Goede banden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leen 61

Rookie
6 jun 2012
14
0
Hoogezand
Hallo mijn is Leen.
Ben vandaag nieuw op het forum.
Ik wil richting Zweden gaan rijden maar mijn banden zijn niet meer zo dat je er nog even Zweden op en neer mee kan rijden denk ik.
Ik heb gelezen dat de band Macadam 100X van Michelin uit de handel is genomen.
Deze band deed het in alle opzichten erg goed voor zowel op nat als droog wegdek
Ook het bochten werk is erg goed dus ook met goed nat weg dek.
Dat is wat er over wordt verteld.
ik ben op zoek naar dit soort banden omdat Zweden daar kan je alles tegen komen.
En ben niet van plan het asfalt van te dicht bij te gaan zien.
wie kan mij hier in adviseren.
Ik rij het type Dyna Harley Davidson met normale velg dit even ter info.

Al vanst bedankt voor jullie reakties.

Gr Leen
 
Kijk eens op mopedreifen.de.Je kunt dan de maat ingeven en de eigenschappen van de band bekijken.
 
Had zelf macademan onder mijn fiets liggen toen ik hem kocht, ik was blij dat die er onderuit waren. Ik had in de regen amper grip.
Nu de bt45 eronder bevalt me zeer goed
 
Als je macadam ok vind kun je inderdaad alles onder je motor leggen. Banden gieten van beton ofzo.

De bovengenoemde BT 45's zijn fantastisch. Ik denk dat er een wereld voor je open gaat. De Macadams zijn zo ongeveer de slechtste banden die je je kunt wensen in de regen.
 
Pilot Road's worden ook als goede banden bestempeld, met goede rijeigenschappen op zowel droog als nat wegdek en een lange levensduur (als je geen gekke dingen doet that is).
 
En hier nog een stem voor de BT45.
Volgens mij biedt Motoport op het ogenblik behoorlijk wat korting op banden door hun zoveel jarig bestaan. Zou ik ook even checken als ik jou was.
 
Hallo mijn is Leen.
Ben vandaag nieuw op het forum.
Ik wil richting Zweden gaan rijden maar mijn banden zijn niet meer zo dat je er nog even Zweden op en neer mee kan rijden denk ik.
Ik heb gelezen dat de band Macadam 100X van Michelin uit de handel is genomen.
Deze band deed het in alle opzichten erg goed voor zowel op nat als droog wegdek
Ook het bochten werk is erg goed dus ook met goed nat weg dek.
Dat is wat er over wordt verteld.
ik ben op zoek naar dit soort banden omdat Zweden daar kan je alles tegen komen.
En ben niet van plan het asfalt van te dicht bij te gaan zien.
wie kan mij hier in adviseren.
Ik rij het type Dyna Harley Davidson met normale velg dit even ter info.

Al vanst bedankt voor jullie reakties.

Gr Leen


Luistert...

Macadam was geen superband.

Ik zou stiekem toch gewoon de standaard dunlops adviseren.
Ze kunnen veel hebben, zijn voorspelbaar en behoorlijk allround.

goed te krijgen, en niet al te prijzig.

En goed geschikt voor je toch wat zware motorfiets :)


oh ja, slotje, want we hebben een centraal topic voor alle bandenvragen. Moet je even in de lijst kijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan