Goede motordealers in de regio Eindhoven

Dragske

MF'er
25 jul 2006
189
0
Eindhoven
Aangezien ik SAFE Veghel voor gezien houd ben ik op zoek naar een betrouwbare dealer in en rond Eindhoven.
Ik woon zelf in het noorden van Eindhoven maar ik heb er geen probleem mee om iets verder te moeten rijden voor een motorbeurt, of eventueel alleen een bakske koffie en een gezellig praatje, want dat vind ik ook belangrijk.
Uiteraard ken ik een aantal dealers in de regio van naam, maar niet of ze goed zijn, zoals:
- Groen motoren (Eckersrijt)
- Motorhuis Eindhoven
- Motoport Eindhoven (eigenlijk niet Eindhoven maar Westerhoven)
- Geboers (Eersel) Hier heb ik wel ooit een motor gekocht (van een particulier) maar heb geen verdere ervaring. Ze zijn er wel heel vriendelijk.
:]
 
v sleeuwen volkel.
"laag" uurloon van €40,- per uur en een erg ervaren monteur.
DJ motors odidiapeel.
 
Ik woon zelf ook in Eindhoven, wat voor motor heb je?
Persoonlijk zou ik naar Ernie Groen gaan. (of het onderhoud zelf doen, net als ik ;) )
 
Voor chopper, ik neem aan dat je een dragstar hebt, naar extreme motorcycle products holland in Schijndel, eenmanszaak



Groet,
john :]
 
Hoi Hoi.

In Helmond zit van de Pol Motoren
In den Bosch heb je motorport en van der heyden Motoren zitten.

Misschien heb je hier wat aan.
succes Roel
 
Als je een goed adres zoekt kan ik je deze van harte aanraden.
Betrouwbaar en een goed monteur met hele redelijke prijzen.
Motorservice Oirschot op industrie terrein de Scheper.(eenmans zaak).
Geen dealer maar kan alle merken leveren met een goede service.
ik heb verder geen aandelen in deze zaak.

m.vr.gr.
 
Groen Motoren (in Son, niet te verwarren met Groenen Motoren Luyksgestel :r :r (als die nog bestaan), of Geboers.
Ik ben bij Hurkx ook altijd goed geholpen :Y
 
Ik woon zelf ook in Eindhoven, wat voor motor heb je?
Persoonlijk zou ik naar Ernie Groen gaan. (of het onderhoud zelf doen, net als ik ;) )

Ik rijd een Yamaha Dragstar en ik weet dat Groen (Eckersrijt) een officiele dealer is. Verder is het nog geen 5 minuten rijden vanwaar ik woon. Dus ik ga er eens langs.
Dank voor de tip
 
Hoi lui,

in tegenstelling tot dragske heb ik wel goede ervaring met Henk Hurckx. Bij mijn Venture is ooit eens de dynamo opnieuw gewikkeld. Kostte niet veel en heeft sindsdien nooit meer aanleiding gegeven tot problemen.
De werkplaats oogt een beetje rommelig, maar de sfeer is prima.
Ook bij Ernie Groen heb ik goede ervaring. Aangezien hij officieel dealer is van o.a. Honda, heb ik daar mijn Pan in onderhoud, hoewel ik hem daar niet gekocht heb. Ik wordt er altijd prima geholpen, en Ernie weet wie zijn klanten zijn.

Groetjes en succes,
Geert
 
Das minder :Y
Ben je er wel mee teruggegaan :?

Had ik inderdaad moeten doen. Had niet veel zin meer om naar ze terug te gaan. Ik heb het toen bij SAFE Eindhoven laten oplossen. Het moet worden gezegd dat SAFE Eindhoven (Nu dus Veghel) goede monteurs heeft.
 
Ik rijd een Yamaha Dragstar en ik weet dat Groen (Eckersrijt) een officiele dealer is. Verder is het nog geen 5 minuten rijden vanwaar ik woon. Dus ik ga er eens langs.
Dank voor de tip

Toen hij nog Kawasaki dealer was heb ik er eens een nieuwe ZX9-R gekocht. Ik kon toen bij hem een betere deal krijgen dan bij mijn eigen werkgever. (ik woon er ook maar een paar minuten vandaan, dus dat was ook wel handig) :Y
 
Hoi lui,

in tegenstelling tot dragske heb ik wel goede ervaring met Henk Hurckx. Bij mijn Venture is ooit eens de dynamo opnieuw gewikkeld. Kostte niet veel en heeft sindsdien nooit meer aanleiding gegeven tot problemen.
De werkplaats oogt een beetje rommelig, maar de sfeer is prima.
Ook bij Ernie Groen heb ik goede ervaring. Aangezien hij officieel dealer is van o.a. Honda, heb ik daar mijn Pan in onderhoud, hoewel ik hem daar niet gekocht heb. Ik wordt er altijd prima geholpen, en Ernie weet wie zijn klanten zijn.

Groetjes en succes,
Geert

De werkplaats en de verkoop zijn twee verschillende bedrijven bij Henk Hurckx. Ik vraag me trouwens af hoe het nu met de winkel gaat, vorig jaar stond de zaak te koop, (wegens gezondheidsredenen als ik me niet vergis), en later stond het pand ineens te huur. Is het toen overgenomen door iemand?
:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan