Goede Helmcam?

Bobzorz

MF'er
2 sep 2009
35
0
Beste Mfers!!

Deze zomer ben ik waarschijnlijk van plan een helmcam te gaan halen. Alleen ik zelf geen flauw benul welke nou technisch goed beeld leveren en welke niet? Maakt het tevens ook uit wat voor helm je hebt??

Wat aanraders van eigen cams zou mooi zijn :) *O*

Bedankt alvast!
:]
 
Kijk ff op www.nanocam.nl
Staan per camera demofilmpjes bij.

Cameraatjes zijn mooi klein, wij gebruiken ze voor op het circuit.
 
Laatst bewerkt:
Wil je hem echt alleen gebruiken om op je helm te filmen: vHoldr Contour HD
Wil je ook foto's kunnen maken en ook op andere plekken makkelijk monteren: GoPro Hero HD
 
Zoek eens op ebay naar een keychain cameratje.
Heb er een voor 13 euro incl verzenden weten te bemachtigen met een resolutie van 1280 bij 1024.
Beeld is verbazingwekkend goed voor zn prijs. En de camera is zo klein als een deur vergrendeling sleutelhanger.
kan je dus zo op je helm plakken/monteren. Ik heb op verschillende plekken op de motor klittenband stukjes, en op de camera tegenklit.
 
Laatst bewerkt:
GoPro Hero HD is naar mijn mening zo'n beetje het beste wat er is. Dit beoordeel ik aan de hand van de vele filmpjes die ik online heb bekeken. Ze worden verkocht in een speciaal pakket voor bevestiging aan helmen, maar ook als je het motorsportspakket neemt kun je het aan je helm bevestigen.

Edit: Kijk anders even in dit topic: Het GoPro Hero (HD) Topic
 
Laatst bewerkt:
Zoek eens op ebay naar een keychain cameratje.
Heb er een voor 13 euro incl verzenden weten te bemachtigen met een resolutie van 1280 bij 1024.
Beeld is verbazingwekkend goed voor zn prijs. En de camera is zo klein als een deur vergrendeling sleutelhanger.
kan je dus zo op je helm plakken/monteren. Ik heb op verschillende plekken op de motor klittenband stukjes, en op de camera tegenklit.


Kun je voor mij je manual doorsturen ofzo, heb ook zo'n dingetje mr ben het boekje kwijt en krijg dat ding niet meer aan de gang :P
 
Zoek eens op ebay naar een keychain cameratje.
Heb er een voor 13 euro incl verzenden weten te bemachtigen met een resolutie van 1280 bij 1024.
Beeld is verbazingwekkend goed voor zn prijs. En de camera is zo klein als een deur vergrendeling sleutelhanger.
kan je dus zo op je helm plakken/monteren. Ik heb op verschillende plekken op de motor klittenband stukjes, en op de camera tegenklit.

Waarschijnlijk is die 1280x1024 de resolutie van een foto, niet van je video. De beste 808 camera (zo worden deze dingen genoemd) is de versie #11 en #12, beide hebben een max resolutie van 1280x720 (bron) en voor 13 euro kun je die niet kopen. :z
 
Bedankt allemaal voor de tips en aanraders!!
Dit gaat mij zeker wel verder helpen met het uitkiezen van:)

Nogmaals bedankt!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan