Goed en slecht nieuws

Hork.com

MF'er
3 apr 2002
155
0
Breda
M'n vriendin is gister geslaagd voor haar theorie en ik ben met 50 km/h op mn bek gegaan na het ontwijken van een :j fietser die door rood licht kwam. Niets gebroken (gelukkig), alles blauw ;( , nieuwe motor met behoorlijke schade. Gelukkig een aantal getuige w.o. een motorrijder :} die achter mij reed.

Procentueel gezien schijnt iedere motorrijder 1 x onderuit te gaan...ik wil gemiddelde zo houden dus bij mij kan er een streepje achter mijn naam !! *D
 
Beschadigde motor aan vriendin geven en jezelf trakteren op een nieuwe ;)
 
Inderdaad goed en slecht nieuws! Heppie die fietser te pakken gekregen?
Ik ben nog niet op mijn bek gegaan :9 Aangezien ik mensen ken die meerdere malen zijn gegaan... werken de statistieken mijn kant op? :P
 
Je hebt twee soorten motorrijders: het 1ste soort is al gevallen, het 2de soort moet nog vallen :P

Wel klote die kamikaze-fietsers :(
 
Ja, onbewust hield ik die fietser tijdens mn val in mijn ooghoek en die was afgestapt. De motorrijder achter mij gaf al aan dat hij klaar stond om er achteraan te gaan wanneer dat nodig mocht zijn :} . Ik heb al zijn gegevens dus de verzekering doet de rest. Vanavond komt de dealer hem ophalen om hem weer op te knappen.
 

Ok Ok, ik ken je voorkeur. Terwijl wij in afwachting waren van meer blauw op straat maakte er een GSX 600, voor ons neus een briljant stoppie !! cool gezicht. Ennu, die schijnt ze te willen hebben... :9
 
Is het tegenwoordig niet zo dat je als motorrijtuigbestuurder altijd fout zit als je een fietser aanrijd, ook al rijd ie door rood. (heb zelf het gemiddelde ook al hoog gehouden '( )
 
Is het tegenwoordig niet zo dat je als motorrijtuigbestuurder altijd fout zit als je een fietser aanrijd, ook al rijd ie door rood. (heb zelf het gemiddelde ook al hoog gehouden '( )

volgens mij gaat dat niet op als je goede getuigen hebt.

(als jullie allemaal een paar keer vallen, dan hoef ik het niet te doen }) )
 
Klote voor je maar gelukkig heb je getuigen en de gegevens van de fietser.
Zijn het de echte gegevens van de fietser :?
Zo ja, hoef je je nergens druk over te maken.
 
volgens mij gaat dat niet op als je goede getuigen hebt.

(als jullie allemaal een paar keer vallen, dan hoef ik het niet te doen }) )

Ik ben al 3x te veel gegaan dus heb je kans dat ik voor jou ben gegaan. Maar als ik er achter kom dat ik voor jou ben gegaan... dan heb ik nog wel een bonnetje voor je! ;)

Maar het zou belachelijk zijn dat als er een fietser door rood gaat jij de schuld krijgt. Dan zeg ik VEEL gas en de fietser dood rijden om je gram te halen. Wedden dat ze daarna gaan stoppen?
 
Pokke fietsers: ze weten dat ze door de wet altijd beschermd worden en de motorrijder/koekblikmobilist de schuld krijgt dus: niet meer kijken, fuck de verkeersregels en raggen maar. Zou nou echt niet in hun botte kop opkomen dat het wel eens zeer kan doen als ze aangereden worden?

Klote voor je dat je gevallen bent, errug zonde van een pracht-Intruder (nu gelijk maar verbouwen? :+ ). Succes met de afwikkeling!
En feliciteer je vriendin!
 
nu gelijk maar verbouwen? :+

Misschien een paar forward controls...écht verbouwen hoeft van mij niet.
Zo kut als je fiets op straat ligt. Ik sta 10 cm voor die kerel zijn hele huid vol te schelden en je ziet hem steeds kleiner worden, je schiet er geen reet mee op maar het lucht wel op :? .
 
Ok Ok, ik ken je voorkeur. Terwijl wij in afwachting waren van meer blauw op straat maakte er een GSX 600, voor ons neus een briljant stoppie !! cool gezicht. Ennu, die schijnt ze te willen hebben... :9

Mijn GSX-R600 staat min of meer te koop op het moment! Heeft je vriendin al belangstelling?

Balen van je val, maar als het dan toch een keer moet gebeuren heb jij hem gehad.
Ikke pas ook, gelukkig niet met mijn eigen motor!
 
Mijn GSX-R600 staat min of meer te koop op het moment! Heeft je vriendin al belangstelling?

Ze moet eerst maar ff een proefrit maken maar deze fiets heeft inderdaad haar voorkeur.
Ze is niet zo groot maar als ik op je userinfo af mag gaan verwacht ik dat jij ook niet tot de grootste behoort dus de fiets zou moeten 'passen'. ;)
 
Misschien een paar forward controls...écht verbouwen hoeft van mij niet.
Zo kut als je fiets op straat ligt. Ik sta 10 cm voor die kerel zijn hele huid vol te schelden en je ziet hem steeds kleiner worden, je schiet er geen reet mee op maar het lucht wel op :? .

Forward controls kan ik je zeker aanraden! Lekker relaxed!
Zolang je het bij schelden houdt is er niks aan de hand. En de meeste mensen zijn toch wel wat voorzichting met een motorrijder op een ruige motor.
 
M'n vriendin is gister geslaagd voor haar theorie en ik ben met 50 km/h op mn bek gegaan na het ontwijken van een :j fietser die door rood licht kwam. Niets gebroken (gelukkig), alles blauw ;( , nieuwe motor met behoorlijke schade. Gelukkig een aantal getuige w.o. een motorrijder :} die achter mij reed.

Procentueel gezien schijnt iedere motorrijder 1 x onderuit te gaan...ik wil gemiddelde zo houden dus bij mij kan er een streepje achter mijn naam !! *D

Ai, das behoorlijk k*t!
Ik ben twee keer achter elkaar op m'n bek gegaan. Dat betekent dat ik voorlopig niet meer op m'n plaat ga :? .
 
ze hebben mij ook twee keer te pakken gehad 1ste keer 13 april reed op voorrangs weg tegemoet komende auto sloeg af net toen ik 7 meter voor de auto was ree ong 50 km resultaat voorwiel tssen uitlaten geperst en net met band tegen motorblok meneer had me niet gezien motor totalloss(eikel :j )

18 juni 2de keer reed door een flauwe bocht naar recht komt er een vracht auto tegen het verkeer in rijden op me af remmen !!! uitwijken naar links draait die eikel terug naar zijn eigen weghelft blokkeerde met de trailer lekker de hele weg kon geen kant meer op remmen remmen !!!!!!! toen gleed het voor wiel weg ik afzetten viel op de stoep en motor gleed onder vrachtauto door meneer had niet in de gaten dat er ook nog andere weggebruikers waren kloothommel :j motor euro 3200 schade

hoop nu dat ik er de eerste 50 jaar vanaf ben motor wordt volgende week gerepareerd..

sander
 
Ze moet eerst maar ff een proefrit maken maar deze fiets heeft inderdaad haar voorkeur.
Ze is niet zo groot maar als ik op je userinfo af mag gaan verwacht ik dat jij ook niet tot de grootste behoort dus de fiets zou moeten 'passen'. ;)

Hij staat dus nu serieus te koop. En naar wat ik zo lees is dit echt het prima fietsje voor je vriendin.
Dus........... heb het er eens over!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan