Goede daad?

GPP-yamaha

MF'er
21 jun 2004
160
0
Rosmalen
Gister, ik reed over de A6 richting almere vanaf lelystad, zie ik opeens een motorrijder/motorduwer op de vluchtstrook. Ik geef netjes richting aan, stop 500 mtr verder op op de vluchtstrook, gewacht totdat ie aan kwam gesjokt, jahoor: geen benzine meer. Gozer had zijn motor bij een particulier gekocht in Heerenveen en die man had gezegd dat ie nog wel daarendaar zou kunnen komen. :X Niet dus! En het kraantje stond al op z'n reserve... Gelukkig was het tankstation 2 km verderop, dus heb ik hem maar ff achterop genomen en gedropt *D Vervolgens kon hij met een flesje teruglopen... Nouja altijd beter dan de motor 2 km duwen. Was toch wel goede daad of niet :? *D
Iemand bekends?

Hoeveel goede daden hebben jullie al verricht? Met betrekking tot motorrijders dan he! Ik bedoel niet omaatjes helpen oversteken...
 
Ben vanmorgen wederom naar m'n werk gegaan ........... als dat geen goede daad is :?



sssssssst, zit nu dus in de baas z'n tijd te internetten
 
Goed van jou. NOT goed voor die particuliere verkoper :X Wat een k*tstreek, een klein beetje benzine..
 
Jah inderdaad weer netjes :} ...maar als ik een motor/auto koop...ga ik altijd eerst naar de pomp...want er zit altijd maar heel weinig in...wat ik overingeens niet netjes vind!

Groet
 
Ben vanmorgen wederom naar m'n werk gegaan ........... als dat geen goede daad is :?



sssssssst, zit nu dus in de baas z'n tijd te internetten

:^

Iemand moet toch die pensioenpremies ophoesten
 
Een paar maanden geleden zag ik een Harleyduwer....ben er naar toe gereden, maar hij redde zich prima, hij had een gereedschapskistje mee, in z'n aanhanger... :)
Trouwens wel leuk om te zien, de combinatie was in een soort legergroen gespoten, het was een hele oude Harley.
 
volgende keer jou voet op zijn stepje en duwen maar scheelt hem weer 2km lopen ;) en daarnaast staat zijn motor niet onbeheerd langs de snel weg , waar iemand langs komt die niet weet wat de waarde voor iemand anders is en mee neemt.

maar verder ja een goede daad ;)
 
Ik kreeg bij particuliere aankoop van me motor, er heel netjes 10 euro bij om ff te tanken bij het eerste de beste tankstation (Zat nog maar een litertje of 4 in).
Heel netjes :}
 
ja ik heb van dit voorval inderdaad wel geleerd, dat je altijd zo snel mogelijk moet gaan tanken, ongeacht wat de ander zegt! Ja, als die zegt dat ie net is afgetankt, en je kijkt en je ziet dat ie vol zit, ja, dan natuurlijk niet |(
 
ik heb altijd de motor gekregen met een volle tank.. zal wel mentaliteitsverschil zijn met andere regio's en andere tijden.

wat is nou een volle tank benzine voor een motor ?
tis geen lamborghini Diablo SV 30 die 130 liter zuipt voordat het metertje in de rechterhoek staat.
 
Goed van jou. NOT goed voor die particuliere verkoper :X Wat een k*tstreek, een klein beetje benzine..

Tja. Is mij ook gebeurd: Rijd je dus wel, na een paar kms de snelweg op naar huis. Houdt ie ineens flink in op de linkerstrook en slaag ik er nog net in om tussen het verkeer door te wurmen en op het asfalt te stoppen rechts naast de uitvoegstrook (kwam echt niet verder meer). Carbs leeg, gelukkig nog wel reserve, maar je staat dus wel even een minuut te kloten (ik had die motor net 10 minuten :? ). Vervolgens wordt je nog bijna drie keer van de weg gereden door woest toeterende automibilisten die menen je nog even te moeten leren dat je daar niet mag staan |( |( |(
 
Keb laatst zelf m'n motor verkocht.
Dan zorg je er gewoon voor dat de tank vol zit. Is wel zo netjes. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan