Goed onderhoudsadres gezocht in omgeving Schiphol-Leiden!

Flyingdoc

MF'er
15 feb 2008
103
2
Hey allemaal,

Onlangs heb ik m'n eerste motor aangeschaft *O* ! Helemaal super natuurlijk, maar voordat ik echt lekker ga rijden, wil ik 'm toch nog een keer helemaal na laten lopen (heb 'm particulier gekocht) -> dan kan ik met een volkomen veilig gevoel op pad.

'k Woon in de buurt van Schiphol-Leiden, dus ik ben voornamelijk op zoek naar tips voor die omgeving. Als jullie geen reclame willen maken, stuur me dan een mailtje :) !

Alvast super bedankt,

Groetjes,
Mariska
 
misschien moet je ook je merk even vermelden? ik kan me zo voorstellen dat een kawa-expert niet zit te wachten op een ducati, of een harley-handigerd op een honda...
 
O-)

*hint*

Jongens, 'k wil graag binnenkort de weg op met m'n Soes :], dus ik wacht met smart op jullie tips voor goede en redelijk geprijsde Suzuki-onderhoudsadresjes in bovengenoemde omgeving!

Tnx :Y !

Mariska
 
ik ken een leukte tent in het dorpje De Hoef, ongeveer 5 km onder uithoorn, Floor Verbrugge motoren heet het.
misschien beetje uit de richting en ik vind het zaakje persoonlijk aan de dure kant, maar hij/zij heeft wel veel ervaring met japanners en maakt op mij een goede indruk.
grote beurt zat rond de 400 euro geloof ik (carbs, synchroonstellen,vloeistoffen, de hele rambam).
naam ben ik kwijt, maar vanaf schiphol is het max 20 min rijden. (ik kan je het oostelijke dijkweggetje van de amstel aanraden ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan