Goede motorzaak in Rotterdam?

Ardje

Rookie
18 sep 2004
11
0
Rotterdam
Ik ben op zoek naar een goede motorzaak in de buurt van Rotterdam. Weet iemand iets?

Regelmatig ga ik langs Motoport in de Spaanse Polder, maar het aanbod is hier niet echt groot en ze zijn ook erg duur (vind ik dan).

Motozoom bij Utrecht vind ik een leuke zaak. Zoiets zoek ik.

Zoek een druppellader, siliconenspray, e.d. voor de winter.

Kan iemand me iets aanbevelen?
 
Martijns Motorkleding
Kleding / Accessoires
Admiraliteitskade 81b
3036 EG Rotterdam

Motor Mercuur BV
Motoren & Accessoires
Pletterykade 15-28
2515 SG Den Haag
 
Laatst bewerkt:
Martijns Motorkleding ken ik wel, ik woon hier om de hoek, maar dit is erg klein. Leuke winkel, maar accesoires hebben ze niet.

Motor Mercuur BV is wel een grote zaak?

Ga er dan even kijken dit weekend.
 
Martijns Motorkleding ken ik wel, ik woon hier om de hoek, maar dit is erg klein. Leuke winkel, maar accesoires hebben ze niet.

Motor Mercuur BV is wel een grote zaak?

Ga er dan even kijken dit weekend.
Bij Martijns kan je bijna alles bestellen :} Zeker de zaken die jij noemt, zoals een druppellader en spray etc, gewoon bestellen, koffie drinken en volgende dag ophalen :)

Aad van Kekem is ook ok. Anders richting Deluft,
Groenewold Motoren
Buitenwatersloot 343
2614 GS DELFT
tel: 015 - 21 23 886
http://www.groenewold.nl/
*D erg goeie zaak :)
 
D'r schijnt bij de willemsbrug ook een motorzaakje te zitten... alleen een werkplaats maar schijnt echt super goed te zijn. Weet iemand misschien hoe die zaak heet? Moet ff een keer motor af laten stellen en daar schijnt hij echt dé pimp in te zijn, maar ik heb geen idee hoe die zaak precies heet en waar ie precies zit (ergens bij de willemsbrug, maar das ook zo lekker ruim) :)

En martijn en Aad zijn 8-)
 
Bedankt voor de tips allemaal. Ik ga dit weekend eens een rondje maken.

Het gaat me ook een beetje om de prijs. Motoport kan wel zeggen dat ze alleen goede spullen verkopen, maar als de goedkoopste druppellader bij hun 60 euri doet en Motozoom heeft ze voor € 20 liggen, dan ga ik toch liever ergens anders heen. het zal dan wel niet zo'n goede zijn, maar mijn accu overleeft er de winter wel mee.
 
Ik ben op zoek naar een goede motorzaak in de buurt van Rotterdam. Weet iemand iets?

Regelmatig ga ik langs Motoport in de Spaanse Polder, maar het aanbod is hier niet echt groot en ze zijn ook erg duur (vind ik dan).

Motozoom bij Utrecht vind ik een leuke zaak. Zoiets zoek ik.

Zoek een druppellader, siliconenspray, e.d. voor de winter.

Kan iemand me iets aanbevelen?
ik kan je hans van wijk aanbevelen zit in zoetermeer ,zit ook een safe naast ,ik heb er een acculader gekocht verleden week een optimate 3 voor 45 euro's ,is geen geld ,en is de beste oplader die er is heb ik me op het forum laten vertellen.
bij safe hebben ze olie in de aanbieding dus als je olie wil verversen moet je bij safe zoetermeer zijn.
afw vind motorport niks en safe over het algemeen te duur,is persoonlijk natuurlijk.
 
Giga-twin in ouwekerk a/d ijssel is heel goed. Heeft maar een paar motoren maar is voor onderhoud zeer betrouwbaar en eerlijk. Ouwekerk ligt op een paar minuten vanaf capelsebrug.
 
Fred motoren? op het stieltjeplein.....


Nee die zaak naast Fred Motoren word denk ik bedoeld. Ben er nu 2 keer geweest. man weet echt waar die over praat. Is weliswaar enkel maar werkplaats maar erg goed :} !!!
naam weet ik en elke keer weer proberee ik hem te onthouden |(

maar goed , hij zit dus naast Fred Motoren op stieltje(s)plein inderdaad.
 
Nee die zaak naast Fred Motoren word denk ik bedoeld. Ben er nu 2 keer geweest. man weet echt waar die over praat. Is weliswaar enkel maar werkplaats maar erg goed :} !!!
naam weet ik en elke keer weer proberee ik hem te onthouden |(

maar goed , hij zit dus naast Fred Motoren op stieltje(s)plein inderdaad.
Is het toevallig deze??

Ferbrache of Guernsey
Stieltjesplein 3
3071JS Rotterdam
Tel: 010 4847851
 
Think so

De naam is in ieder geval moeilijk dus dit zal hem zijn, zal desnoods morgen es nakijken of overmorgen ( 5 minuutjes rijden )
Ik ga sowieso morgen ff die zaak bellen, want m'n cb'tje heeft een beetje moeite met uit bed komen, en dat moet hem ff afgeleerd worden want ik word er niet goed van :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan