Goede automobilisten

Marve

MF veteraan
21 aug 2007
2.782
2
Bergen op Zoom
Aangezien hier altijd zo negatief wordt gedaan over automobilisten wil ik er eens een positieve thread ingooien. Dit aangezien zij toch vaak degene zijn die onze soort dood of invalide rijdt en daarom moet je niet constant met ze spotten imho.

Vanavond bijvoorbeeld zag ik een asobak rijden, een hele dikke bmw. Toen ik achterop kwam zag ik een sticker zitten:

'Weer in de file? Ik geef motorrijders de ruimte'.

En dit was niet zo'n kleine sticker ook, besloeg een kwart van zijn kofferbak. Toen ik het zag kon ik het toch niet laten om even een traantje weg te pinken.

Dus, vertel hier over soortgelijke ervaringen ipv. al die automobilisten constant over één kam te scheren :+
 
Ja... Nou nee...

Ik heb geen idee... Ik kan me zulke dingen niet echt herinneren / bedenken... Vind het erg aardig als ze opzij gaan enzo, dan zwaai ik ook altijd wel ff...

Maar verder.... Vind ik ze bijzonder in de weg rijden. Laat ze maar allemaal gewoon rechts blijven rijden, zitten we elkaar niet in de weg :W
 
Inderdaad, waar hebben ze die stickers? Is eens wat anders als suggestieve/heilzame teksten die in de blubber staan :P
 
Een goede automobilist rijdt bij beter weer waarschijnlijk gewoon motor.... degene die bij slecht weer motorrijden noemen dat dan weer vaak: de mietjes... *D
 
Als een automobilst echt iets goed doet, krijgt ie van mij een dikke duim :) Opzij in de file is meestal ook even een vriendelijk handje omhoog. Er zijn dan ook zoveel malloten, dat de goeden érg opvallen helaas. Maar, ze zijn er en dat mogen ze van mij weten ook :)
 
Een goede automobilist rijdt bij beter weer waarschijnlijk gewoon motor.... degene die bij slecht weer motorrijden noemen dat dan weer vaak: de mietjes... *D

:^


Het vrouwtje heeft voor haar mietjes momenten in 't koekblik zonneschermen met daarop geprint "Biker inside"
Bedoel die grote vierkante dingen voor de zijruiten achterin btw. :+

Boodschap lijkt me dan duidelijk... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Toen ik met m'n motor onderuit ging is een koekblikker (bleek zelf ook motorrijder te zijn) meteen gestopt en geholpen de motor weer rechtop te zetten. En verder valt het me op dat ze toch regelmatig opzij gaan om je door te laten bij filerijden. Zo'n automobilisten krijgen dan ook altijd een voetje ;)
 
automobilist die stopte toen ik met een gebroken gaskabel langs de A15 stond en mij toen naar mijn werk heeft gesleept achter zijn polo'tje..............
de twee vrachtautomobilisten die ons tegen kwamen en de rest van de weg naar de europoort voor en achter ons zijn blijven rijden om een veilige trein te creeren........ (ja ik weet het je mag op de snelweg niet gesleept worden) :} :}

respect voor deze mensen (sleper bleek bij het zelfde bedrijf te werken als ik)

moet overigens wel een leuk gezicht zijn geweest; klein zwart polo'tje, Moto Guzzi met zijspan erachter geknoopt tussen twee vrachtwagens door de Botlektunnel
 
automobilist die stopte toen ik met een gebroken gaskabel langs de A15 stond en mij toen naar mijn werk heeft gesleept achter zijn polo'tje..............
de twee vrachtautomobilisten die ons tegen kwamen en de rest van de weg naar de europoort voor en achter ons zijn blijven rijden om een veilige trein te creeren........ (ja ik weet het je mag op de snelweg niet gesleept worden) :} :}

respect voor deze mensen (sleper bleek bij het zelfde bedrijf te werken als ik)

moet overigens wel een leuk gezicht zijn geweest; klein zwart polo'tje, Moto Guzzi met zijspan erachter geknoopt tussen twee vrachtwagens door de Botlektunnel
Veilig omdat het goed is gegaan :P

Als het sleepje om wat voor reden dan ook los was gegaan, had je een vrachtwagen in je nek gehad :(
Dat is dan weer niet zo veilig :+

Ik ben ook wel positieve blikkers tegen gekomen. Weet het alleen effe inhoudelijk niet meer O-)
 
Veilig omdat het goed is gegaan :P

Als het sleepje om wat voor reden dan ook los was gegaan, had je een vrachtwagen in je nek gehad :(
Dat is dan weer niet zo veilig :+

Ik ben ook wel positieve blikkers tegen gekomen. Weet het alleen effe inhoudelijk niet meer O-)

och daar was ik zelf bij.......... en de rem werkt gewoon bij een gebroken gaskabel.... bovendien is een zijspan goed te slepen, je kunt die kabel gewoon bijna autoachtig veilig vastmaken aan de schoorstangen tussen de motor en het span
 
Laatst bewerkt:
Ik rij iedere dag in de file met mijn motor, en ik moet zeggen de meeste houden er netjes rekening mee. Hier en daar een uitzondering die bijna zijn auto tegen de vangrail zet als ze een motor zien aankomen, nee niet uit schrik, maar puur om ruimte te geven.
en ja kom ook regelmatig van die bloedhonden tegen die precies op de witte streep ( gaan ) rijden en ook geen centimeter uitwijken.
Maar over het algemeen erg veel meegaande koekblikkers :Y
 
Er zijn idd goede automibilisten. Rij regelmatig aan een rond punt een rijtje auto's voorbij om dan net voor 't rond punt in te voegen. Die krijgen altijd een handje om ze te bedanken dat ze me er tussen laten en me niet van mn brommer aframmen :+
 
Als een automobilst echt iets goed doet, krijgt ie van mij een dikke duim :) Opzij in de file is meestal ook even een vriendelijk handje omhoog. Er zijn dan ook zoveel malloten, dat de goeden érg opvallen helaas. Maar, ze zijn er en dat mogen ze van mij weten ook :)
Als ie opzij moet in de file stond ie daarvoor dus verkeerd :X Of is dat een heel negatieve insteek :P
Een keertje ging een automobilist op de linkerstrook nog meer aan de kant dan hij al stond, omdat iemand op de rechterstrook helemaal op de middenlijn stond... kijk, da's dus echt super 8-)
 
Ik rij iedere dag in de file met mijn motor, en ik moet zeggen de meeste houden er netjes rekening mee. Hier en daar een uitzondering die bijna zijn auto tegen de vangrail zet als ze een motor zien aankomen, nee niet uit schrik, maar puur om ruimte te geven.
en ja kom ook regelmatig van die bloedhonden tegen die precies op de witte streep ( gaan ) rijden en ook geen centimeter uitwijken.
Maar over het algemeen erg veel meegaande koekblikkers :Y
:^
 
Toen ik met m'n motor onderuit ging is een koekblikker (bleek zelf ook motorrijder te zijn) meteen gestopt en geholpen de motor weer rechtop te zetten. En verder valt het me op dat ze toch regelmatig opzij gaan om je door te laten bij filerijden. Zo'n automobilisten krijgen dan ook altijd een voetje ;)

Niet tegen de spiegel neem ik aan?
 
ook eens een opa'tje gezien in z'n oud rode (lees: roze) panda... heb em aangekeken terwijl ik naast em reed en m'n duimpje opgestoken, hij kon er wel om lachen :)

verder vallen de "goede" koekblikkers zo op, omdat er zoveel "slechte" zijn...

maargoed, zonder slecht kan er ook geen goed bestaan :+
 
wedde dat zodra je er langs wilt bij die bmw dat ie hem er voor gooit? die sticker is gewoon een lockertje })
 
Terug
Bovenaan Onderaan