Goede aanschaf ZZR 600

wp

MF'er
2 jul 2002
144
0
Barendrecht
Ik heb mij oog laten vallen op een ZZR 600 uit 1992
21000 Km ZWART en kost € 3.000,00 is deze makkelijk naar beneden te tune dus een 25kw of moet ik het helemaal niet doen.
 
Kun je volgens mij niet knijpen naar 25 Kw.

Maximum had toch zogenaamd een 25kw ZZR? Dus zal wel kunnen.

Voor de topicstarter :
Als je een klein rijbewijs hebt moet je de motor laten knijpen, anders ben je niet verzekerd als je een aanrijding maakt en ben je dik de lul. Dus moet je nog licht rijden, gewoon laten knijpen voor de tijd dat je nog licht moet rijden.
 
Dit is um

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3873/89030df4e277c0f9931cadff97edf542 (motorzzr600.gif)​
 
Dit is um

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3874/825e896590b2ce0cc5c3fe57ed6f7a96 (motorzzr600.gif)​
 
Mijn goede daad weer voor vandaag :)

full
 
Maar je kan um dus wel knijpen? ik navraag gedaan en het kost ongeveer 500 euro maar dat geldt voor een andere motor.
Het is in iedergeval niet zo dat het teveel cc zijn?
 
Maar je kan um dus wel knijpen? ik navraag gedaan en het kost ongeveer 500 euro maar dat geldt voor een andere motor.
Het is in iedergeval niet zo dat het teveel cc zijn?

Het gaat eigenlijk nooit om de cc's. Veel mensen denk dan van: "Oh, je mag maar op 250cc".
De te kopen motor moet een 25kw type-goedkeuring hebben geloof ik.
Dat is pas ingegaan bij een bepaald jaar. Welke weet ik niet, maar hier lopen er een aantal die je wel kunnen voorlichten.
 
Maar je kan um dus wel knijpen? ik navraag gedaan en het kost ongeveer 500 euro maar dat geldt voor een andere motor.
Het is in iedergeval niet zo dat het teveel cc zijn?

500 euro!? Das behoorlijk aan de prijs. Dan zou ik een ritje naar Duitsland overwegen om EN een mooiere jongere fiets te halen EN die 500 euro te besparen.

Voor zover ik weet (en via mobile.de heb kunnen achterhalen) zijn er vrijwel geen ZZR600 die teruggetuned zijn. Heb er in Duitsland maar een gezien.
 
Kan je deze motor nou wel of niet begrenzen?

Ik ben ook op zoek naar een zzr-600, maar moet nog
een jaar op een lichte motor rijden!

Ik kan er een kopen van eind '93 met 50.000 km.
voor de prijs van € 3350,-

Is dit trouwens een goede prijs? Ik zag dat
de topic starter eentje kan kopen
die heel wat km. mider op de teller
heeft staan, en voor maar 3000,-

zzr-600.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan