Goede motorverzekering

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
37
Ik ben genaaid door orion direkt.Moet nu twee maal zo veel premie betalen als vorig jaar omdat ze een foutieve polis gemaakt hebben.All risk zou ik nu bijna 700 euro moeten betalen. Met 80% no claim voor een all risk verzekering.Ik wil hier vanaf en dat kan ik ook.Weet iemand een goed alternatief met een aantrekkelijke premie zonder dat ik alarm moet monteren.Ik heb wel mazzel want ik ben 1 jaar goedkoop af geweest door hun fout.Sukkels.Maar nu willen ze me naaien. :j :j :j
 
Hehe, ben ook op zoek naar een goede/goedkope verzekering.

Ben al een tijdje bezig online verzekeringen te berekenen, maar die van de KNMV doet het niet. ;(

Als ik het mij goed herinner, is die vrij goedkoop. Toch :?
 
Nee, geen Centraal Beheer :r Veel te duur: kostte mij 2x zo veel als bij Unigarant. Volgens mij zijn Univé en Unigarant de grootste motorvezekeraars. Bij Centraal beheer boden ze mij ook maar 2 soorten verzekeringen: vol casco en WA. Als ik geen 2 jaar gratis via Safe geregeld had bij Unigarant (gelukkig was alle premie al door Safe betaald en heb ik geen probleem :) ), was ik bij de ANWB gegaan. Die bieden dezelfde verzekering nog goedkoper aan en in 3 soorten: WA/Casco basis/ Vol Casco.
 
BULLSHIT...WA+ voor een R1 kost bij CB zo rond de 300 euro per jaar...das inc diefstal...en Unigarant zijn een stel teringleijers die me hebben gefucked....en ik vond het niet eens lekker...
 
Ik heb toentertijd een flink aantal offertes laten maken en Univé kwam er als de goedkoopste uit. Wat me toen trouwens tegenviel is dat KNMV reteduur is :( ! (had toen net m\'n rijbewijs gehaald, scheelt misschien). Waarschijnlijk is Polis Direct nog goedkoper maar daar kon ik m\'n motor toen niet verzekeren.
Als ik bel naar Univé wordt er binnen een minuut opgenomen, bij Polis Direct (zat toen mijn auto) kon dat wel oplopen tot 20 minuten! Ik heb gelukkig nooit schade gehad dus daar kan ik niets over zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Centraal Beheer. Niet de goedkoopste (absoluut niet) maar je wordt tenminste wel geholpen (iemand aan de lijn krijgen bijvoorbeeld).
 
in de polisvoorwaarden ff checken of er bij all-risk ook een alarm op moet.
Zelf bij KNMV en dan moet er een goedgekeurd
alarm ( toch zo\'n 400 euro) op zitten....
 
Delta LLoyd.
Als je goede tussenpersoon zoekt mail me maar

Niet om het één of ander, maar met Delta Loyd heb ik niks anders als gezeik en gezeur (gehad). Ben mijn verzekeringen daar aan het weghalen om ze bij Univé onder te brengen. Straks alles lekker daar in één pakket. Nooit gezeur daar en ik zit er al ruim 10 jaar. Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en ze geven dus ook goede service.

Het is een persoonlijke mening en er zullen genoeg mensen zijn met goede ervaringen maar voor mij géén D L meer.
 
BULLSHIT...WA+ voor een R1 kost bij CB zo rond de 300 euro per jaar...das inc diefstal...en Unigarant zijn een stel teringleijers die me hebben gefucked....en ik vond het niet eens lekker...
Is WA+ gelijk aan WA+full casco? Zo ja dan heb jij waarschijnlijk iets wat ik niet heb: schade vrije jaren of een autoverzekering bij de zelfde verzekeraar?
 
Laat ik iedereen een GOUDEN en boven al GRATIS tip geven. Lees je polis voorwaarden dat kan je zo verschrikkelijk veel elende schelen. Het verhaal van mijn vriendin is inmiddels wel bekend, anders kan je het na lezen op mijn site.

Gelukkig is in ons geval UNIGARANT wel willend maar lees je polis!
 
Wat is goedkoop ??

Mijn inziens is het beter ietsje meer te betalen en inderdaad gelijk iemand aan de lijn te krijgen die je helpt, als de goedkoopste f.... verzekeringsmaatschappij die je een antwoordapparaat geeft als jij je schade wil melden :(

Ben zelf even aan het rond \"neuzen\" geweest en ben op drie opties uitgekomen:
1 Unive
2 combi-motors (zie advertentie in motorblaadjes)
3 Europeesche (via mijn tussenpersoon en keus uit maar liefst 3 all-risk mogelijkheden).

Wat is de beste ??
Voor iedereen anders, ik hecht veel waarde aan een snelle service en vlotte afhandeling. Ben daar bereid voor te betalen !

In mijn geval ga ik dus via mijn tussenpersoon omdat die mij eerder gematst (lees perfect geholpen heeft) heeft toen er stront aan de knikker was.
Logisch denken, even wat offertes opvragen, GOED de kleine regels lezen en voila.

C.U.


:j
 
Is WA+ gelijk aan WA+full casco? Zo ja dan heb jij waarschijnlijk iets wat ik niet heb: schade vrije jaren of een autoverzekering bij de zelfde verzekeraar?

WA+ is niet WA+fullcasco ( = all risk). Bij WA+full casco wordt ook eigen schade betaald.
 
Centraal Beheer. Niet de goedkoopste (absoluut niet) maar je wordt tenminste wel geholpen (iemand aan de lijn krijgen bijvoorbeeld).

Heb nu schade gehad. Is uitstekend geregeld en op tijd. Goede service, want dit zijn de momenten dat je het nodig hebt. Nu nog even kijken hoe snel het geld wordt overgemaakt, maar ik heb er wel vertrouwen in.
En vooral: geen lange wachtijden aan de telefoon e.d. Ik heb vaak genoeg gebeld om dat nu wel zeker te weten.

Nu motor van 15000 euro: volgens de polis, en ik heb het nagevraagd, zijn er geen specifieke uitsluitingen tegen diefstal, dus geen zaken als alarm, verplicht binnen stallen e.d.
Pleur er zowiezo 2 sloten plus stuurslot op, maar ik voel me nu toch wat lekkerder als ik hem even uit het oog verlies.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net een nieuwe verzekering.
Moest 2 gsx-r's verzekering dus heb ook even rond gekeken.

de MAG en UNIVE waren het goedkoopt voor mij.
Ik heb dus voor de MAG gekozen, steun ik gelijk een goed doel :]
 
Ik zit bij Unive, alarm niet verplicht, alleen als je het hebt, is eigen risico bij diefstal lager.

Ik betaal, met 75% no-claim, All-risk, F890,- (guldens). Voor een R1.

Echter is me opgevallen, dat het altijd anders is, afhankelijk van leeftijd, motor, woonplaats, als ik een andere motor neem, is waarschijnlijk een andere verzekering weer goedkoper.
Maar Unive hebben veel motorrijders.
Als ik ze belde, krijg je altijd iemand aan de lijn, en er zit geen tussenoersoon tussen, maar ze hebben kantoortjes door het hele land.
 
Heb juist begrepen dat Univé flink veel duurder is geworden. Heb ondanks het verhaal van The Saint, gewoon een verzekering bij Unigarant. Samen met m'n verzekeringsboer alles goed doorgelezen en geen vreemde zaken tegen gekomen. Wa Beperkt Casco kost me zo'n € 150 voor het hele jaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan