goed nieuws moet ook kunnen

Millio

Die hard MF'er
22 mei 2002
446
0
Swifterbant
Gister aangehouden.....
In Amsterdam van station Amstel naar de bijlmer. Dit is een 2 baans weg maar je mag er 80. Ik reed met een vriend die ik net opgehaald had in het centrum. Eindelijk dus ff harder dan 40-50 in dat drukke centrum vol randdebielen. Al weg trekkend bij het stoplicht voor je op de 80 km/uur weg komt geef ik wat gas en duik een bocht in die een paar flinke hobbels heeft, daarna wordt de weg recht en trek ik normaal gesproken ff door om vervolgens af te zakken en met een hobbel gang van +/- 100 de weg te vervolgen.
Gister dus niet, ging toevallig net wat harder (140) wat denk je...
Ik kijk in mijn spiegel en zie een motor, kijk nog een keer en denk: He, dat is niet die maat van me.. :?

OH K*T politie....
Naar de kant dus... ff praten..
Zegt ie, Ik ben ook motor rijder en ik ga je geen bon geven (60 km/uur te hard) maar check je papieren en ik wil dat je beseft dat je het te bont heb gemaakt en dat je het iets rustiger moet doen. 100 - 120 ok maar 140 op weg waar je 80 mag.... :}

Al met al wel geschrokken maar dankzij de houding van deze agent (en natuurlijk mijn eerlijke en bescheiden gezicht :+ ) geen consequenties })
 
Zie je, je hoeft niet altijd vrouw op de motor te zijn om dit soort dingen mee te maken.

Van dit soort blauwe lui mogen er wat mij betreft wel 13 in een dozijn zitten.
 
Da's mazzel!! :)

Ik had verleden week ook zo iets, ik moet mijn motor nog inrijden, ik woon in Vlaardingen en denk ga een lekker stukje tuffen in het Delfland.

Ik lekker rijden :] , rijd ik op een weggetje waar je 50 mag, en ik reed rond de 80. Kijk in mijn spiegels en zie uit het niets zo'n mooie blauw/rood/witte bus opdoemen...ik dacht gvd :( daar komt mijn eerste prent. Ik besloot t gas erop te houden, ik heb er een hekel aan om vol in de ankers te moeten :(

Kijk ik nog een keer, zie ik het linker knipperlicht aangaan, halen ze me in en rijden vrolijk verder })

Toen was ik toch wel ff blij ;)
 
Cool, zo zouden er meer moeten zijn. :}

Het kan ook anders... m'n baas reed vorige week op z'n VTR1000F hier in de buurt rond op een rustig 80 km weggetje, en reed niet te hard. Kwamen er zo'n onopvallende politiewagen achter hem (volgens hem de beruchte VW Bora) en die gingen kleven en hem opdrukken met als duidelijk doel hem in een overtreding te lokken. Gelukkig herkende hij de auto en liet zich niet opfokken. M'n baas ging steeds langzamer rijden tot hij nog 50 reed ofzo, toen ging die Bora er eindelijk voorbij. Maar even later hetzelfde, ging die Bora ook langzaam rijden, m'n baas hem weer inhalen en probeerden ze hetzelfde, hem een overtreding te laten begaan. Lukte wederom niet en toen gaven ze de moed op. :z

Zielige teringlijers. :j :r
 
Cool, zo zouden er meer moeten zijn. :}

Het kan ook anders... m'n baas reed vorige week op z'n VTR1000F hier in de buurt rond op een rustig 80 km weggetje, en reed niet te hard. Kwamen er zo'n onopvallende politiewagen achter hem (volgens hem de beruchte VW Bora) en die gingen kleven en hem opdrukken met als duidelijk doel hem in een overtreding te lokken. Gelukkig herkende hij de auto en liet zich niet opfokken. M'n baas ging steeds langzamer rijden tot hij nog 50 reed ofzo, toen ging die Bora er eindelijk voorbij. Maar even later hetzelfde, ging die Bora ook langzaam rijden, m'n baas hem weer inhalen en probeerden ze hetzelfde, hem een overtreding te laten begaan. Lukte wederom niet en toen gaven ze de moed op. :z

Zielige teringlijers. :j :r

Dat is wel heel triest, op zo'n moment zou je zo'n camera bij willen hebben als in dit topic
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/8199

Maar inderdaad
Zie je, je hoeft niet altijd vrouw op de motor te zijn om dit soort dingen mee te maken.

Van dit soort blauwe lui mogen er wat mij betreft wel 13 in een dozijn zitten.
hier ben ik het helemaal mee eens...

De goeden hangen we appart...

}) })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren werd mijn zus (voor haar doen 'plotseling') aangehouden op haar GSX600F (Katana) door een motoragent. Ze had enkele stukken te hard gereden (ong. 100 waar ze 80 mocht). Verder had ze geen andere overtredingen begaan, dus kreeg ze geen bon. En verder... kreeg ze te horen dat ze 'netjes' reed en dat je dat niet vaak zag 'bij zulk soort motoren'. Ze zei toen dat ze altijd voorzichtig rijdt. Maar ze had hem niet eens aan zien komen. Voorzichtig rijden (redelijk aan de snelheid houden) dan wel, maar onder voorzichtig (in de bedoeling van 'goed'), zul ze toch ook wat vaker in haar spiegels moeten kijken. |(


CAT


P.S. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar motoragenten als 'tegen'liggers meegemaakt, letterlijk :] en figuurlijk :j .
 
:} voor deze motoragent.

Agenten in koekblikken moeten maar afgeschaft worden (Had mij ook een bon gescheeld :( )

Nieuwe eis bij politie: in bezit van rijbewijs A en liefst een snelle motor...

Zou goed klinken, en meteen meer enthousiaste agenten op straat!
 
lekkere mazzel voor ,let je voortaan wel goed op ze staan vaak achter de geluidswallen te laseren en te flitsen :(
maar ook welkom bij de club zie
mazzel
thx :)

Ja, klopt. Net na de bocht waar ik over sprak is een tankstation waar ze vaak staan. Daar houd ik altijd al een beetje in, ook omdat die bocht nogal slecht 'be-asvalt' is. Na tankstation moet ik altijd ff de versnelling uitrijden omdaarna aftezakken... Blijkbaar zat ie al ff achter ons...
 
thx :)

Ja, klopt. Net na de bocht waar ik over sprak is een tankstation waar ze vaak staan. Daar houd ik altijd al een beetje in, ook omdat die bocht nogal slecht 'be-asvalt' is.
huh?
valt toch wel mee... gewoon gaan!
kree een keer achter een beemer die in de bocht zijn steunen aan de grond reed.... waarschijnlijk een copper off-duty

dat ze daar laseren is me nooit opgevallen... hoop niet dat ik daar op pijnlijke wijze achter ga komen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan