Goed nieuws, slecht nieuws

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Het goede nieuws is dat ik mijn Zx9 heb ingeruild voor een zwarte 2004 Z1000.
Het slechte nieuws is dat toen ik thuis kwam er een brief was gekomen met de melding dat ik 13 oktober moet voorkomen in Amsterdam ;(
Nu wist ik dat die er aan zat tekomen maar hoopte toch stiekem dat ze me zouden vergeten ;)
Mooi niet dus.
Nou ja heb ik mooi tijdens mij rijontzegging de tijd om de 1000 wat op te leuken :9

[edit] diverse woorden vergeten :X [/edit]

108737
 
Laatst bewerkt:
:9~ mooie fiets. Enne bij dat opleuken laat je hopelijk de uitlaten zitten, niet vanwege het geluid, maar ik vind ze gewoon mooooooi :}

Succes bij het voorkomen... gelukkig pas 13 oktober... kan je nog ff :] ;)
 
Inderdaad voor te hard rijden. :( O-)
Wat de 1000 betreft, ik ga zaterdag eerst met de motor op vakantie naar Italie. :]
Daarna gaat als eerste die zwarte homp plastic er af en andere knippers er op.
Als tweede een ander stuur iets lager en breder (al hoewel, misschien dat ik dit van de week nog wel doe.)
Een ander ruitje heb ik meteen maar aangeschaft omdat de origenele wel erg laag was om in één dag naar Italie te knallen.
Uitlaten en powercomander staan nog op het verlang lijstje net als ander steppies.
Al heb ik nog niet echt mooie uitlaatdempers gezien voor de Z1000, ik zou eigenlijk pijpen willen die aan bijde zijde hoog langs het kontje lopen.
Maar ach misschien een mooi doe-het-zelf project voor van de winter :)
 
Alvast maar je oude verkocht zodat ze die niet verbeurd kunnen verklaren of is dat gewoon toeval :P

Voorderest natuurlijk veel succes gewenst. Gelukkig kan je nog wel even op vakantie daarvoor.
 
Alvast maar je oude verkocht zodat ze die niet verbeurd kunnen verklaren of is dat gewoon toeval :P

Voorderest natuurlijk veel succes gewenst. Gelukkig kan je nog wel even op vakantie daarvoor.
De motor waar ik die overtreding mee heb begaan heb ik verleden jaar total-loss gereden dus die hadden ze rustig mogen hebben ;)
Voor de rest heb ik me al helemaal ingesteld op 4 maanden niet rijden gelukkig moet ik net voor de winter voorkomen dus als de ontzegging meteen ingaat valt het me nog mee.
Liever 4 maanden vanaf oktober dan van af mei O-)
Al komt het natuurlijk altijd slecht uit.
Zowel voor mijn werk als voor mijn opleiding waar voor ik 2 avonden in de week naar Amsterdam moet.
Dat laatste doe ik altijd lekker op de motor ook in de winter. :]
 
neeeeeeeeeeeee niet die ixil niet doen scheelt je 8pk tenminste dat zeggen de tests, en dat was op een 750


maar je bent dus direct maar om gegaan na een weekje z750 als leenmotor?????


iig veel plezier met de Z1000
 
neeeeeeeeeeeee niet die ixil niet doen scheelt je 8pk tenminste dat zeggen de tests, en dat was op een 750


maar je bent dus direct maar om gegaan na een weekje z750 als leenmotor?????


iig veel plezier met de Z1000
Jammer maar waar heb jij dit gelezen?
En inderdaad de Z750 heeft het hem gedaan O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan