Godver... Klerelijers ook

penguin

MF veteraan
12 apr 2004
1.978
0
(Met excuses voor de layout, maar anders is het amper te zien...)

Ik denk: Ik ga even langs de Jan Smit Power Parts dagen. Gisteravond motor ff nagelopen. Valt het me op bij het wegrijden dat er iets niet goed is. Ik ga snel terug en loop de motor na:

tirehole1.jpg

tirehole2.jpg


Zucht, weer een 'klerelijer dus' die z'n rotzooi op straat heeft gegooid. Een gloednieuwe schroef. Gratis af te halen overigens.
 
hoe diep zat ie erin? Is ie door of niet?

Blijft wel $%#@# dat mensen hun zooi gewoon op straat gooien B|
 
Yep, hij is er helemaal doorheen, dus die band is waarschijnlijk afgeschreven. Aan het profiel kan je zien dat er nog tig kms op hadden gekund :( Lekte als een gek al om de schroef, ik had hem expres ff opgepompt want dan kun je gewoon op het gehoor het lek vinden...
 
Yep, hij is er helemaal doorheen, dus die band is waarschijnlijk afgeschreven. Aan het profiel kan je zien dat er nog tig kms op hadden gekund :( Lekte als een gek al om de schroef, ik had hem expres ff opgepompt want dan kun je gewoon op het gehoor het lek vinden...

das goed zuur B|

en naar een bandenman gaan en oplappen met een pluutje? Je hoort er een hoop tegenstrijdige verhalen over hier op het forum maar uiteindelijk rijden er een hoop mensen mee rond en niemand die er last van heeft.
 
das goed zuur B|

en naar een bandenman gaan en oplappen met een pluutje? Je hoort er een hoop tegenstrijdige verhalen over hier op het forum maar uiteindelijk rijden er een hoop mensen mee rond en niemand die er last van heeft.
:^

Ik rijdt zelf met een paraplutje in m'n achterband (Pilot Power), geen problemen mee, ook niet op het circuit :)
 
das goed zuur B|

en naar een bandenman gaan en oplappen met een pluutje? Je hoort er een hoop tegenstrijdige verhalen over hier op het forum maar uiteindelijk rijden er een hoop mensen mee rond en niemand die er last van heeft.

Ik weet het niet, het hangt een beetje van de mogelijkheden af. Ik kan de motor zelf niet vervoeren, want ik heb geen auto/aanhangwagen. Ik denk dat ik de dealer eerst gewoon bel omdat de motor onder BOVAG garantie valt t/m januari 2005. Banden zullen daar vast niet onder vallen, maar misschien tonen ze coulance. Ze hebben daar Metzlers liggen en dan plakt het allemaal wat beter in de bochtjes... 8-)
 
Ik rijd nu al een kilometer of 1500 met een gerepareerde (van binnenuit "geplakte") band, en geen probleem hoor. Dus als je de kans hebt en je durft het aan...
 
Ik zeg al, we gaan het zien :) Hopelijk is het een simpele reparatie, in het ergste geval (kapot) laat ik er gewoon sportievere banden onder zetten.
 
Hmmm zachtere banden..doorgaans gevoeliger voor schroeven en spijkers..vooral die diablos..
 
gewoon laten maken.wordt van binnenuit gedaan,als het carcas niet beschadigd is.
ik had dat op mijn sv1000s ook laten doen en geen probleem.op de blackbird xx van mijn maat ook niet trouwens.
 
Waarom altijd ''een lul die troep op straat gooit'' :? iemand kan het toch ook verloren zijn? of is dat in jullie ogen hetzelfde...
 
Beroerd ja, die troep op straat. Maarja, met je fiets heb je ook wel 's een lekker band, bandje kost alleen wat minder. Rijden met pluutje vind ik persoonlijk wel link. Het wordt vergeleken met een thuiskomertje: niet harder dan 80 km/u en zo gauw mogelijk vervangen. Je hebt tenslotte maar 2 wielen en ga je voor 200 euro je leven op het spel zetten?
 
verlies jij dagelijks schroefjes op straat dan??

het is af en toen niet te geloven wat er allemaal voor zooi op straat ligt |(

Als er ergens iets ouds afvalt van een rammelbak, okee... Maar een gloednieuw schroefje als dit ... |(
 
shit happens staat er op de bestelbus van Roukema een paar straten verderop,hoe gaan we hier link een link leggen 8-)
:+
 
verlies jij dagelijks schroefjes op straat dan??

het is af en toen niet te geloven wat er allemaal voor zooi op straat ligt |(
Waarom ik? misschien kwam ie wel uit de laadbak van Tokkie, ik bedoel maar.

Ik ben trouwens Haarlemmer en ik durf te zeggen dat het aan de gemeente ligt, die vegen hier te weinig.

Ik vind het gewoon een beetje dom, een topic over je band posten en je gerief spillen, alla, maar dan ook nog zeuren op eventuele mensen die het eventueel met opzet op straat hebben gegooid....nee.
 
Ik zeur d'r niet over verder; zoek er niet teveel achter. Feit is gewoon dat het een goednieuw schroefje is wat er uittrok en die liggen over het algemeen niet vanzelf op straat. Ik ben bovendien blij dat ik er nu achterkom en niet wanneer ik op de snelweg rij oid :)

Anyways, er kwam nog iemand met een andere suggestie: zo'n dikke burnout dat het weer dichtsmelt :+
 
oplossing 3 bar in je band en oproken dan heb je nog wat aan je laatste profiel


ik had er glas in zitten erg frustrerend
 
Beroerd ja, die troep op straat. Maarja, met je fiets heb je ook wel 's een lekker band, bandje kost alleen wat minder. Rijden met pluutje vind ik persoonlijk wel link. Het wordt vergeleken met een thuiskomertje: niet harder dan 80 km/u en zo gauw mogelijk vervangen. Je hebt tenslotte maar 2 wielen en ga je voor 200 euro je leven op het spel zetten?
Nee, maar je zet je leven ook niet op het spel wanneer je een paraplutje in je achterband laat zetten want het is gewoon veilig wanneer het karkas nog goed is (en dat gaat niet kapot van zo'n schroefje).

En tsja, troep op straat, het kan nou eenmaal gebeuren hé.
 
Terug
Bovenaan Onderaan