Goede en net geprijsde motornavigatie

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Vanmiddag mijn tom/tom xl overleden(trillingen?) op de motor,heeft het toch 2jaar vol gehouden.Nou zoek ik dus wat anders wat vriendelijk geprijsd is en waar motorroutes in kunnen en ook die de mooiste motorwegen(bochten ;) ) zelf kan opzoeken.
Iemand tips/links of ervaringen?

b.v.d.

Gr.Gerard :W
 
Ok das mooiIs dat op een clippon te monteren?

:Y Diverse mogelijkheden *O* Zit een stuurklem bij . Alle snoertjes/laders en alles van degelijke kwaliteit :Y

In het echt is het mooier dan op de ploaties *D Menu's zijn heel makkelijk en zeer snel te wisselen. Sneller dan TomTom. Met de TomTom van de directrice krijg ik in huis geen contact met satelieten...........met deze door het beton heen gewoon werken :Y

De blauwe-tand-pief voor aan de helm ziet er ook goed uit en er zit een radiootje in _O-

Net met het computersnoertje ff alle gekke Slavische en Russische talen verwijderd :+
 
Laatst bewerkt:
:Y Diverse mogelijkheden *O* Zit een stuurklem bij . Alle snoertjes/laders en alles van degelijke kwaliteit :Y

In het echt is het mooier dan op de ploaties *D Menu's zijn heel makkelijk en zeer snel te wisselen. Sneller dan TomTom. Met de TomTom van de directrice krijg ik in huis geen contact met satelieten...........met deze door het beton heen gewoon werken :Y

De blauwe-tand-pief voor aan de helm ziet er ook goed uit en er zit een radiootje in _O-

Net met het computersnoertje ff alle gekke Slavische en Russische talen verwijderd :+

Ik zei toch al dat het er goed en netjes uitzag :)

En gps ontvangst heb ik extra op gelet: prima. Menustructuur ook (ik snapte het zelfs).

Heb jij de BT versie van 250, of heb je de fm ontvanger?
 
Ik zei toch al dat het er goed en netjes uitzag :)

En gps ontvangst heb ik extra op gelet: prima. Menustructuur ook (ik snapte het zelfs).

Heb jij de BT versie van 250, of heb je de fm ontvanger?

Van 249,- met blauwe-tand mogelijkheden. Als je ze afzonderlijk koopt is het 30 euris duurder. Spulletje ziet er echt heel goed uit en is zeer compleet :Y

Leuk is ook de mogelijkheid dat je een toerrit tijdens het rijden kunt opnemen door simpel de rode stip op het scherm aan te toetsen :Y Als de rit mooi was kun je hem op een later tijdstip nog eens rijden :]
Niet echt belangrijk...............maar het is ook een multi-mediaspeler m.b.t. muziek en foto's *D
 
Laatst bewerkt:
Ik hen een HongKongzetje BT rider to rider besteld. En ga dus voor de goedkoopste GoClever versie.

Mijn dinnetje heeft al een Zumo, dus hoefde ik enkel nog een onderling praatsysteem te hebben.

Ik ga volgende week denk ik bij van Boxtel hier in Tilburg langs. Als ze niet iets op voorraad hebben, wilden ze het gelijk voor me bestellen, zeiden ze vorige week. Duurt doorgaans 1 dag, soms twee (afhankelijk van het tijdstip van bestellen).
 
op ebay kan je ook kijken naar bluetooth headset van midlands. Deze heb ik ook via ebay gekocht kost € 105,- per setje. Voordeel van de midlands is dat deze niet veel kosten maar wel alles kunnen zelfs met andere motor rijdere en kan tot 3 bluetooth devices te gelijk ontvangen met prioriteren ingesteld.
 
De a-rival gaat het niet worden. die spreekt geen nederlands

Maar wat ik niet snap. De goclever werkt via een fm zender-ontvanger. Hoe werkt de BT headset er dan mee. ik kan in de specs niks over BT vinden.
 
In ieder geval de headset gemonteerd aan/op de C3 van Dunsz :Y



full
 
Kan ik ook zo doen denk ik :? . Maar ik heb maar 1 bout. gaat dan misschien draaien. Nou ik zie wel

twee bouten is wel beter, misschien dat je het ergens tegenaan kan laten komen zodat het niet kan rond draaien maar wel kans op beschadiging. Welke motor heb je?
Ga morgen of overmorgen denk ik ff een dagje naar de Ardenne uit proberen of het goed werkt :)
 
Het zicht vanaf de 2-zitsbank :Y


full



Gisteren het systeem in de auto uitgeprobeerd, werkt subliem. *O*

Links boven krijg je een extra schermpje waarin de volgende actie wordt getoond en dat werkt echt geweldig. Je hebt eigenlijk de gesproken instrukties niet meer nodig :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan