Goed adres voor aftermarket onderdelen ?

Hydra

MF'er
27 mrt 2002
94
0
Zutphen
Ik heb vorige week mijn cb1300 een schop gegeven en een roadstar warrior gekocht .... Iemand een goed adres voor onderdelen ? zoek forward controls en misschien een stuur (zit nu een recht stuur met verhoogde risers op) de vance en hince bigshots heb ik er al direct bijbesteld, de originele pijp is wel erg euh mannelijk :) zeg maar.

Bedankt voor evt adressen
 
waarom de cb een schop gegeven? '(
nu krijg je weer pijn in je rug


Ja dat is waar maar die cb was te gelikt ik kon er niet rustig op rijden, merk dat ik lekker plokken toch meer lachen vind en rij maximaal maar een uurtje ofzo dan ben ik het weer zat vandaar nu weer een cruiser, gelukkig stuurt en remt deze fiets wel erg ok .... en leuk koppel :P
 
Nou zo wat zoek werk verder ben ik nog niets tegengekomen, iemand toch enig idee waar forward controls te vinden zijn.... de warior kom je niet veel tegen in het wild .. dat is gelijk de reden waarom de meeste zaken de onderdelen niet kunnen/willen leveren..
 
.... dan loop je toch ff een showroom binnen, waar ze allebei staan, en vergelijkt de boel. Of je vraagt het aan zo'n strakke verkoper (te herkennen aan de gelukzalige glimlach & stropdas; "Koffie?").

Je woont in Zutphen? , ff naar Apeldoorn (Safe: stropdassen gegarandeerd, koffie niet...), staan ze vast allebei naast elkaar.
 
.... dan loop je toch ff een showroom binnen, waar ze allebei staan, en vergelijkt de boel. Of je vraagt het aan zo'n strakke verkoper (te herkennen aan de gelukzalige glimlach & stropdas; "Koffie?").

Je woont in Zutphen? , ff naar Apeldoorn (Safe: stropdassen gegarandeerd, koffie niet...), staan ze vast allebei naast elkaar.


:) goeie tip ik zal eens kijken of safe of motoport ze allebei heeft staan
 
Ik snap effe niet of het om die forward controls van die ebay-advertentie gaat....maar die zijn erg duur bij deze verkoper. Zijn in dld te koop voor 299,=
 
Nou zo even verder is het wel duidelijk dat via de handel in nederland niets te krijgen is voor de warrior ivm een te kleine oplage in nederland... iemand misschien nog tips voor duitse bedrijven via google kom ik niet echt verder ..
 
Nou zo even verder is het wel duidelijk dat via de handel in nederland niets te krijgen is voor de warrior ivm een te kleine oplage in nederland... iemand misschien nog tips voor duitse bedrijven via google kom ik niet echt verder ..

Zie mijn tip op dat andere forum 8-)
 
Ik ben een aap met dit soort dingen hoor maar hebben jullie ervaring met bestellen vanuit amerika? Vind het zelf nogal risikant of is dat onterecht?
 
Ik heb wel vaker artikelen gekocht via Amerikaanse sites, altijd goede service en levering gehad. Hou er wel rekening mee dat je bij de prijzen nog 19% BTW moet optellen + invoerrechten + transportkosten.
Vaak is het wel te regelen dat ze het als "Gift" opsturen of met een (veel) lagere factuurprijs, dat scheelt weer behoorlijk op de bijkomende kosten.
kijk ook eens op www.bikercom.com dat lijkt amerikaans, maar zit in Spanje (geen invoerrechten en BTW)
 
Terug
Bovenaan Onderaan