Goede daad

KawaNinja600

MF veteraan
7 aug 2003
2.388
0
Utrecht
Vandaag een motorrijdster met pech langs de snelweg geholpen :] . Ze had geen benzine meer |( maar er scheen ook iets mis te zijn met de accu kwam ik later achter. Beide geen mobiele unit bij, zodat we niet konden bellen :( (heb hem normaal ALTIJD bij me, nu eens niet), dus ik verderop bij een afslag het 1e het beste tankstation gepakt en wegenwacht gebeld ("nou meneer, als wij verder geen gegevens hebben kunnen we u niet verder helpen" |( , had dus haar pasje mee moeten nemen met het nummer). Dus ik een alternatief bedenken door dan maar een jerrycan met euro 95 te lenen van het tankstation :] en terug te rijden door de (inmiddels stromende) regen. Terug daar aangekomen alles in de tank gegooid en opnieuw proberen te starten, maar het lukte niet (die oude Suzuki choppers he :+ ). Werkte niet na herhaaldelijk proberen, dus uiteindelijk ik nog een keer terug naar dat tankstation met haar gegevens (pasje). Gelukkig konden die lui van de wegenwacht nu wel helpen B| en ze zouden iemand sturen.

Ik hoop dat de mevrouw in kwestie nog goed thuisgekomen is! :]

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat de mevrouw in kwestie jouw een flinke beur...ik bedoel jou eens flink bedankt heeft!

Ik hoop dat de mevrouw in kwestie jouw een flinke beur...ik bedoel jou eens flink bedankt heeft!

*D

Ik kreeg in ieder geval extra geld (buiten de benzine) voor de moeite. Ik wilde het niet aannemen maar ze had het gelijk gegeven :z dus dan maar wel :)

Hulde!

[me]Dirkie is maandag nog langs het politiebureau gereden om te melden dat er een enorme sloot diesel op straat lag in de stad.
[/me]

Leuk detail was dat de politieauto, die voor mij stond bij het stoplicht, met slippende banden optrok door de diesel niet eens stopte om ff te kijken ofzo... Grrrrrr....

Hulde!

[me]Dirkie is maandag nog langs het politiebureau gereden om te melden dat er een enorme sloot diesel op straat lag in de stad.
[/me]

Leuk detail was dat de politieauto, die voor mij stond bij het stoplicht, met slippende banden optrok door de diesel niet eens stopte om ff te kijken ofzo... Grrrrrr....

die waren vast onderweg naar de Mac ;)

Terug
Bovenaan Onderaan