Go Pro Hero Wide

Status
Niet open voor verdere reacties.

santamaria

Rookie
3 nov 2009
4
0
diest
Dag allemaal...heb hier nog een ongebruikte Go Pro Hero camera liggen...

Dit is een toestel dat je kan bevestigen op je helm of je moto..om zo wat clips te maken over je trips...

Goede kwaliteit...Klein toestel, zeer licht en werkt met SD kaart.
Je kan er ook mee foto's trekken.
Hij is ook waterdicht, voor mochten er mensen duiken ofzo.
Ook makkelijk voor op je ski's, snowboard en elke andere extreme sport (kajakken,waterski,jetski,skydiven,duiken,skaten,skien,etc..)

Op SPAM is er wat meer informatie + filmpjes en fotos

dit is een ander forum waar ik het heb gepost inclusief nog meer info.

Go Pro Hero camera wide

Voor de moto/auto is er een speciaal mondstuk gemaakt zodat het perfect op elke moto kan passen.

Als je meer info wil kan je me altijd mailen.


Langskomen om het te bekijken/testen is geen probleem. Heb elk stuk wel in reserve dat ik zelf gebruik.

Greetings

Jody
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag allemaal...heb hier nog een ongebruikte Go Pro Hero camera liggen...

Dit is een toestel dat je kan bevestigen op je helm of je moto..om zo wat clips te maken over je trips...

Goede kwaliteit...Klein toestel, zeer licht en werkt met SD kaart.
Je kan er ook mee foto's trekken.
Hij is ook waterdicht, voor mochten er mensen duiken ofzo.
Ook makkelijk voor op je ski's, snowboard en elke andere extreme sport (kajakken,waterski,jetski,skydiven,duiken,skaten,skien,etc..)

Op www.goprohero.com is er wat meer informatie + filmpjes en fotos

dit is een ander forum waar ik het heb gepost inclusief nog meer info.

Go Pro Hero camera wide

Voor de moto/auto is er een speciaal mondstuk gemaakt zodat het perfect op elke moto kan passen.

Als je meer info wil kan je me altijd mailen.


Langskomen om het te bekijken/testen is geen probleem. Heb elk stuk wel in reserve dat ik zelf gebruik.

Greetings

Jody

mondstuk? hoe krijg je dan je helm nog op je knar als je dat ding in je waffel heb?
 
woops...fout woordgebruik natuurlijk...

Het is een opzetstuk zoals je ziet bij een gps, maar dan natuurlijk 10X beter waardoor het niet zal afvallen bij hoge snelheden.

http://www.international-auto.com/im...rocamera_1.jpg

Dit is dan vooral op voor op de moto zelf te plaatsen...als je de camera op je helm wilt zetten met een standaard bevestiging dan gaat dat ook...maar ik raad aan met een moto om toch te werken met het extra hulpstuk
 
go pro hero helmet : publieke verkoopprijs 240€. Mijn prijs 200€ (deze bevat alle bevestigingen voor op een helm en dergelijk, als je het ook wilt gaan gebruiken voor skieen en andere sporten raad ik deze aan)
Go pro hero wide standaard : deze heeft maar 2tal bevestigen voor op een oppervlakte deze kost publiek een 205€. Ik verkoop hem voor 180€
Het extra hulpstuk voor op moto is 25€.

greetz
 
go pro hero helmet : publieke verkoopprijs 240€. Mijn prijs 200€ (deze bevat alle bevestigingen voor op een helm en dergelijk, als je het ook wilt gaan gebruiken voor skieen en andere sporten raad ik deze aan)
Go pro hero wide standaard : deze heeft maar 2tal bevestigen voor op een oppervlakte deze kost publiek een 205€. Ik verkoop hem voor 180€
Het extra hulpstuk voor op moto is 25€.

greetz
Ok thnx! Dan haak ik af! Succes met de verkoop!
 
Ik heb hier een gewone go pro wide liggen...

deze is 180€. Als je hem komt halen durf ik er zelfs nog wat afdoen.

Grtz

Jody
 
HANDEL !
full



full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan