Goed bezig?

@ Pete2,

De temperatuur van de olie zakt inderdaad nogal.

Wat wij ook doen om de motor koel te houden is rijden met "Nafgas" Dit is een mengeling van 40 % vliegtuigbenzine (112% octaan) en 60 % gewone super. (98% octaan) Dit koelt de motortemperatuur ook aanzienlijk. :P

Morgen ga ik proberen een paar foto's te nemen van de nippels.

De olieleidingen zijn geperst op de in en uitgang van de koeler. foto's volgen ook. })

@ BackFire,

De oliefilter wordt om het raceseizoen gewoon gewisseld voor een nieuwe. :)

Werkplannetje van het voetstuk vraag ik op aan mijn "draaier" en probeer ik eerstdaags te posten. Ok?

:] :]
:]
 
Wordt voor mij wat lastiger, daar ik met mijn brik op vakantie ga. 1st DLD en dan Oostenrijk. Kleine 3500km toeren. Morgen nog ff olielekkage checken en corrigeren, vermoed oliepomp afdichtingen, geen sterk punt bij de cb400.
 
BTW, deze heeft hij ook nog staan:

(Afbeelding)

kan ook weg voor weinig..... klein electrisch storinkje, heeft tot vorig seizoen (..... seizoen !?!) nog gelopen. Maakt veel herrie (en rook :) ) .

Ook hiervoor nog gegadigden? 't Is een GSX-1100 met een open Laser, en 2 halogeentjes voorop.

oma weg


ik heb intresse,mail anders een sprive


rg250apegevalpandora.be
 
Terug
Bovenaan Onderaan