God damn

Na 1x wil je MEER, MEER, MEER, MEER!!!!!!

Dit is wel zo verschrikkelijk verslavend. Ik moet weer 6 weken wachten totdat ik weer op een circuit mag rijden. :(

Enne Martin, gewoon afvallen dan kun er weer gewone degelijke tandwielen opleggen. ;)
(Die Simone Sanna weegt ook maar 38 kg, scheelt nog zeker 30 kg met jou)

Ja hallo!!!!!!!! Dat zou inhouden dat ikke 68 kilo weeg! :(
Mooi niet hoor!
60 kilo, "schoon" aan de haak!
 
Op dinsdag 04 juni 2002 08:30 schreef The Saint het volgende:Altijd leuk, je betaald een gods vermogen voor die vervangings goedies en dan zijn ze nog van een kut kwaliteit ook...... :( Sja.. een Soes ben je ook niet zomaar voorbij }) })

Nee hoor, Helemaal niet duur zo,n alu (blind!!) tandwiel, moet je alleen zelf passend maken en iets minder grote gaten erin zodattie iets steviger blijft/langer meegaat!
Dus zegt meer over MIJN kwaliteiten dan over de kwaliteit van het gebruikte materiaal!
Maar al doende leert men!
:}
 
Voor de rest nog wat gebeurt op Zolder JohnV ?

Bij the way het is mooi weer in leerdam moest je vanavond niet wat rubber op de weg achterlaten ?
 
Nee hoor, Helemaal niet duur zo,n alu (blind!!) tandwiel, moet je alleen zelf passend maken en iets minder grote gaten erin zodattie iets steviger blijft/langer meegaat!
Dus zegt meer over MIJN kwaliteiten dan over de kwaliteit van het gebruikte materiaal!
Maar al doende leert men!
:}

Kan het niet de combinatie zijn van
1) slecht materiaal
2)te hard gespannen ketting
:?

heb al gehoord van tandwielen die krombuigen en kettingen die breken als de te hard gespannen stond.
 
Nope lekker filmje van zolder 3 × gekeken


Ach 12 augustus weer in real jo toch !!
Maar hoe is het met de banden ?

*D *D *D
 
Nope lekker filmje van zolder 3 × gekeken


Ach 12 augustus weer in real jo toch !!
Maar hoe is het met de banden ?

*D *D *D

12 Aug duurt nog lang man en...
misc.php


De banden zien er best nog goed uit :)

 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan