Godver... Klerelijers ook

Ff iets anders, waar komen die groeven in je band vandaan? Dat heb ik ook, steeds op precies dezelfde afstand zo'n streep, alsof er een heet metaal voorwerp steeds is langs gegaan. Is dat de bok ofzo?
 
Ff iets anders, waar komen die groeven in je band vandaan? Dat heb ik ook, steeds op precies dezelfde afstand zo'n streep, alsof er een heet metaal voorwerp steeds is langs gegaan. Is dat de bok ofzo?

Dat maakt niet uit man! Had ik ook bij mijn nieuwe banden, maar dat gaat vanzelf weg. Na een tijdje krijg je ook een of ander garen te zien, maar dat gaat ook vanzelf weg. Dat ziet heel grappig uit, eerst alleen in het midden en even later heb je zelfs 2 rijen!

Maar je kan er ook krijgen waar die beschadigingen niet in zitten, maar dat touw komt net zo goed.

Ps. De bok staat nog steeds bij ons achter in de wei, dus die is het niet geweest.
 
Laatst bewerkt:
Ff iets anders, waar komen die groeven in je band vandaan? Dat heb ik ook, steeds op precies dezelfde afstand zo'n streep, alsof er een heet metaal voorwerp steeds is langs gegaan. Is dat de bok ofzo?

Ik neem aan dat je die korte groefjes aan de zijkant bedoelt, die staan wel erg regelmatig. Zitten die daar niet orgineel zo? Als jij dat ook precies het zelfde hebt?
Als er een motor onderdeel tegen aan komt, merk je dat heus wel en kun je meestal ook zien aan de verdwenen verflaag van dat betreffende onderdeel.
 
Zelfde gehad als jou....

Ook een schroef door een hagelnieuwe achterband. Op precies dezelfde plaats!
Ik kwam erachter omdat het leek alsof mijn uitlaat steeds plofde als ik op trok.
Ik stoppen om naar mijn uitlaat te kijken zag ik over mijn uitlaat heen een dikke spijker uit mijn band steken!!
Ik was echt pislink want had de dag ervoor net een crash met de motor gehad dus had al pech!
Tot op heden houd de band zich nog goed! Lekt miniem aan lucht! Denk dat ik er net optijd bij was!!

Blijft natuurlijk hartstikke klote!
 
Terug
Bovenaan Onderaan