Goede Prijs Yamaha R6?

ohmitep

Rookie
3 mei 2007
8
0
Beste

Ik ben geinteresseerd in een Yamaha R6 te kopen...
in een garage die ik heb gezien, staat er één te koop aan 4500€
R6, bouwjaar 2000, 32000km, 25kw, propere staat, grijze kleur...

wordt geleverd met 3 maanden garantie op motorblok en met een grote onderhoudsbeurt voor de verkoop...
wat denken jullie hiervan? prijs te duur...

32000 km? erg? of kan zo een moto nog meer aan?

alvast bedankt voor de reacties..
is redelijk dringend aangezien ik deze normaal vanavond zou moeten gaan halen...
alvast bedankt
 
32000 is helemaal niet erg, als r altijd goed onderhoud is geweest, maar die 25 kw moet die erin blijven voor jou??? ligt er aan hoe hij 25 kw is gemaakt maar over t algemeen is t niet goed voor de motor...
 
Beste

Ik ben geinteresseerd in een Yamaha R6 te kopen...
in een garage die ik heb gezien, staat er één te koop aan 4500€
R6, bouwjaar 2000, 32000km, 25kw, propere staat, grijze kleur...

wordt geleverd met 3 maanden garantie op motorblok en met een grote onderhoudsbeurt voor de verkoop...
wat denken jullie hiervan? prijs te duur...

32000 km? erg? of kan zo een moto nog meer aan?

alvast bedankt voor de reacties..
is redelijk dringend aangezien ik deze normaal vanavond zou moeten gaan halen...
alvast bedankt

Doen! 4500 Voor een R6 uit 2000 die ook nog eens 25Kw is vind ik niet veel. Zeker als je er ook nog eens 3 maanden garantie bij krijgt. 32000 km is echt niet teveel. Een R6 kan veel meer rijden als je hem goed onderhoud (en als hij goed onderhouden is natuurlijk)
Hij krijgt zoals je schrijft ook nog eens een grote beurt dus dan kan je weer
duizenden kilometers verder zonder dat er iets hoeft te gebeuren.

Let wel goed op, het klinkt wel heel mooi allemaal. En waarom moet je hem vanavond dan al halen? Moet dat van de dealer of komt dat jou zo uit? De gemiddelde R6 van dat bouwjaar kost al snel 5500 euro, en dat is dan particulier, zonder garantie en niet op 25Kw.

Maar als alles in orde is (neem anders iemand mee die wel vaker motoren gekocht heeft) zou ik het zeker doen! Goedkoper vind je ze niet..

Succes!
 
Aan je taalgebruik te zien kom je uit Belgie. Voor nederlandse begrippen is de prijs wel ok. Voor belgische begrippen weet ik het niet maar de prijzen liggen daar over het algemeen een stuk lager.

Groeten, Blackie
 
Ik heb zelf mijn R6 van 2000 in belgie gekocht en ingevoerd in Nederland.
8400 km gelopen, perfecte originele staat voor €4000 (particulier, zonder garantie)
heb ik wel erg geluk mee gehad moet ik zeggen

gr Chris
 
Ik 45000 km op mijn 2000 r6 gezet... zonder problemen. Het ligt er echter wel aan hoe er mee gereden is...
 
heb deze gekocht, is een 25kw op papieren maar staat op full power...
ik moest deze niet gaan halen van de garagist maar het kwam mij zo beter uit...
rijdt prachtig...
nu zien binne enkele weken als de problemen niet naar buiten komen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan