go.to/derbigpr

Ziet er erg professionele site uit man.
Complimenten aan die vriend van je!
 
unstable: is wel beetje spam, maar goeie spam kan ik als modje wel appricieren.. ook al gaat het over snorfietsjes })
 
dat is toevallig geen brommer :9 , zit 72,4 cc op, dus............
 
Heeeeel nette pagina! 8-)

Al heb ik alleen de front pagina bekeken...brommers interesseren met toch wat
minder maar die jongen kan nog een positieve
inbreng voor MF worden... :9

hehe...zag net dat die site van JULLIE was...JULLIE kunnen dus nog voor positieve inbreng
zorgen...
 
Laatst bewerkt:
dat is toevallig geen brommer :9 , zit 72,4 cc op, dus............

Het blijft een brommer. Is die Derbi GPR niet zo\'n brommert waar je je helm onder de tank kan doen, en je echte tank eigenlijk ergens anders zat ?

Toen ik nog brommer reed kwamen de eerste GPR\'s in Nederland, waren mooie brommertjes, je zou zeggen dat het een motor was... een van de mooiste brommers voor de 16 jarigen ;)
 
bedankt voor de positieve reacties :) en als ik geld heb ga ik uiteraard mijn motorijbewijs halen (ben al 18) ik ga dan hopelijk samen met tenar les nemen :) weet iemand toevallig nog een leuke beginnersmotor? beetje sportief uiteraard 8-)

edit
bij mijn brommer kan je idd je helm onder de \'tank\' doen, maar ik zou toch graag daar een tank van maken :) mijn brommer verbruikt nu best veel, en met een tankinhoud van 7 ltr is dat 70km rijden :D
/edit
 
Laatst bewerkt:
edit
bij mijn brommer kan je idd je helm onder de \'tank\' doen, maar ik zou toch graag daar een tank van maken :) mijn brommer verbruikt nu best veel, en met een tankinhoud van 7 ltr is dat 70km rijden :D
/edit

Hehe wat goed dat ik dat dan nog goed onthouden had. Ach wel mooi, je kan je helm erin kwakken, moest \'m altijd meenemen bij m\'n Suzuki TSX.

Maar wel jammer dat opgevoerde brommers zo erorm veel zuipen, ik heb zelf ook een 7 liter tankje, en ik kan gewoon dik 140km rijden op 1 tank, alhoewel ik het een beetje eng vind, en zo rond de 100km toch wel ga tanken :) (had voorheen een tank van zo\'n 17 liter, dus groot verschil!)
 
Leuke foto\'s *D

Als ie op z\'n bek gaat heeft ie wel later nog genoeg herinneringen }) Schraaaap over het asfalt met de knietjes })

seatstand.jpg
 
HELE nette site hoor!

Ennuh, die Derbi heb ik ook nog eens op gereden, gaaf ding! Maar na een paar \'echte\' motoren wil je toch niet meer terug, is zo iel en instabiel allemaal):
 
Ennuh, die Derbi heb ik ook nog eens op gereden, gaaf ding! Maar na een paar \'echte\' motoren wil je toch niet meer terug, is zo iel en instabiel allemaal):

Wel héél erg wendbaar, dat gevoel had ik in ieder geval toen ik na m\'n rijlessen weer op m\'n brommer stapte (met m\'n benen in m\'n nek).

Maar instabiel is een brommer dan zeker (ik heb nog nooit op een Derbi gereden dus weet niet hoe dat bij die brommer is).


Ik vind de site héél erg mooi trouwens :}
 
thx, en ik heb nog nooit op een motor gereden, maar ik weet wel zeker dat die een stuk stabieler zijn, flink brede sloffen en een stukkie zwaarder......
 
Als het hard waait zijn deze dingen echt moeilijk op de weg te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan