of route sync feature. The app rollout will increase in the coming days to cover more users which is random for now."
Bron; New TomTom GO Navigation App (Android) - Page 11
 
toch dit oudere topic maar weer wakker schudden.....
ondertussen zitten we op versie 3.3.14 (android)

en het syncen met mydrive werkt weer niet :(
iig, bij mij niet.....

Heb al opnieuw ingelogd enzo, maar niets helpt.

iemand tips?

EDIT: na het aanpassen van de naam van 1 van de routes, zie ik hem ineens wel.... dus dit helpt :)
 
Laatst bewerkt:
durf ik zo niet te zeggen en kan er niets over vinden....
oude routes hadden .gps in de naam, dit werd zo gedaan door de software waarmee ik de routes heb gemaakt.
Ze stonden zo wel in de mydrive app, en ook via de website waren ze te zien, maar op de telefoon niet.

Ik heb nog wat getest, maar ook .gps kan gewoon, had een andere route gepakt die niet weer werd gegeven. Heb daar een ander deel van de naam aangepast en .gps laten staan, maar die verscheen ook gewoon na 10 seconden in mijn tomtom go app op de android telefoon....
 
Terug
Bovenaan Onderaan