GO, Oude Brikken Landmark Rally

Moest wel goed zoeken hoor , maar toch gevonden :9

Heb alleen Friesland nog niet gevonden


Zal ik 't makkelijker maken.

full


Zo moeilijk is 't toch niet om Friesland te vinden :P
 
@ Komkommer & Wim V

Graag wat verheldering op het punt illegaal, legaal de Pyramide van Austerlitz in beeld brengen. Ik ben niet op de hoogte met de situatie daar. Is het mogelijk om van een legaal punt de Pyramide met motor in beeld te brengen, zodat de mensen een alternatief hebben.
 
@ Komkommer & Wim V

Graag wat verheldering op het punt illegaal, legaal de Pyramide van Austerlitz in beeld brengen. Ik ben niet op de hoogte met de situatie daar. Is het mogelijk om van een legaal punt de Pyramide met motor in beeld te brengen, zodat de mensen een alternatief hebben.


WimVF eet nu even wat in gezelschap van vriendin en kinderen,
wist niet dat ik er zoveel had (laatste) _O-

Daarna zal ik tekst en uitleg geven over de LM (Austerlitz) en voorbeelden
geven van de benadering ervan... :W
 
als je maar vroeg genoeg vertrekt :Y



@tingting handschoenen liggen achter het scherm(snoept wat moeilijk met)

Te vroeg begonnen of te vroeg gepost? Beide in dit geval! Je post telt wel ...........in de buitencategorie Grappen & Grollen en dat is ook het mapje waarin je piccie is opgeslagen. Je mag jezelf op een rolletje King tracteren. Dus neen met als reden, niet verreden in de gestelde periode, da's wel duidelijk!

Veel suc6 verder!
 
loopt hier al flink door

Gevonden:
Drenthe
Groningen
Flevoland (kende ik)
Utrecht (kende ik)
Zeeland
Overijssel, zo goed als
Zuid Holland
Brabant
Gelderland
Limburg
Friesland.

wbt Overijssel, het staat er vol met die dingen.
Wordt nog een klus de juiste te vinden.
 
Laatst bewerkt:
@ Komkommer & Wim V

Graag wat verheldering op het punt illegaal, legaal de Pyramide van Austerlitz in beeld brengen. Ik ben niet op de hoogte met de situatie daar. Is het mogelijk om van een legaal punt de Pyramide met motor in beeld te brengen, zodat de mensen een alternatief hebben.


Bij deze wat tekst en uitleg over het te naderen object LM Utrecht.
Ik heb destijds met mijn bezoek aan de Pyramide van Austerlitz via de parkeerplaats
(vanaf de Zeisterweg) gewoon bezocht met de motor.
Destijds wist ik niet, weet dat nog steeds niet, of dat nu wel/niet mag zoals Komkommer aangeeft. Kijk, als je ter plaatse vraagt: of je daar met de motor heen mag, zullen ze altijd neen roepen.
Echter heb ik toen de Pyramide via de parkeerplaats benaderd, op een vroeg tijdstip.
Dat betekend dat er toen weinig wandelaars waren of zijn.
Als je de Pyramide vanaf een andere kant wil benaderen kan dat ook,
en wel vanaf het Pannekoekhuis, Bergzicht en dan via de Treekerweg (asfalt)
Je komt dan vanaf de Noordzijde (t.o.v. de Pyramide)

Kijk maar wat jullie ermee doen.

:W
 
Ok hier nummer2
Het was erg glad op de parkeerplaats en verboden voor motor voertuigen.
Dan maar deze foto gemaakt.

full



R80RT 1981
14 punten

Pieter
 
Laatst bewerkt:
Al enkele gevonden *O*
Ga rustig verder puzzelen en hoop dan op iets beter en pekelvrij weer :W
 
Ik nog fff alle foto's gecontroleerd, bleek dat ik de verkeerde toren in Overijssel had |(
Nu, 162535473 trefwoorden / zoekpogingen later nog steeds de goede niet gevonden :N
 
'k vind hem ook niet, allemaal andere indeling van ramen, ander dak, geen lamp, etc. etc. B|

:^ indeed
aan de achterkant lijken ze allemaal dicht te zijn, dus dat zal het ook wel niet zijn.

Verder heb ik ze nu allemaal gevonden *O*
 
Laatst bewerkt:
Bij deze wat tekst en uitleg over het te naderen object LM Utrecht.
Ik heb destijds met mijn bezoek aan de Pyramide van Austerlitz via de parkeerplaats
(vanaf de Zeisterweg) gewoon bezocht met de motor.
Destijds wist ik niet, weet dat nog steeds niet, of dat nu wel/niet mag zoals Komkommer aangeeft. Kijk, als je ter plaatse vraagt: of je daar met de motor heen mag, zullen ze altijd neen roepen.
Echter heb ik toen de Pyramide via de parkeerplaats benaderd, op een vroeg tijdstip.
Dat betekend dat er toen weinig wandelaars waren of zijn.
Als je de Pyramide vanaf een andere kant wil benaderen kan dat ook,
en wel vanaf het Pannekoekhuis, Bergzicht en dan via de Treekerweg (asfalt)
Je komt dan vanaf de Noordzijde (t.o.v. de Pyramide)

Kijk maar wat jullie ermee doen.

:W

De laatste benadering herinner ik mij van een schoolreisje ooit! Lijkt mij wel een alternatief. Handhaaf de situatie en wacht de eerste ervaringen af mbt dit landmark.

:W

Oeps, eerste ervaring is binnen en geeft direct al bedenkingen!
 
Laatst bewerkt:
Ok hier nummer2
Het was erg glad op de parkeerplaats en verboden voor motor voertuigen.
Dan maar deze foto gemaakt.

[afbeelding]


R80RT 1981
14 punten

Pieter

Je bent echt de eerste die scoort en met plezier mijnerzijds. BMW's R80 bouwjaar 1981, was destijds een beetje aangepast jaren achtereen Dakar winnen. Da's Helge Pederson met '10 years on 2 wheels' Hardstikke verdiend dus die punten. Jammer dat de naald zelf niet op de foto staat, maar ik vind het overtuigend dat je er HIER & NU bent geweest. Is de Pyramide onder betere weersomstandigheden wel op de plaat te zetten zonder schade aan te brengen aan zorgvuldig op zenwijze aangeharkte percelen?

:}
 
Laatst bewerkt:
uhmmm, die dingens in Noord-Holland, daar is er volgens mij ook meer dan één van, klopt dat :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan