Goede motordealer Regio Eindhoven

Ergino

Slaapkop
14 mrt 2020
63
23
Best
Hi motorliefhebbers,

ik heb sinds een jaar een motor, nu heb ik problemen met mijn kilometerteller en zelf wil ik er niet aan knutselen. Zijn er motordealers voor de suzuki die jullie mij kunnen aanraden? Ik ben student dus prijs-waarde verhouding is momenteel beetje belangrijk voor mij.

ik hoor graag van jullie.
 
Kortste weg: neem contact op met de bedrijven en vraag ernaar. Beter is om er naar toe te gaan.
 
Wat voor Suzuki heb je? En wat zijn de problemen met je teller? Anders kan ik ook wel eens meekijken. Schommelt de naald toevallig en is het een oud ding?
 
Mijn ex-schoonvader was altijd goed te spreken over Groen Motoren op Ekkersrijt.
 
Wat voor Suzuki heb je? En wat zijn de problemen met je teller? Anders kan ik ook wel eens meekijken. Schommelt de naald toevallig en is het een oud ding?
Hey, ik heb een suzuki uit 2006. De teller is digitaal. Niet echt een oud ding, maar kon ook geen kilometertellerkabel vinden..
 
Je zou ook eens bij de bendit club nederland kunnen vragen. Maar het kan ook ergens een slecht kontact zijn. In een andere post schreef je dat de teller los geweest is. Had de teller het hier voor ook al of is het toen pas begonnen. Dat was voor mij niet helemaal duidelijk. Ik weet niet wat voor studie je doet, maar in Eindhoven zitten veel techniek studenten dus in die hoek kan je ook nog zoeken. Kortom nog mogelijk heden genoeg voor dat je naar een motorzaak gaat. Je bent tenminste nog student :t
 
Je zou ook eens bij de bendit club nederland kunnen vragen. Maar het kan ook ergens een slecht kontact zijn. In een andere post schreef je dat de teller los geweest is. Had de teller het hier voor ook al of is het toen pas begonnen. Dat was voor mij niet helemaal duidelijk. Ik weet niet wat voor studie je doet, maar in Eindhoven zitten veel techniek studenten dus in die hoek kan je ook nog zoeken. Kortom nog mogelijk heden genoeg voor dat je naar een motorzaak gaat. Je bent tenminste nog student :t
Nee dit was er eerst niet. Ik denk eerlijk gezegd dat het ook slecht contact is, maar ik zou niet weten waar.. heb eigenlijk alles gecheckt. :(
 
En probeer eens een goede volt meter aan te sluiten op de voeding van de km-teller en dan een stukje rijden en kijken of de voeding constant blijft. Is deze mooi constant dan zit het waarschijnlijk ergens tussen de opnemer en de teller. Ik neem wel aan voor dat je de boel los gegooid hebt de accu eerst los gekoppeld hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan