GOED NIEUWS VAN UNIGARANT!!!!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Na een dagje samen op de RF rond getuft te hebben kwamen wij thuis. Je kent het wel moe en voldaan na een lekker ritje.
Kijken we in de postbus, wat ligt daar? Een brief van Unigarant??? Wat nu, de 4e afwijzing? Ach.....zal wel.. even openmaken. Begint Maris me toch ineens te springen en druk te doen..... Ik denk wat heeft die nu weer?

Het lag aan die brief van UNIGARANT:

begin
Geachte mevrouw van Gameren,

Onlangs is uw klacht met betrekking tot de afwikkeling van uw schadeclaim bij mij persoonlijk, als eindverantwoordelijke van de verzekeringsmaatschappij UVM ( risico drager van UNIGARANT ), onder de aandacht gebracht. Dientengevolge heb ik het schadedossier nader bestudeerd.

Gezien de strekking van uw verhaal ben ik van mening dat uw schadeclaim, in deze situatie, gehonoreerd kan worden. Derhalve heb ik opdracht gegeven uw schade alsnog in behandeling te nemen. De schadeafdeling van Unigarant zal contact met u opnemen voor de verdere afwikkeling.

Ik spreek het vertrouwen uit dat de discussie tussen de partijen naar uw volle tevrendenheid is afgehandeld. Een reactie uwerzijds stel ik bijzonder op prijs.

Was getekend: De adjunct Directeur Unigarant.

( wegens privacy redenen zet ik zijn naam er niet bij)

Einde
Onze reactie........ jammer dat er geen geluid op het PB zit dan had je ons kunnen hooren schreeuwen!

Nu maar afwachten wat de toekomst brengt! Als het lukt heb ik er in iedergeval een HELD bij.

MzzzzzzzzzL
Marcel en Mariska
 
:) Gefeliciteerd! :)

Goed van je dat je er zo achteraan gezeten hebt, de meeste mensen hadden het waarschijnlijk al eerder opgegeven. :}
 
Fijn voor je Mariska, ik weet hoe het voelt als je fiets gejat word, de mijne stond minder dan 5 min op stuurslot, ik hoorde hem weg rijden
 
Gefeliciteerd en hulde aan Unigarant. Alleen jammer dat het op deze manier moet.

Gaan jullie nu ook overal laten weten dat Unigarant toch uitgekeerd hebben, of laten jullie ze in het vervolg links liggen?
 
Laatst bewerkt:
Nog meer mensen blij !
council.gif
 
Als we uitgekeerd krijgen zal ik daar op de zelfde manier ruchtbaarheid aan geven. Eerlijk is eerlijk! :] :]
 
Van harte gefeliciteerd!!!!Wat gaan jullie nu voor motor kopen?Ben benieuwd!
*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D is wel genoeg zo denk ik.Heel veel plezier in het nieuwe motorseizoen!

edit pooh: enter voor smileys
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gefelici man!!
helemaal top!!!! :) :) :)

feesie denk?!!!

en wat voor bike gaat het worden?
 
Ach... nu begint er een ander periode waar Mariska ook wakker gaat liggen... welke merk/model/kleur... enz enz enz.....

*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan