Goede en net geprijsde motornavigatie

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Vanmiddag mijn tom/tom xl overleden(trillingen?) op de motor,heeft het toch 2jaar vol gehouden.Nou zoek ik dus wat anders wat vriendelijk geprijsd is en waar motorroutes in kunnen en ook die de mooiste motorwegen(bochten ;) ) zelf kan opzoeken.
Iemand tips/links of ervaringen?

b.v.d.

Gr.Gerard :W
 
Dat ding blijft heel goed zitten.
Ik heb hetzelfde tasje als DonDragon en dat werkt uitstekend.

Afgelopen vrijdag 150km door de Eifel.
Eerst even 10km snelweg, dat was ook geen probleem.

Als je goedkoop navigatie wil dan is zo'n tasje met een tweede hands Tomtom best aan te raden.

Dat tasje had ik al besteld, maar wilde weten of het goed bleef zitten. Ga m'n mobiel er gewoon in zetten, zit ook navigatie op :+
 
Het zicht vanaf de 2-zitsbank :Y


[afbeelding]


Gisteren het systeem in de auto uitgeprobeerd, werkt subliem. *O*

Links boven krijg je een extra schermpje waarin de volgende actie wordt getoond en dat werkt echt geweldig. Je hebt eigenlijk de gesproken instrukties niet meer nodig :N

En had dat ding nou ook een kronkelwegfunctie?
Tis volgens mij dezelfde als die mappy mini.

l_07754313.jpg

92-212-thickbox.jpg


Of zit er verschil in? Ik kan door gps het bos niet meer vinden. :z
 
Vandaag houder getest met navigatie, het is goed zichtbaar afleesbaar. Het enige probleem is dat mijn mobiel te warm wordt en niet wilt opladen hierdoor :(. Even een blok aluminium erbij dat zal het wel verhelpen waarschijnlijk
 
Samsung heeft ook een 'goedkoop' (180 euro) navigatiesysteem voor de brommer.


Het lijkt allemaal wel een beetje op elkaar :Y Ik zie dat de motormontage hetzelfde is als bij de GoClever. Verder toch wel verschillen.
Je moet gewoon een keuze maken die bij je past en die je handig vind. Dat zal per persoon veel verschillen. 't Zal ook aan een te besteden budget liggen *D
 
hallo,heb een vraag voor jerryt ,hoe werkte je dan met de tomtom xl? rij ook zo rond heb hem in een speciale waterdicht hoes op het stuur staan ,maar aangezien er geen uitgang aan is voor een oortje en de bleutooth alleen werkt voor een gsm,kan ik alleen de weg volgen op het scherm ,lastig als de zon erop staat of ik moest de klank helemaal openzetten dat doe ik dan voor de flitspalen maar om continu zo te luisteren maakt de moto teveel lawaai .
wel spijtig van de afwezigheid van een aansluiting voor oortje.
voor de rest prima toestel en nog te goed om te vervangen maar is eigenlijk voor in de wagen.
had jij een andere oplossing dan hoor ik het graag, en zie ik iets over het hoofd zodat ik er wel klank kan uitkrijgen.
laat het me weten.
grt,jan
 
hmm, bij mij ook.

Lijkt wel of de site van goclever allemaal under construction zijn, zien er oo kanders uit dan vorige week.
Progje downloaden is er dus nu niet bij :/

en weer... hmmm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
datum en tijd worden door de gps weer goed gezet volgens de gebruiksaanwijzing blz 14. Hmm ff testen. idd dat werkt.
goclever site is niet zo clever :N

en dit. soort voertuig. passagier, taxi of voetganger, ja ja

wat moet ik met soorten weg uitsluiten? is dat anders dan vermijden?
 
Laatst bewerkt:
datum en tijd worden door de gps weer goed gezet volgens de gebruiksaanwijzing blz 14. Hmm ff testen. idd dat werkt.
goclever site is niet zo clever :N

en dit. soort voertuig. passagier, taxi of voetganger, ja ja

wat moet ik met soorten weg uitsluiten? is dat anders dan vermijden?

Het is nog net niet helemaal af he?

wel leuke andere dingen, zoals bij het zoeken naar een straatnaam, alleen de nog mogelijke letters laten zien en automatisch aanvullen.

Maar dan komt er een menu, waarvan je een deel van de keuzemogelijkheid niet kan lezen, omdat die te lang is.
 
datum en tijd worden door de gps weer goed gezet volgens de gebruiksaanwijzing blz 14. Hmm ff testen. idd dat werkt.
goclever site is niet zo clever :N


wat moet ik met soorten weg uitsluiten? is dat anders dan vermijden?

Is volgens mij het zelfde :Y Maar als jij het nu uitprobeerd :]
Als je dus de kortste route wil.......stuurt hij je over een zandpad })
Als je niet met de veerpond wil.... blijf je dus lekker langs de dijk :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan