Godver... Klerelijers ook

Ik weet het niet, het hangt een beetje van de mogelijkheden af. Ik kan de motor zelf niet vervoeren, want ik heb geen auto/aanhangwagen. Ik denk dat ik de dealer eerst gewoon bel omdat de motor onder BOVAG garantie valt t/m januari 2005. Banden zullen daar vast niet onder vallen, maar misschien tonen ze coulance. Ze hebben daar Metzlers liggen en dan plakt het allemaal wat beter in de bochtjes... 8-)

Klote voor je :(

Maare, ff ergens een bokkie lenen en je wiel eruit halen :?
Dan kan je met je wiel naar de motorzaak :)
 
Aha... Bedankt voor de info. Garage komt morgen de motor wel ophalen. Band zelf zal wel niet onder garantie vallen, maar ik durf niet zelf te klooien aan m'n eerste motor... :+
 
Ik zeur d'r niet over verder; zoek er niet teveel achter. Feit is gewoon dat het een goednieuw schroefje is wat er uittrok
Misschien een RoestVastStalen schroefje, die kan er al maanden of jaren liggen en ziet er dan nog als nieuw uit.
 
zeggen al een tijdje dat er een schroefje bij me los zit ,...Mag ik hem terug asjeblieft ?????

He ffe serieus laat de band van binnen vulcaniseren en daarna stikkeren aan de binnenkant het overtollige materiaal word er aan de buitenkant uitgedrukt bij het op druk brengen van de band een meer dan 100% veilige reparatie doe het zelfs bij de busa en rij er dan ook rustig weer 300 km per uur mee

laat hem nooit PLUGGEN dat is en blijft enkel een noodoplossing om thuis te komen met een max snelheid van 80 km/uur ,..om je band daarna te laten herstellen zoals het hoort
Voor meer info bel Ridder banden firma in Amsterdam jacob van lennepkade.


Tweede mogelijkheid is een pluutje maar raad dat niet aan bij zeer snelle fietsen.
Vocht kan op deze wijze doordringen tussen de koortlagen/verschillend lagen van de band waar het niet hoort te komen.


Gr Haya
 
Laatst bewerkt:
oplossing 3 bar in je band en oproken dan heb je nog wat aan je laatste profiel


ik had er glas in zitten erg frustrerend

3 bar :? Welnee 6 tot 7 bar erin knallen doorburnen en als hij door is krijg je een klap })



Als je het bandje weg doet heb ik wel interesse O-)
 
Aan je tweede wel? :+

Nou ja, ik wil er nu niet zomaar aanzitten omdat ik de motor nog met BOVAG garantie heb t/m januari 2005. Als ik er iets aan sloop... B| Het is ook niet zo'n snelle motor hoor, tis maar een GSX600F dus paraplu'tje moet dan wel voldoende zijn?
 
Nou ja, ik wil er nu niet zomaar aanzitten omdat ik de motor nog met BOVAG garantie heb t/m januari 2005. Als ik er iets aan sloop... B| Het is ook niet zo'n snelle motor hoor, tis maar een GSX600F dus paraplu'tje moet dan wel voldoende zijn?


Aha daar komt dat schroefje vandaan.. ;)
 
Waarom altijd ''een lul die troep op straat gooit'' :? iemand kan het toch ook verloren zijn? of is dat in jullie ogen hetzelfde...

Voordat je met je Harley gaat rijden moet je wél alles goed nalopen en vastdraaien. Doe je dat niet dan weet je dat er grote kans bestaat dat je motorfiets door verlies van bouten, moeren en schroeven steeds lichter wordt.
 
Hij staat nu bij de dealer en vanmiddag kan ik hem ophalen alweer. Hopelijk valt de schade mee en hoeft de band niet te worden vervangen.
 
Okay, ben net terug. Er zit een Metzeler Rotec 66 onder nu.
 
Balen man,
dat gaat je weer de nodige kilometers kosten om 'm weer net zo mooi vierkant te krijgen als je vorige band ;)
 
Tja, duurt wel weer een tijdje voor-ie ingereden is... Gelukkig is dat dan wel weer ruim voor de herfstvakantie :)
 
Yep, hij is er helemaal doorheen, dus die band is waarschijnlijk afgeschreven. Aan het profiel kan je zien dat er nog tig kms op hadden gekund :( Lekte als een gek al om de schroef, ik had hem expres ff opgepompt want dan kun je gewoon op het gehoor het lek vinden...
Ik heb een keer 240 gereden met een paraplu-tje in de band, nix aan de hand. Dus ik zou echt niet gelijk een band gaan vervangen. Oke 240 met een plu-tje geeft niet bepaald een veilig gevoel, maar je kan er heus wel 180 mee rijden zonder dat je je zorgen hoef te maken, toch??? :?
 
Hoe verlies je een gloednieuw schroefje zonder iets heel doms te doen?
Heel simpel: je werkt ergens, je hebt schroefjes nodig, pakt ze uit de bus en er valt er één op de bumper. Die valt er ff later weer af.

Iemand rijdt over een bouw en er blijft een schroefje in het profiel van zijn band steken. Rijdt verder en het valt op een gegeven moment weer uit zijn band.

Al met al kan ik zo wel een aantal manieren verzinnen om een schroefje te verliezen die een stuk plausibeler zijn dan dat iemand het moedwillig weggegooid heeft. Waarom zou je een schroefje weggooien?

Beetje onzinnige veronderstelling, imho. :X
 
Het is absoluut niet leuk. Zeker niet als je een vrij nieuwe band heb, maar zou je misschien de Topic Titel iets aan kunnen passen.

Om nou meteen te vloeken.
Dit is absoluut niet om iemand af te zeiken hoor. Ik ben geen mierenneuker maar een beetje respect voor de mensen niet van vloeken houden.
Je kan dit berichtje ook gewoon negeren, voor de mensen die meteen :Z denken
(sorry ben geen moraalridder, ik kan me hier (sorry) aan ergeren)

mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan