Goede ervaring Motozoom

Vorige week laarzen besteld, helaas zijn ze een maatje te klein. Gister zijn ze opgehaald, hoop snel nieuwe te ontvangen.

Zodra ik meer hoor laat ik het hier weten in ieder geval.
 
kun je die daar ook kopen? zijn ze een beetje realistisch qua inruilwaarde mbt exen? :+
Geen flauw idee, ik had niks om in te ruilen :)

Verder heb ik er nog nooit hoeven terug te brengen en onderhoud doe ik ook zelf :Y
 
Laatst bewerkt:
Kom ook altijd bij motozoom (amsterdam) vaak via internet maar dat zijn de kleine dingen.
Goede service ook en telefonische helpen ze je ook meteen.
Een keer een pakje niet gekregen terwijl die wel als afgeleverd stond op de tnt site.
Ik gebeld en ze zouden er direct achterna gaan en ze hebben ook gelijk een klacht bij hen ingediend.
 
ik had ooit 2 verschillende bestellingen in 1 pakketje verstuurd.1 items was volgens hun niet aangekomen dus ik in de pen klimmen ondanks dat ze geen item onvangen hadden dus wel mooi mn geld terug gekregen top
 
Vroegah was Motozoom zo slecht dat je tranen in je ogen kreeg van het lachen echt waar.
Maar vroegah is dood. Tegenwoordig valt er niets meer te lachen.
Het is gewoon een goede zaak geworden.
Best wel blij mee eigenlijk, Ook fijn voor Rejo (of zo, hoe heet die gast).
 
Ik zit te wachten op een druppellader, duurt nu al een week terwijl hij gewoon beschikbaar wwas volgens de site. Dan liever iets kopen bij Bol.com :)
 
Ik zit te wachten op een druppellader, duurt nu al een week terwijl hij gewoon beschikbaar wwas volgens de site. Dan liever iets kopen bij Bol.com :)

Bij Motozoom staat dan ook niet "voor 22.30 besteld, morgen in huis".
Staat echter wel vermeld: 'V Normale levertijd: 3 tot 6 werkdagen"
Kan dus geen verrassing zijn. ;)
 
Dat klopt, er stond idd geen Bol.com achtige tijd bij, maar als iets als beschikbaar wordt aangegeven, vind ik een week nu al best lang.
 
Klachtafhandeling en omgang in het algemeen zijn zeker goed, ze laten je met rotzooi niet zitten. Wel vind ik de kwaliteit van de producten af en toe echt te wensen over laten. 2 nieuwe accu's bij ze gaan halen, beide niet krachtig genoeg "out of the box" en na 2 nachten druppellader om mijn ZZR te starten. Toen dus beide terug gebracht en bij een ander een accu aangeschaft. Goeie service dat ik de accu tot 2x toe terug kon brengen zonder scheve gezichten, maar kwalijk dat die accu's zo droevig blijken van Saito.

Maar, misschien een slechte batch of iets dergelijks.
 
Klachtafhandeling en omgang in het algemeen zijn zeker goed, ze laten je met rotzooi niet zitten. Wel vind ik de kwaliteit van de producten af en toe echt te wensen over laten. 2 nieuwe accu's bij ze gaan halen, beide niet krachtig genoeg "out of the box" en na 2 nachten druppellader om mijn ZZR te starten. Toen dus beide terug gebracht en bij een ander een accu aangeschaft. Goeie service dat ik de accu tot 2x toe terug kon brengen zonder scheve gezichten, maar kwalijk dat die accu's zo droevig blijken van Saito.

Maar, misschien een slechte batch of iets dergelijks.


Die keuze is aan jou, volgens mij verkopen ze ook een goede kwaliteit accu en andere onderdelen.
Maar hun aanbod is groot en als je kiest voor het goedkoopste dan is de kwaliteit er ook naar.
Maar voor het zelfde geld heb je veel plezier van je accu.
 
Tsjah maar dan is het meteen weer een heel stuk duurder dan een accu bij de concurrent. Ik had hem niet gehaald al was het niet dat ik er toevallig aan dacht toen ik er was, ik kwam voorbij en dacht oja, accuutje moet ook nog vervangen.

En om dan voor een betere, maar niet eens eigenlijk A-merk meteen 2x zo veel te vragen en dus flink duurder als de concurrentie te zijn, nee dan vind ik niet dat je daar gelijk in hebt.

De prijzen zijn denk ik ook kortgeleden veranderd trouwens, het verschil was groter namelijk als ik het me goed herinner.

Verder maakt het imo niet uit als je een nieuwe accu koopt hoeveel je betaalt, die moet je motor gewoon kunnen starten. Dus om te zeggen dat ik omdat ik ipv 55 voor een Varta / Motobatt / whatever 47 voor een Saito betaal, ik problemen moet accepteren met 2 stuks, onzin. Een nieuw product moet functioneren, doet ie dat niet is het een slecht product, ongeacht de prijs.

Je had mij echt niet gehoord al had hij er na 2 of 3 jaar uit gegaan omdat hij het niet meer deed.

Trouwens een heel andere discussie dit, ontopic.
 
Laatst bewerkt:
De prijzen zijn denk ik ook kortgeleden veranderd trouwens, het verschil was groter namelijk als ik het me goed herinner.

Mijn ervaring is dat Motozoom zijn prijzen heel vaak aanpast, of dit met terug koppeling met Louis te maken heeft weet ik niet. Zo waren mijn laarzen in de winter 50€ goedkoper dan de rest van het seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje; Waarom is motozoom duurder dan Louis? Grappig detail is dat bijna alles trouwens precies een tientje duurder is. Maar ze zullen toch niet bij Louis kopen en er dan een tientje bovenop gooien? Ze zullen toch wel afspraken daarover hebben zodat ze het voor nagenoeg dezelfde prijs aan kunnen bieden?
 
Even een vraagje; Waarom is motozoom duurder dan Louis? Grappig detail is dat bijna alles trouwens precies een tientje duurder is. Maar ze zullen toch niet bij Louis kopen en er dan een tientje bovenop gooien? Ze zullen toch wel afspraken daarover hebben zodat ze het voor nagenoeg dezelfde prijs aan kunnen bieden?


Ik denk dat je die vraag niet hier moet stellen maar gewoon bij motorzoom O-)
 
motorzoom is de goedkoopste je krijgt levenslang om je spullen te retourneren mits onbeschadigd..alhoewel ik heb beschadigde boots terug gestuurt gewoon geld terug.dus ik zou aanraden gewoon de gekochte spullen gebruiken en na 50000000000000000000 jaar weer terug sturen en je krijgt je geld terug
 
Ook ik heb een goede ervaring met MotoZoom.

Vorig jaar was er een 50% aanbieding gedurende 3 dagen (Vr/Za/Zo) van dit regenpak. Op maandag las ik pas de speciale E-nieuwsbrief en was dus te laat !!!!!!!!

Toch ff gebeld en uitgelegd dat ik begreep dat ik te laat was maar of ik nog wel van de aanbieding gebruik kon maken. Het antwoord was JA! Leuk hoor zo'n een klantvriendelijkheid. Je ziet, het wordt toch doorverteld en dat is voor hun een 'gratis' stukje reclame en de klant komt ook weer terug :+
 
motorzoom is de goedkoopste je krijgt levenslang om je spullen te retourneren mits onbeschadigd..alhoewel ik heb beschadigde boots terug gestuurt gewoon geld terug.dus ik zou aanraden gewoon de gekochte spullen gebruiken en na 50000000000000000000 jaar weer terug sturen en je krijgt je geld terug

Ik hoop echt gigantische oud te mogen worden maar ik denk dat ik het na 201,4 jaar toch echt wel voor gezien houd.
 
Ik hoop echt gigantische oud te mogen worden maar ik denk dat ik het na 201,4 jaar toch echt wel voor gezien houd.
_O-

Goeie zaak motozoom, heb er ooit mijn eerste pak (budgetselectie probiker) gekocht.
Leuk personeel, ze nemen je ook serieus als je weinig te besteden hebt (ik was toen 18 en had een studentenbudgetje maar ze namen ruim de tijd om mij te adviseren)! Hulde, nu kom ik er niet meer, koop niet meer zo vaak spullen -O-
 
_O-

Goeie zaak motozoom, heb er ooit mijn eerste pak (budgetselectie probiker) gekocht.
Leuk personeel, ze nemen je ook serieus als je weinig te besteden hebt (ik was toen 18 en had een studentenbudgetje maar ze namen ruim de tijd om mij te adviseren)! Hulde, nu kom ik er niet meer, koop niet meer zo vaak spullen -O-

Haha, ik heb nu ook alles, dus heb voorlopig niets meer nodig :P
 
In Amsterdam zowel mijn Helm als mijn Laarzen gekocht. Lekker uitgebreid assortiment, leuke mensen en een goed bakkie koffie die je nog gebracht wordt ook.

Ik zal er vaker komen!
 
Gister voor het eerst langs Motozoom geweest, 't is een beetje uit de buurt (Utrecht v.s. Den Haag) maar ik moest toch die kant op dus kon ik direct even langs. Heb een indoorhoes en 12v plug gekocht. Netjes geholpen, aardige mensen, kreeg gelijk als tip mee dat ik m'n handschoenen niet meer in m'n helm moet doen en dat ik voor de 12v aansluiting zeker even de zekering er tussen moet zetten. De prijzen zijn ook goed alleen de webshop vind ik wat minder fijn, maar voor de rest zal het niet m'n laatste bezoek zijn geweest denk ik :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan