goede en slechte ervaringen motorzaken in Limburg

ik ben vandaag in motoport echt geweest, even staan kleppen met iemand van de onderdelen afdeling daar, maar daar waren ze weer erg vriendelijk!


:X :X :X
Zolang je niet slimmer bent dan hun.........

Ik ga dus nooit meer naar motoport echt. Echt een stel prutsers :(

Ik ga dus mooi naar die andere zaak gelegen in Weert: Ritzen motors
:} :} :}
De testbank dagen zijn altijd er leuk om te lullen. De hamburgers zijn ook nog eens lekker :P

Ben zelf erg te spreken over Ritzen motors in Weert. Ideaal ook die testbank die er staat en er is altijd wel ff ruimte en tijd om te kletsen.

Jij moet snel een motor gaan kopen, kan jij me zeggen of mijn achterlicht werkt :+
 
Zei ik met welke motor :? :P
Met de KLR wil ik wel in de blubber gaan rijden en dan het gas flink te openen :P

Dan sta je stil en word de boer zijn land om geploegd O-)

Maaruh i accept the challenge hoor :P als ik straks weer fiets heb gaan we stukje rijden. We zullen alleen Dirk niet af kunnen schudden :+
 
Als fanatieke motorrijder en "pietje precies" kan ik jullie WILLEMS MOTOREN in Venray ten zeerste aanraden. Daar weten ze pas hoe ze met je hobby om moeten gaan. Vriendelijke, snel, afspraak = afspraak, nauwkeurig, flexibel en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Echt een topzaak.


Nou nou, topzaak. Ik vind juist van niet. Vriendelijk???? jaja, alleen als ze merken dat je iets (duurs) wil kopen. Kom je daar omdat je motor niet helemaal recht spoort => hun ff 2 keer op en neer rijden. Ja, dit en dat is er aan de hand maar repareren/richten daar beginnen wij niet aan. Dus, kortom kon het lekker zelf uitzoeken en repareren. En dit na eerst half afgekraakt te worden om een motor particulier te kopen i.p.v. bij hun. (tja logisch met die prijzen!!)

Wat wel een goede zaak is: Die nieuwe in Venray. Lemar motoren. Helaas geen reparaties maar wel nette en vriendelijke eigenaren. Altijd in voor een praatje met een bakje koffie. Goede prijzen voor de motoren en alle onderdelen die ik er heb gekocht waren altijd goedkoper dan bij andere zaken. Voor onderhoud enzo raad ik Pieter Bos aan in Tienray. Eenmanszaakje. Altijd vriendelijk en behulpzaam wat het probleem ook is.
 
bedankt voor jullie reacties, maar volgens mij lezen dit maar weinig mensen uit limburg!!??

Komt iedereen hier van motor-forum van het noorden ofzo.

Limburgers...laat je horen!
 
Hallo beste mensen,
bij deze wil ik me verontschuldigen bij de klanten die te lang hebben moeten wachten met banden wisselen,als jullie de volgende keer langskomen,spreek me hier dan gerust op aan.
Van Dhr.Dave X kan ik helaas geen hoge pet op hebben ,want als mijn geheugen mij niet in de steek laat had hij zelf geprobeerd om een paar restriktors te maken en deze niet juist geplaatst in zijn zxr van +/- 12 jaar oud en ook in deze staat.
Om de juiste restriktors te maken zijn wij meer dan vier uur bezig geweest incl diverse testruns op de vermogensbank en de totaal rekening was dan ook 206 euro.
Hij kan misschien beter eens even met zijn vader gaan praten hoe het ook alweer zat.

Sorry dat ik op deze manier moet reageren.
Mvrgr. Ron
Ps ook ´s zondags staat de koffie klaar. :]
 
Hallo beste mensen,
bij deze wil ik me verontschuldigen bij de klanten die te lang hebben moeten wachten met banden wisselen,als jullie de volgende keer langskomen,spreek me hier dan gerust op aan.
Van Dhr.Dave X kan ik helaas geen hoge pet op hebben ,want als mijn geheugen mij niet in de steek laat had hij zelf geprobeerd om een paar restriktors te maken en deze niet juist geplaatst in zijn zxr van +/- 12 jaar oud en ook in deze staat.
Om de juiste restriktors te maken zijn wij meer dan vier uur bezig geweest incl diverse testruns op de vermogensbank en de totaal rekening was dan ook 206 euro.
Hij kan misschien beter eens even met zijn vader gaan praten hoe het ook alweer zat.

Sorry dat ik op deze manier moet reageren.
Mvrgr. Ron
Ps ook ´s zondags staat de koffie klaar. :]


Kijk, wel netjes.

Ik had geloof ik over Heuts goede dingen gehoord, van mijn voormalig rij instructeur. Richard Franquinet, ik weet niet of je hem kent? Ik kom wel eens langs met mijn motortje, een bakkie doen. Ik zoek nog een goede motorzaak voor onderhoud en dergelijke, en ik hou van goede service, dus hopen dat ik dat nog ergens tegenkom.

Groeten!
 
M.b.t Dave X en Ron Heuts:

Zoals zo vaak: je hoort een verhaal maar van 1 kant, zo is het makkelijk om iemand in de zeik te zetten!!
Wel grappig als je dan de andere kant van het verhaal hoort....

De waarheid zal wel in het midden liggen :P

(PS: heb vorig jaar een Yoko Goretex-pak gekocht bij Heuts, IK was er wel tevreden over....)
 
Laatst bewerkt:
Bij Heuts heb ik nog nooit problemen gehad. Prima zaak, altijd in voor een praatje (en dan duurt het maar wat langer, wat maakt het uit) en hij komt in ieder geval altijd zijn afspraken na.

Ik ben een keer vanuit Utrecht met de trein naar Schin op Geul gereden om mijn motor op te halen. Aangezien mijn motorkleren nog bij mijn ouders in Voerendaal lagen, bood Heuts mij aan om daar na sluitingstijd even naartoe te rijden. Als je zoiets voor je klanten over hebt:

:} :} :}
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie reacties, maar volgens mij lezen dit maar weinig mensen uit limburg!!??

Komt iedereen hier van motor-forum van het noorden ofzo.

Limburgers...laat je horen!



Ik ben dus een westerling, maar heb dus wel mn fiets bij Schepers in Brunssum gekocht. Prima zaak, ze hebben het motorhart op de juiste plaats, ik werd daar prima geholpen. Ondanks dat er hier in de buurt genoeg zaken te vinden zijn, had ik er wel 2,5 uur sturen voor over...
 
Motoport Echt,
Voor mij de beste zaak ! Top
Super services en er valt altijd wel te handelen .
Voor mij geen ander meer .
Is er ook altijd gezellig druk. En de koffie is goed !
 
Ja dat klopt , de Familie Vos runt die zaak.
Kom er al jaren . Kwam eerst bij een andere zaak Noord Limburg( welke
zeg ik niet, ik haat roddelen)
Heb afgelopen jaar eeen ongeluk gehad.Kreeg meteen vervangend vervoer
Je merkt wel dat het een echt familiebedrijf is en iedereen een hart voor motors
heeft !
 
Hallo beste mensen,
bij deze wil ik me verontschuldigen bij de klanten die te lang hebben moeten wachten met banden wisselen,als jullie de volgende keer langskomen,spreek me hier dan gerust op aan.
Van Dhr.Dave X kan ik helaas geen hoge pet op hebben ,want als mijn geheugen mij niet in de steek laat had hij zelf geprobeerd om een paar restriktors te maken en deze niet juist geplaatst in zijn zxr van +/- 12 jaar oud en ook in deze staat.
Om de juiste restriktors te maken zijn wij meer dan vier uur bezig geweest incl diverse testruns op de vermogensbank en de totaal rekening was dan ook 206 euro.
Hij kan misschien beter eens even met zijn vader gaan praten hoe het ook alweer zat.

Sorry dat ik op deze manier moet reageren.
Mvrgr. Ron
Ps ook ´s zondags staat de koffie klaar. :]

Klopt allemaal..

Als ron je kan helpen doet hij dit...
als ik bel voor info krijg je meteen goed advies..
als er eens iets mis is met mijn motor..helpt hij...
de Fam Heuts dus en ron +zijn echtgenoote zijn goed bezig..

Ook klanten heeben wel eens onrecht..

MVG..Shrek + VITO {B&O BOYS} :}
 
Hallo mensen

Heb ook lang moeten nadenken waar ik mn motor ging brengen voor onderhoud.

Is uiteindelijk Rosa geworden in Eijsden.

Super vriendelijk

Goede adviezen

Ging naar de TT afgelopen jaar:

Had een lekke voorvorkkeerring ( leuk scrable woord ) dus wilde dat ff laten maken voor ik dat stuk naar Assen ging rijden.
Hij zat eigenlijk vol. Ik belde op dinsdag en toen ik zei dat ik de zaterdag erna naar de TT zou gaan kon ik hem de dag erna brengen. DAT IS PAS SERVICE. :}

Rosa ga zo door.
 
Even over Heuts in Schin op Geul,

Ik kom daar zelf al 5 jaar dus zo een slechte zaak zal dat wel niet zijn.
Je wordt daar altijd goed te woord gestaan en kunt alles vragen wat je wil.
En het belangrijkste is dat je altijd een fatsoenlijk antwoord krijgt.
Als je dan zelf aan je motor geprutst hebt zoals Dhr Dave X dan moet je niet gaan verwachten dat een motorzaak(welke dan ook) de rotzooi maar even opknapt.
Verder kan ik alleen maar zeggen dat Heuts een goede zaak heeft waar de koffie altijd klaar staat en er altijd wel tijd is om een praatje te maken.

Motorgroeten van Andre
 
In Maastricht is er echt bar weinig keus.

HEEEEEL VEEEL slechte ervaringen met Cabo.
Ik moest er al heen gaan in mijn brommertijdperk.....vraag ik of ze powefilters hebben, zegt dat kreng: "NEEH, we doen niet aan opsvoerspul!!". Dus ik wijs haar naar een paar filters die ik zie hangen begint ze te flippen en opeens hadden ze ook al geen sproeiers meer. Maar toen was ik 3 maanden geleden weer geweest voor een aprilia jasje dat zij als een van de weinige verkopen en ik werd als een ECHTE KLANT behandeld "koffie. thee" "nieuwe accu zetten we wel ff gratis voor je erin en bougie ook"
Ik stond echt raar te kijken, ik twijfelde al :? :? Maar dat was de enige keer dat ik fatsoenlijk werd behandeld. Toen ik het een vriend van me vertelde zei die dat dat Wijf waarschijnlijk net haar ene sexbeurt in de jaar heeft gehad.
Maja Rosa hoor ik inderdaad veel goeds over. Jammer dat er niks in maastricht is.
En bij Cabo moet je wel oppassen die gebruiken veel onderdelen om schademotoren op te lappen.
 
Beste zaak is Heuts in Schin op Geul.
Fijn spul, veel kennis/expertise, aaridge lui, zeggen wat het beste is voor je en denken niet met hun beurs.

Ben d'r al een tijdje, nooit problemen mee gehad
 
Ik kom nu sinds 2 jaar bij Heuts in Schin op Geul en nog nooit problemen met de motors daar gehad,mijn broertje heeft er nu zelfs ook een motor gekocht :] Denk dat het ook aan dhr Dave zal liggen, aangezien er na de reactie van ron heuts geen reply meer is op geweest van dave..

Ik weet in elk geval wel waar ik moet zijn voor de motor en dat is bij
Heuts Motoren :}
 
ow, gezellig, ik zag dat er ook nog een topicje was voor MFers uit het zuiden.

Ik leef, woon en werk ook in het zuiden, namelijke de hoofdstad van de wereld: maastricht! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan