Goede ervaring Motozoom

Sender

MF veteraan
23 jan 2011
7.435
495
Noord-Holland
Omdat het altijd direct op MF staat als we ergens een mindere ervaring mee hebben, wil ik bij deze een keer een positieve ervaring delen.

In Juni heb ik bij hen de befaamde Probiker PRX-4 combi gekocht, in maat 48.
Het pak zat goed, de broek een beetje ruim, maar ik dacht dat dit kwam omdat ik niet zo groot (en mager) ben.

Ik kreeg wel vaker te horen dat hij bij mijn kont een beetje groot was, dat viel mijzelf op een gegeven moment ook op.

Toen ik vorige week het pak aan het invetten was, zag ik in de broek maat 52 staan.
Dit verklaart dus waarom hij zo ruim was en niet zo netjes op de jas aansloot...

Ik heb dus naar Motozoom gemaild, en na een paar dagen werd ik gebeld dat ik een 48 broek mocht komen passen, en als deze goed zat mocht ik hem omruilen voor de 52. Als hij alsnog te krap was, mocht ik de 52 gewoon houden.

Vandaag ben ik heen geweest en heb de 48 gepast, deze zat perfect en heb deze dus meegenomen.

Nogmaals bedankt Motozoom voor deze service!
Het was zo'n 5 maanden geleden dat ik het pak kocht, en dan toch nog een nieuwe broek krijgen... dat noem ik nou service! *O*
 
Nog nooit klachten gehad over Zoom eigenlijk hang er zelfs weleens voor de lol rond :+
 
Nog nooit klachten gehad over Zoom eigenlijk hang er zelfs weleens voor de lol rond :+

Haha idd, vind het ook een mooie, nette winkel (Amsterdam ga ik dan) en ook die helmafdeling hebben ze leuk gedaan.

Maar wou dit toch even kwijt, ook omdat er ook mensen zijn die op Motozoom lopen te zeiken :Y
 
Haha idd, vind het ook een mooie, nette winkel (Amsterdam ga ik dan) en ook die helmafdeling hebben ze leuk gedaan.
Bovendien heb je ook nog motortoer en Hein Gericke op steenworp afstand, dus altijd leuk om ff te neuzen (en Ducs onder te kwijlen)

Maar wou dit toch even kwijt, ook omdat er ook mensen zijn die op Motozoom lopen te zeiken :Y
 
Heb zelf ook geen problemen gehad met motozoom.
Netjes advies gekregen over leren Revit pak, hanschoenen en helm.
Ben er ongeveer 3x naartoe gegaan, en heb altijd goede service gekregen.

Motozoom :)!
 
Service in de winkel altijd toppie, kom er toch wel regelmatig en slechts 1x gehad dat ik niet geheel tevrede was over de uitkomst (garantie). Even opnieuw contact opgenomen en allemaal prima geregeld.

Ook een keer een motorspijkerbroek aangeschaft maar na 1x echt rijden kwam ik er achter dat het toch echt niet zat. Kon zo me geld terug krijgen.
 
maar wel erg dat je er pas zo laat achter komt dat je twee verschillende maten hebt.

je moeder wast zeker je was nog anders had je wel geleerd om in de labels te kijken :+
 
maar wel erg dat je er pas zo laat achter komt dat je twee verschillende maten hebt.

je moeder wast zeker je was nog anders had je wel geleerd om in de labels te kijken :+

Tja maja wie verwacht nou dat de broek een andere maat heeft dan de jas, als je het als 1 combi koopt? :P Maarja keurig opgelost, PRX4 is trouwens een top pakkie voor het geld, ben er verder ook heel blij mee O-)
 
Zelf ook een goede ervaring met motozoom. Buitenhoes gekocht, 2 jaar garantie, na een jaar stuk, op naar de winkel, kreeg zo een nieuwe mee. Werd gelijk in het systeem gezet, dus als de hoes weer kapot zou gaan (wat ie nu ook is door een suffe huisgenoot die niet oplette en er een scheur in heeft gemaakt) zou ik weer een nieuwe krijgen. Ik moet nog langs, maar heb goede hoop :)
 
Ga er wel eens heen voor de gratis koffie.

Same here.
Eigelijk wel vaak ook.
Maar ik koop er ook kleine dingetjes.
Vind de winkel altijd leuk.
De mensen in de winkel zijn ook altijd leuk in amsterdam.
Ben er net nog even geweest voor een bakkie en een praatje })
Verder zou ik zoom nooit afkraken omdat ze gewoon soepel zijn met ruilen en de serice voldoet echt prima.
Februari ga ik er een nieuwe broek halen
 
Laatst bewerkt:
ze verkopen wel goedkoop onderdelen waarmee mensen zelf hun motor kunnen repareren.
Dat kan toch niet!
Dit is de zaak die de beunhazers van onderdelen voorziet!

:+




Ach Kevin is misschien in Amsterdam langs geweest en daar hebben ze zeker zeer leuk personeel.
 
Laatst bewerkt:
ik heb gisteren een probiker prx-4 broek maat 52 gehaald en het lijkt wel een gedragen broek :)
 
ze verkopen wel goedkoop onderdelen waarmee mensen zelf hun motor kunnen repareren.
Dat kan toch niet!
Dit is de zaak die de beunhazers van onderdelen voorziet!






:+


Bij mij komen ook beunhazen hoor, maar meer hobby sleutelaars.

Maar in amsterdam is Joyce wel een topper en zij zit ook hier op mf en haar verloofde zit ook hier op mf, en dus hebben we een leuk mf stelletje gekregen *O*
 
Ik kom er ook altijd graag. Leuke sfeer en je wordt er altijd enthousiast geholpen.
 
Ik moet er ook nog even heen van de week, want mijn handschoenen zijn na 2000km al kaput. Maar zo te lezen kan ik goede hoop hebben dat het netjes word geregeld. Had ook niet anders verwacht, tot nu toe altijd idd positieve ervaring.:)
 
ik heb gisteren een probiker prx-4 broek maat 52 gehaald en het lijkt wel een gedragen broek :)
nog eens gelezen en heb hem vandaag laat pas gehaald dus :)

Dat kan niet, want die van mij was niet van nieuw te onderscheiden :W

En ze zouden hem terug naar de leverancier sturen (die de 48 dan weer aanleverde) dus denk niet dat ie nog "nieuw"verkocht wordt..
Wat overigens niet eens erg zou zijn, zie bovenstaande 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan