Goede aktie politie

BraboFrits

MF veteraan
20 mrt 2003
3.153
82
Tilburg
Vanmorgen zat ik op de A27 in het koekblik in de file :Z .
Komt er een motoragent als "gewone" motorrijder tussen de file door :?

Even verderop staat/rijdt een blik op de rechterbaan te veel naar links, agent gaat er naast rijden, klopt op het raampje en wijst opzij....koekblik vlóóg naar rechts :+ :+
Politie bezig met opvoeden van fileblikkers :} :}

BeBu zat minutenlang met een brede grijns op zijn gezicht en de file was ineens niet zo erg meer :+ :+
 
Motor-forum zou eigenlijk elk jaar de beste agent in het zonnetje moeten zetten.
Soort prijsuitreiking.

Deze zou in elk geval in aanmerking komen. :+

Tevens ook een bokaal voor de grootste l.l :+
Voor het evenwicht.

En voor de 3 runnerups een MF sticker voor op de plaat. *D
 
Ja, die mensen moeten ze echt opvoeden. Die expres de doorgang blokkeren waar de motoren door komen, omdat ze zelf in de file zitten en er niet langs kunnen B| . Wel mooi dat het nu een motoragent was, en die heeft doorgaans toch wat meer ontzag :9 .

Vaak zitten ze ook gewoon niet op te letten, en als je er dan tussendoor rijdt schrikken ze vaak wakker. Wellicht deze man ook wel :X .
 
Werd laatste geblokkeerd door een of andere trut in zo`n wagon R ofzo...kwam er een choppertje naast me staan..die dacht net als ik 'hee wel een leuk idee om lekker aan het gas te gaan hangen hier }) ' Die trut bleef strak voor zich uitkijken terwijl achter haar twee motoren toch iets te veel geluid aan het maken waren O-) en ze had haar raam open....denk dat ze zich een beetje opgejaagd voelde :X

s4s
 
Ja, die mensen moeten ze echt opvoeden. Die expres de doorgang blokkeren waar de motoren door komen, omdat ze zelf in de file zitten en er niet langs kunnen B|
. .....................................
Is volgens mij gewoon frustratie, zo van "ik niet doorrijden, dan jij ook niet".

Triest. Niet te lang bij stilstaan (letterlijk én figuurlijk :+ :+ )
 
Zeker een goede actie! Ik ga zelf in de auto altijd lichtjes overdreven aan de kant, omdat ik zelf ook motorrijder ben EN om de rest te laten zijn dat het een kleine moeite is om ruimte te maken.
 
mja op zich wel een TE vette actie.

Gisteren had ik het ook nog met een Saab die echt naar het midden kwam zodat ik er niet voorbij kon. Effe op raampje tikken doet inderdaad wonderen en is minder vijandig dan een spiegel meepakken...

Ik vind het ZO nutteloos dat ze dat doen... Voorbij komen we TOCH dus wat winnen ze ermee?
Ook veel discussies gehad met mensen die "niet motorrijder gezind" zijn en dus zo'n houding hebben van ik niet dus jij ook niet... Trekken ze best wel grote ogen als je ze verklaart dat je er TOCH voorbij komt en dat hun actie dus geen zin heeft...

Tja het blijft zo tot er meer motorrijders gaan komen...
 
haha, mooie actie :-)

en natuurlijk is het vervelend als mensen opzettelijk blokken, maar daar staat tegenover er ook heel veel mensen zijn die extra ruimte maken.

die probeer ik meestal te bedanken. bij blokkers wacht ik rustig tot ik er voorbij kan. en dan niet vol in de toeren (ik gun ze die voldoening niet dat ik het vervelend vond, plus ik kan mijn brandstof wel aan zinnigere acties verspillen)
 
Gisteren nog meegemaakt.
Een koekblikrijder in de file zit met z'n deur open en zijn voeten naar buiten z'n krant te lezen ! Ik kom aanrijden, kijk zo'n beetje van, wat moet dat nou ? Haalt ie z'n schouders op, zo van, ik doe toch niks verkeerd ? |(
Niet te geloven :X
 
Zeker een goede actie! Ik ga zelf in de auto altijd lichtjes overdreven aan de kant, omdat ik zelf ook motorrijder ben EN om de rest te laten zijn dat het een kleine moeite is om ruimte te maken.

Ik ga zelf ook altijd heel overdreven aan de kant, zodat de motorrijders misschien beseffen dat er een motorrijder in spé in het koekblik zit :P
En dat zien ze vast want er wordt vaak druk gezwaaid :]
 
Zeker een goede actie! Ik ga zelf in de auto altijd lichtjes overdreven aan de kant, omdat ik zelf ook motorrijder ben EN om de rest te laten zijn dat het een kleine moeite is om ruimte te maken.

Ik schiet vaak bijna in de lach als koekblikkers dat doen - gelijk die auto helemaal aan de kant gooien, terwijl je er toch al door heen past. Heerlijk is dat! Nou vind ik het al gauw te breed, maar da's weer wat anders...


Enne :} voor de rijkscowboy!
 
Die niet motorrijdende koekblikkers moesten eens weten hoe het is om met de motor in de file te staan ;( :r .
Ik denk dat ze dan wel wat meer begrip zullen hebben en geven ze ons *D ruimte om er tussendoor te :] .
 
Geldt er niet een algemene regel in het verkeer dat je het overige verkeer niet mag hinderen en/of in gevaar brengen? :?
*D *D Overigens ben ik van mening dat 'Wielklem en Co' in de files ook heel effectief zouden kunnen zijn, tegen al dat wildparkeren in de spits enzo. *D *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan