Goede plek tijdens TT Assen

46Valentina46

Rookie
22 jun 2010
2
0
Ieder jaar ga ik naar de TT van Assen toe en ik geef toe ik ben best verwend, want ik heb altijd vip kaarten van BMW. Super plek om je motor neer te zetten, eten is geregeld en mooie tribune met goed uitzicht.
Helaas was ik dit jaar te laat met kaarten bestellen, maar ik wil wel naar Assen toe. Nu wil ik heel graag weten wat een beetje een goede plek is om te zitten. Ik heb een optie op hoofdtribune kaarten voor vak E. Maar ben bang dat daar niet zoveel te zien is. Wel is het prettig dat het overdekt is, aangezien het volgens mij heel goed weer gaat worden. Ook gaat er dit jaar een vriend van mij mee die nog nooit een race heeft gezien.
Wat zijn volgens jullie de beste plekken om te zitten, waar je de mooiste acties kunt zien en waar je de race ook nog een beetje kunt volgen (d.m.v. schermen)??? Alle tips zijn welkom!
 
Ieder jaar ga ik naar de TT van Assen toe en ik geef toe ik ben best verwend, want ik heb altijd vip kaarten van BMW. Super plek om je motor neer te zetten, eten is geregeld en mooie tribune met goed uitzicht.
Helaas was ik dit jaar te laat met kaarten bestellen, maar ik wil wel naar Assen toe. Nu wil ik heel graag weten wat een beetje een goede plek is om te zitten. Ik heb een optie op hoofdtribune kaarten voor vak E. Maar ben bang dat daar niet zoveel te zien is. Wel is het prettig dat het overdekt is, aangezien het volgens mij heel goed weer gaat worden. Ook gaat er dit jaar een vriend van mij mee die nog nooit een race heeft gezien.
Wat zijn volgens jullie de beste plekken om te zitten, waar je de mooiste acties kunt zien en waar je de race ook nog een beetje kunt volgen (d.m.v. schermen)??? Alle tips zijn welkom!


Strubben... altijd goed voor een hoop spectakel en gezelligheid, wellicht allang uitverkocht.

 
Gewoon erheen gaan, kaarten voor staanplaatsen kopen en dan een mooie plek uitzoeken. Als je zorgt dat je een beetje op tijd bent dan kun je altijd een prachtige plek vinden. :Y

Strubben, Ruskenhoek, De Bult, Manderveen en de Ramshoek zijn prachtige bochten om te kijken. Als je gewoon een camping stoeltje mee neemt dan zit je beter dan op de tribune en kost het minder *D
 
Vorig jaar ook voor het eerst niet op de tribune(betaalde de baas altijd) :+
Nu met campingstoeltjes en kleedje(om ff lekker te gaan liggen)op de bult gezeten.
Geweldig,blijf ik doen.Mooie plek veel ruimte geen oorverdovend lawaai zoals op de hoofdtribune en kost geen doekoe. ;)
 
Hoofdtribune is gaaf maar oorverdovend en heel jammer dat ze na winst niet meer langs komen.
Je kan dan wel de huldiging zien.
Strubben was mooi, nieuwe bocht is saai.
Staanplek is leuk maar dan moet je er om 5 uur al zijn :+
Geert Timmer is 1 van de mooiste plekken, zit ik met de training maar zou er best eens met de wedstrijd zitten
 
Hoofdtribune is gaaf maar oorverdovend en heel jammer dat ze na winst niet meer langs komen.
Je kan dan wel de huldiging zien.
Strubben was mooi, nieuwe bocht is saai.
Staanplek is leuk maar dan moet je er om 5 uur al zijn :+
Geert Timmer is 1 van de mooiste plekken, zit ik met de training maar zou er best eens met de wedstrijd zitten

Pak je kans :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan