Goede betaalbare camera op circuit?

Dit topic ff goed gevolgd maar ben toch voor de Drift HD 170 Stealth gegaan, deze was bij V-nix 285 euro incl 2 usb laders, 16 gig kaartje en een longlife accu :Y
Misschien dat ik er nog een externe mic bij koop maar ga hem eerst zo proberen.

Foto-A8R7NUBQ-D.jpg
 
Gisteren heb ik de Drift HD getest op Zandvoort en ik ben niet ontevreden. Zelfs het geluid is acceptabel dus een externe mic komt er vooralsnog niet.
Ik heb hem voor in de neus van mijn R1 gemonteerd achter een doorzichtig stuk plastic om de lens te beschermen en windruis te voorkomen.

http://www.youtube.com/watch?v=6HPEf7VumUQ
 
Goed genoeg om duidelijk te zien dat je lekker doorrijdt ;)
Als ik die krappe lijn rij het Scheivlak in dan komt mijn demper onder de ZX-10R dus aan de grond. (nog voor de pilon in het filmpje..)
Ik moet hem veel wijder pakken. O-)

Maar mooi filmpje, heb gekeken tot de Audi-S.
De volgende circuitdag in september kijk ik hem de avond ervoor even voor inspiratie. :+
 
Laatst bewerkt:
Als ik die krappe lijn rij het Scheivlak in dan komt mijn demper onder de ZX-10R dus aan de grond. (nog voor de pilon in het filmpje..)
Ik moet hem veel wijder pakken. O-)

Maar mooi filmpje, heb gekeken tot de Audi-S.
De volgende circuitdag in september kijk ik hem de avond ervoor even voor inspiratie. :+

Ik was wat aan het expirimenteren want ik lag er laatst bijna af door die rot hobbels aan de buitenkant |( Ik stuurde hiervoor ook altijd later in .....
 
Dat ding is voor op je helm. Ik heb hem op mijn helm zitten (maar niet op het circuit), en dat zit echt goed vast. Maar wel toch voor de zekerheid nog even dat touwtje er altijd bij vast.

-= knip, niet goed gelezen =-

Ik heb natuurlijk zo'n looprek in mijn kuip zitten, wat het makkelijker maakt. Maar ik wil hoe dan ook de toerenteller en kilometerteller in beeld hebben.

waarom zou je dat willen wat is daar de toegevoegde waarden aan behalve van kijk eens hoe hard ik daar reed...
 
Gisteren heb ik de Drift HD getest op Zandvoort en ik ben niet ontevreden. Zelfs het geluid is acceptabel dus een externe mic komt er vooralsnog niet.
Ik heb hem voor in de neus van mijn R1 gemonteerd achter een doorzichtig stuk plastic om de lens te beschermen en windruis te voorkomen.


Ik heb hem zondag ook voor het eerst geprobeerd. Zeer te spreken over de kwaliteit.
Geluid is wel met veel ruis. Vooral toen ik naar achter filmde. Had toen geen tape over de mic zitten..
Voordeel van de cam is dat je hem heel makkelijk gewoon met ductape ergens opplakt..

 
Even vraagje hier over de ervaringen met geluid.
Ik heb de Drift 170 HD Stealth en dit geeft echt perfect beeld.

Ik ben alleen nieuwsgierig hoe jullie omgaan met het geluid. Zoals je kunt horen is dit op het moment niet best. Gebruiken jullie een externe mic? En zo ja, waar plaats je die? Of doen jullie iets anders om het geruis te verminderen?
Ik gebruik de Drift op verschillende locaties op mn R6.

Racing - YouTube

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
 
Even vraagje hier over de ervaringen met geluid.
Ik heb de Drift 170 HD Stealth en dit geeft echt perfect beeld.

Ik ben alleen nieuwsgierig hoe jullie omgaan met het geluid. Zoals je kunt horen is dit op het moment niet best. Gebruiken jullie een externe mic? En zo ja, waar plaats je die? Of doen jullie iets anders om het geruis te verminderen?
Ik gebruik de Drift op verschillende locaties op mn R6.

Racing - YouTube

Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.


yep ext mic. voor in de neus van mn r6 2007 geplaatst en geen windruis
 
Gewoon gaatje in de neus, stukje doorzichtig plastic over het gat en geen externe mic nodig.
Ik zet de microfoon gevoeligheid wel op low anders zijn er te veel bijgeluiden
 
Gewoon gaatje in de neus, stukje doorzichtig plastic over het gat en geen externe mic nodig.
Ik zet de microfoon gevoeligheid wel op low anders zijn er te veel bijgeluiden

ik heb die gevoeligheid ook op low staan. Maar denk dat het voornamelijk komt doordat de camera bij mij buiten de kuip zit. Voorkantje van de R6 is iets anders dan de R1. Heb gezien hoe die op jouw fiets zit.. erg netjes.. maar dat kreeg ik niet voor elkaar op die van mij..
 
Hmm twijfel twijfel twijfel
Mijn contourhd had toch nog wel veel problemen dit jaar, ook met tape om de batterij.

volgend jaar nogmaals proberen als het dan nog niet opgelost is misschien toch die drift hd miss aanschaffen

zit ook nog te twijfelen om de poseidon 720 p waterproof via chinavasion alleen moet je daar niet teveel van verwachten lijkt me
maar als die het voor die 80 euro goed doet(blijft filmen) ben ik tevreden, een dure sportscam die continu uitvalt is frustrerender.

btw ze zijn goed in namaken
Wholesale Sports HD Camera - 1080p Sport Camcorder From China
Actioncamera Kopen? Actioncamera direct online kopen | V-Nix.nl

:+:+
:+
 
Gewoon zo'n sony handcam ding van 250 eurie, een hoop met tape, en het werkte perfect!!!
Zelfs mijn laatste crash staat erop en hij is nog heel, dus aardig shock proof;-)
 
Ik ben wel erg te spreken over de HD Drift. Super strak beeld en makkelijk te monteren met klitteband of tape..
Alleen ff iets aan het ruis doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan