Goed spuitwerk tegen redelijke prijs in regio Aalsmeer?

AVF1957

Rookie
23 jul 2008
5
0
Hoi,

Kan iemand mij een tip geven voor iemand of een bedrijf die goed spuitwerk levert maar wel voor een redelijke prijs?

Het gaat om de kuip, tank, zitje, en spatborden van mijn classic racer.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ard
 
Wat vind je goed spuitwerk en wat is een redelijke prijs? Voor goed spuitwerk betaal je helaas wel wat, kruipt veel tijd en werk in ter voorbereiding. De verf is vaak de minste kost..
 
Uni kleur, metallic, stripings/stickers? Tankje in Ferrari rood is even wat minder werk dan een zwart metallic met gouden biesjes overal, en dat goed biezen en/of stickeren onder de lak kan ook niet iedereen (omdat dat vrij motorfiets specifiek spuitwerk is).
 
Sorry, had inderdaad wel iets meer info kunnen geven.
Het is een UNI kleur, no. MAZ3608
Op de tank, voorspatbord en kontje: in lengterichting over het midden een ca. 10cm brede gebroken witte streep geflankeerd door twee dunne.
Op de kuip als het kan drie ovale gele 'cirkels' t.b.v. het startnummer.
 
Wat vind je goed spuitwerk en wat is een redelijke prijs? Voor goed spuitwerk betaal je helaas wel wat, kruipt veel tijd en werk in ter voorbereiding. De verf is vaak de minste kost..

Ik heb voor mijn nu 62 jaar oude Norton de originele verf laten maken, zijn heel weinig bedrijven die dat nog kunnen en willen doen en dat kost 175 euro per liter.

Ik heb het zelf gedaan en het is spiegelstrak, met een verfspuitje van geen 40 euro en een compressor van de bouwmarkt.
 
SDC11097.JPG
 
Sorry, had inderdaad wel iets meer info kunnen geven.
Het is een UNI kleur, no. MAZ3608
Op de tank, voorspatbord en kontje: in lengterichting over het midden een ca. 10cm brede gebroken witte streep geflankeerd door twee dunne.
Op de kuip als het kan drie ovale gele 'cirkels' t.b.v. het startnummer.
is het spuitklaar of moet hij ook nog de voorbewerking doen? hoe is de ondergrond? moet er ook primer onder?
als de ondergrond goed is en je hebt geen primer nodig heb je het al over minimaal 4 keer spuiten (basis kleur, afplakken voor de striping, gebroken wit, afplakken voor de nummer borden, geel, blanke lak) zit er roest onder of oneffenheden dan komt er nog stralen, primer en plamuren (eventueel lassen) en schuren bij. waarschijnlijk in meerdere keren. voor dat soort werk als je het nog netjes wilt hebben ook vermoed ik zomaar dat je ergens een 0 vergeten bent bij die 300 euro die je noemde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan