goede motorzaken friesland/groningen/drenthe

Broeder83

MF'er
5 jun 2013
115
0
Oosterwolde (frl)
Hallo,

Wie heeft er ervaring met motorzaken in noord nederland? Welke zijn goed en welke minder? Ik ben wel benieuwd of iemand hier wat aanraders heeft. En of er iemand is die ervaring heeft met motorzaken in oosterwolde (fr) zoals hoekstra of kromkamp?
 
Breng mijn CBR al poos naar Otomoto in Ten Boer (Gr)

Tot nu toe alleen maar positieve verhalen :)

Hoekstra en Kromkamp ken ik niet.


Zolang je maar niet naar Motoport Leek gaaf, kleding afdeling is top.

Maar de prijzen en de service in de werkplaats vond ik echt bedroevend.
 
Daar bestaat een site voor: baatsen.com

Kromkamp staat hier niet op. Bij Hoekstra Motoren te Oosterwolde staat: 'Wil niet dat klantenervaringen op deze site gepubliceerd worden'. Dat zegt mij vaak wel genoeg, als de klanten positief zijn wil je juist wel dat het gepubliceerd wordt, lijkt mij :+
 
Bedankt voor de reacties. Ja ben zelf laatst ook in leek geweest voor kleding. Fijne service en niet duur. Ik ga zowieso niet naar de werkplaats van motoport..in assen ligt er zelfs een rode loper...die ligt daar niet voor niks :p. Ok heb gisteren een honda vfr750 gekocht (particulier) maar op de terugweg merkte ik dat hij tussen de 70 en 100 km begon te hobbelen. Vandaar mijn vraag.
 
Jan de Groot (JDG) in Groningen is heel zorgvuldig in het onderhoud van de motoren die hij binnen krijgt. Zit op het industrieterrein Driebond in Groningen. Betreft een eenmanszaak, niet duur en zeer vriendelijk.

Hij werkt normaliter voor een ander bedrijf maar in de vrije uren en in het weekend kun je je motor altijd bij hem onder brengen.
 
Kromkamp is wel een goede eenmanszaak, weet alleen niet of hij onderhoud doet. Zou even bellen om te vragen.

Afhankelijk van hoe dichtbij het is zou je ook Mulders in Veendam kunnen proberen, goede ervaring mee.
 
Win ter Braake in Nijeveen en Gebben in Rogat zijn 2 goede motorzaken in de gemeente Meppel, onderin Drenthe.
Met beide goede ervaringen gehad.
 
Ook goede ervaringen met Wim ter Braake in Nijeveen, nemen de tijd voor je met kleding passen en even vlug een andere band er onder zetten ondanks dat ze het druk hadden was geen probleem :). Ook is een motor gekocht bij Motorhuis Bakker en daar waren ze ook heel vriendelijk, verder daar niet zo heel bekend maar volgens mij is het een prima motorzaak.

Bij Gebben een wat mindere ervaring, reed toen nog wel brommer en het is geen brommer zaak maar als nog.

Zag op hun website Aprilia brommers staan en ik was een onderdeel nodig voor mijn Derbi, Derbi en Aprilia hebben dezelfde motorblokken dus ik dacht dat ze dan ook wel onderdelen er voor hebben of kunnen bestellen.
Dus even heen gegaan om te vragen of ze misschien dat onderdeel hebben of kunnen bestellen. Vraag aan een werknemer of ze dat onderdeel misschien hebben voor mijn brommer, krijg als reactie terug dat ze dat vast wel hebben maar moet het even aan iemand anders vragen. Dus vraag ik het even aan iemand die volgens mij van het magazijn is, ik: Hebben jullie misschien ook dit onderdeel voor een Derbi Senda uit 2009? Hij kijkt even naar buiten en kijkt naar mijn brommer, hij: heb je die brommer ook hier gekocht? Ik: eh, nee... Hij: Dat onderdeel hebben wij niet en kunnen we ook niet bestellen. Ik: eh, oké.. :/

Je maakt mij niet wijs dat je dat niet kan bestellen op de manier hoe dat gesprek ging, als je niet gewoon eerlijk bent en niet een beetje moeite wil doen voor een toekomstige klant zie je mij er niet terug.. :W
 
Daar bestaat een site voor: baatsen.com

Kromkamp staat hier niet op. Bij Hoekstra Motoren te Oosterwolde staat: 'Wil niet dat klantenervaringen op deze site gepubliceerd worden'. Dat zegt mij vaak wel genoeg, als de klanten positief zijn wil je juist wel dat het gepubliceerd wordt, lijkt mij :+
:^
 
Zit even te kijken op de site van Gebben en zie bij werknemers niet meer diegene staan die mij toen "geholpen" heeft. Dus dat is al een verbetering. :9
 
Bedankt voor de reacties. Ja ben zelf laatst ook in leek geweest voor kleding. Fijne service en niet duur. Ik ga zowieso niet naar de werkplaats van motoport..in assen ligt er zelfs een rode loper...die ligt daar niet voor niks :p. Ok heb gisteren een honda vfr750 gekocht (particulier) maar op de terugweg merkte ik dat hij tussen de 70 en 100 km begon te hobbelen. Vandaar mijn vraag.


Verstandig, geldt helaas voor alle filialen. Weinig monteurs met ervaring in de werkplaatsen.
 
Hallo broeder 83, ik heb hele goede ervaringen met Bike-Fit Gerrit Stoeten in Heerenveen.
Gerrit is een hele fijne vent,betrouwbaar,en een vakman.
 
rinket motorsport man met genoeg ervaring en zeker niet duur!
Heb me motor zelf gekocht bij gebben ben ik ook wel positief over.
 
Iedereen vriendelijk bedankt voor de reacties :} ik kreeg vanmiddag een tip van iemand over het motorcentrum klazienaveen. Hij staat ook op die review site goed aangeschreven dus ik heb hem daar heen gebracht. In eerste instantie zeer vriendelijk geholpen en de monteur leek te weten waar hij het over had. Ik hou jullie ff op de hoogte en zal mijn ervaring hier wel even delen. :)
 
Bedankt voor de reacties. Ja ben zelf laatst ook in leek geweest voor kleding. Fijne service en niet duur. Ik ga zowieso niet naar de werkplaats van motoport..in assen ligt er zelfs een rode loper...die ligt daar niet voor niks :p. Ok heb gisteren een honda vfr750 gekocht (particulier) maar op de terugweg merkte ik dat hij tussen de 70 en 100 km begon te hobbelen. Vandaar mijn vraag.


Je hebt niet in je profiel staan, waar je huis woont, maar als het niet te ver van Nijeveen is, mag je best wel langskomen, om eens naar je VFR te kijken. Ik sleutel wel eens vaker aan VFR's. Binnen het VFROC forum is ook aardig wat kennis aanwezig voor wat betreft de VFR.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet zo ff niet meer hoe je quotes plaatst :? Maar vroembert ik woon in Oosterwolde (fr). 40 minuten vanaf waar jou huis staat :+ hij staat nu in klazienaveen maar ik hou je voorstel zeker in gedachte :}
 
Gebben motoren in Rogat ben ik ook niet erg tevreden over.
Lang verhaal, maar ik ga daar nooit meer een motor kopen.

Langezwaag is prima voor vragen over vering.
Motorhuis Bakker prima ervaring mee met motorkleding.
Otomoto is prima voor een beurtje.
 
Breng mijn CBR al poos naar Otomoto in Ten Boer (Gr)

Tot nu toe alleen maar positieve verhalen :)

Hoekstra en Kromkamp ken ik niet.


Zolang je maar niet naar Motoport Leek gaaf, kleding afdeling is top.

Maar de prijzen en de service in de werkplaats vond ik echt bedroevend.


:^ :Y
 
Zen Motoren, een piepklein zaakje in Midlaren. Niet duur, en een zeer kundig vakman.

Zenmotoren

Heel goed in het oplossen van lastige storingen, ik ken diverse verhalen van mensen die meerdere motorzaken langs waren geweest, er was van alles vervangen voor veel geld, uiteindelijk bij Albert Broersma terecht gekomen en hij had de storing zo gevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan