Goed nieuws eindelijk voor Nationale motorsport

Bouwden ze maar een 'vast' circuit. Waar je regelmatig kon rijden. Als alternatief voor Assen en Zandvoort... ohw en Zolder natuurlijk :P
 
Bouwden ze maar een 'vast' circuit. Waar je regelmatig kon rijden. Als alternatief voor Assen en Zandvoort... ohw en Zolder natuurlijk :P
Vind ik ook,waar je voor een acceptabel(veel minder dan die afleggers op Assen..en in mindere mate van Zolder) bedrag lekker kan knallen..en dat buiten de raceweekenden om.
 
Als er nou eens echte circuits kwamen.... ipv van stratencircuits. Ga maar eens kijken in b.v. Spanje of Italië... dat zijn circuits. Op zulk soort banen kun je nog wat leren en niet op 1 of ander stuk industrieterrein...
 
Hier kan verdomme niks in dat&^%&^(*&)(*)(&%*&(&$##@#@^%*&&(*)(**&^^%&^%$(*)(&%^%*)(&&^$land. :r :r :r :r :r :r :r :r :r .ik ga verhuizen naar een groot onbewoond eiland en bouwt het mooiste circuit ter wereld na op dat eiland.. de nordschleife.
 
Hier kan verdomme niks in dat&^%&^(*&)(*)(&%*&(&$##@#@^%*&&(*)(**&^^%&^%$(*)(&%^%*)(&&^$land. :r :r :r :r :r :r :r :r :r .ik ga verhuizen naar een groot onbewoond eiland en bouwt het mooiste circuit ter wereld na op dat eiland.. de nordschleife.

Enig idee wat een meterje asfalt van 12 meter breed kost? Wil je Heijmans meenemen daar naar toe of zo. En de Nordschleife nabouwen? Hopelijk is je eiland groot genoeg *D

Wel de vangrails weglaten zoals in Spanje, dus ik denk dat een baantje aanleggen op een zoutvlakte beter is....

Maar weer typisch nederland......leggen we een hele polder droog, leggen we er een baantje neer dat net groot genoeg is om een kartbaan te zijn.... |( . In Lelystad had het grootste circuit van nederland kunnen liggen, lekker centraal ook!!
 
Maar weer typisch nederland......leggen we een hele polder droog, leggen we er een baantje neer dat net groot genoeg is om een kartbaan te zijn.... |( . In Lelystad had het grootste circuit van nederland kunnen liggen, lekker centraal ook!!

Is nog plek zat daarzo. Kunnen we niet met z'n alle een lappie grond kopen... :-)
 
Ik heb een tekeningetje gezien van dat circuit
Het waren volgens mij allemaal rechte stukken met haakse bochte
Lijkt me nu niet bepaald een circuit waar je lekker kunt rijden
 
OK ok, het is misschien niet het beste wat Nederland ooit is overkomen en het is ook geen super mooi circuit (foto in de Moto73, als ik er nog aan denk post ik die ff). Maar het is wel HEEEEEEEEL fijn dat er eindelijk een gemeente is die er veel voor doet zodat er elk jaar een nationale motorrace wedstrijd geprganiseerd kan worden.
Ik weet niet waarom maar er schijnt in NL weinig plek te zijn voor echte circuits, dan is het toch fijn dat een gemeente dit soort dingen doet! Zo kan de sport toch een beetje doorgaan.
 
Laten we gewoon blij zijn en niet gaan pijpzeiken over hoeveel bochten er wel of niet inzitten.
 
Piccie uit de Moto '73:

full


Er komt ook een 'pitsstraat' en op het rechte stuk (ik neem aan onderaan) een extra busstopchicane.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan