Goede ervaring Motozoom

Ik heb eigenlijk ook heel goede ervaringen met de Super de Boer in het centrum van Leeuwarden.

Ik had namelijk eieren gekocht en die bleken eenmaal thuis over datum te zijn. Nou, ik heb dus gewoon een nieuw doosje meegekregen.
 
Bezorgen wordt bij Motozoom verzorgt door Selektvracht, daardoor dus een lange levertijd. Paar keer iets bestelt bij Motozoom, en het duur steeds een kleine week voordat ik het had. Voor een internetwebshop is dat mij iets te lang (dat is mijn mening).
 
Laatst bewerkt:
Bezorgen wordt bij Motozoom verzorgt door Selektvracht, daardoor dus een lange levertijd. Paar keer iets bestelt bij Motozoom, en het duur steeds een kleine week voordat ik het had. Voor een internetwebshop is dat mij iets te lang (dat is mijn mening).

Lol....ik had van de week een nieuwe accu gekocht bij Replacedirect.
Om 2100uur besteld en de volgende dag al bezorgt.
Door wie.......juist ja Selektvracht. :P
Het ligt dus aan Motorzoom en niet aan Selektvracht :+
 
Gister voor het eerst langs Motozoom geweest, 't is een beetje uit de buurt (Utrecht v.s. Den Haag) maar ik moest toch die kant op dus kon ik direct even langs. Heb een indoorhoes en 12v plug gekocht. Netjes geholpen, aardige mensen, kreeg gelijk als tip mee dat ik m'n handschoenen niet meer in m'n helm moet doen en dat ik voor de 12v aansluiting zeker even de zekering er tussen moet zetten. De prijzen zijn ook goed alleen de webshop vind ik wat minder fijn, maar voor de rest zal het niet m'n laatste bezoek zijn geweest denk ik :)


Waar bemoeien ze zich mee :P
 
Internetwinkel van ze is ook netjes in orde.
Vorg jaar een nieuwe hoes besteld. Ideal betaald. Was niet meer op voorraad zou 3 maanden duren. Mailtje gestuurd en kreeg netjes men geld terug binnen 10 dagen. Vervolgens heb ik ergens anders een hoes gekocht.
 
Kwisnieeens dat ze naast de webshop echte winkels hadden. Ik heb wat geleerd en gelijk wijzer geworden. Ik ben op zoek naar een nieuwe helm, kwam er één tegen die me beviel in de webshop, maar ik wil dat ding wel eerst passen en indien mogelijk een blokje om. Nu weet ik dat ik ergens een winkel in kan lopen. Thanks guys :)
 
Ik heb ook uitsluitend goeie ervaringen met Motozoom (Utrecht). Heb er al van alles gekocht, altijd goeie service en een gezellig praatje met koffie.
Via de webshop m'n winterhandschoenen besteld en die waren met een klein weekje binnen. Niks te klagen dus.
 
Ik heb eigenlijk ook heel goede ervaringen met de Super de Boer in het centrum van Leeuwarden.

Ik had namelijk eieren gekocht en die bleken eenmaal thuis over datum te zijn. Nou, ik heb dus gewoon een nieuw doosje meegekregen.

wellicht zijn rotte eieren een friese lekkernij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan