goed gek

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
Ok ik ben gek van motoren maar dit gaat mij toch te ver:

trxgrafsteen.jpg


Wat er met mij gebeurd als ik de geest heb gegeven maakt mij weinig uit: ik zal het toch niet weten. Maar ik kom dus niet onder zo'n :r ding te liggen. Dan is een put en zand erover meer dan goed genoeg.
 
:} Geweldig, wat een mooie grafsteen :P




Uhm ik ga de oven in als ik RIP ben, dus zoiezo geen begrafenis voor mij...
 
Gaaf hoor zo'n TRX als dak van je laatste huis!

Ik denk dat ik aan de burnout ga, maar zo'n steen is ook best cool!
 
Ik ben niet godsdienstelijk, maar ik vind dat toch niet kunnen op een kerkhof.
Een kleintje van 1:18 ofzo okay, maar 1:1 !?
 
Nou zeg... waarom zulke reacties :+

Ik vind het wel origineel. Toen ik klein was wou ik in een Lamborghini begraven worden.

Nu mogen ze me verbranden...hey dat kan ook in een Lambo ;)
 
Ik ben niet godsdienstelijk, maar ik vind dat toch niet kunnen op een kerkhof.
Een kleintje van 1:18 ofzo okay, maar 1:1 !?

Die kruisen hebben ook soms enorme afmetingen dus een :j voor al wie daar spel over maakt.

Nu ik erover nadenk, nog liever dát dan op mijn graf dan zo'n kruis.

lees mijn signature
 
Zou dan voor een motor gaan die een burn-out maakt, en dan een rookmachine daaraan die heel de dag staat te roken, das pas cool!!!
 
Knap stukkie beeldhouwwerk hoor!!!! Ik ga ook de fik in, maar ik vind het wel gaaf. Die griffo's hebben een kruis als passie, deze onfortuinlijke had een motor.
 
Leuk steentje, weet niet eens of ik in de fik wil of onder de grond.

Als het mijn tijd is mag er wel een gros motoren een enorme burn-out doen. Heb ik tenminste een wolk waarmee ik naar boven kan ;)
 
Sukkel ligt voor altijd onder een Honda, moet er niet aan denken. ...Ik vindt het een Honda tenminste.
 
Is een Yamaha :P
Enne, ik wil er 1 van een R1 op zn achterwiel...en staat ook in mn testament...als ik op de motor ga, wil ik in een motorpak worde begrave...

Zwarte kist neem ik aan , met je zwarte kistjes, of moeten er dan nog nieuwe Sidi's worden aangeschaft?

Enne, is een stoppie niet toepasselijker?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan