Goede race

Aniki

MF veteraan
1 okt 2002
4.962
1
Leiden
eindelijk weer een goede race voor nakano :P
hij leert het wel op die 4takt *D

mooi om te zien dat rossi nu ook eens problemen had...
 
mooi om te zien dat rossi nu ook eens problemen had...

Was vorige week ook al zo hoor..... het was wel een leuke race om te zien geloof dat Barros wel een beetje :( was op Rossi. En ja als twee honden vechten om een bot gaat de grootste hond :P er mee vandoor.

En ja Andrew Pitt = '(

ps: shit volgende week nog vroeger op
 
niet dat t een errug verdiende overwinning van biaggi was.

ij hoefde er niks voor te doen. gewoon doorijden.... :P
 
Hij reed tenminste gewoon door, dat kon je van Rossi niet zeggen. Rossi verremde zich wel 10x wat een ei!
Die lompe acties hebben wel de race verprutst voor zowel Barros als Ukawa.

Jammer trouwens dat eurosport geen interviews meer uitzond na de race.
 
Dat is ook de opzet van racen....doorrijden.. :9
Idd cool van Shinya. Domme actie van Schum...euh Rossi. Jurgen puntjesssss. En Andrew Pitt is vrijdag voor het eerst op dat ding gestapt he, niet vergeten. Hij heeft wel dat ding aan de finish gebracht. Onbekend circuit enz enz. Volgend jaar gaat vast beter, dit is toch een testfase voor de kawa, ze proberen elke sessie weer wat nieuws uit.

125 was cool, rare eindstand (te vroeg afgevlagd daarom pakken ze de een-na-laatste ronde maar als uitslag). Maar wel lekker geknokt.

250 was een optocht.


ps lotte: "woooot"??
 
jullie snappen dat ik dus nu rossi ga verdedigen en ff jullie duidelijk ga proberen te maken dat ie problemen met zn banden had enzo.
Dus tja, hij ging meerdere malen wijd.
Wat ie barros flikte von k trouwns ook niet zo netjes. Daardoor kon Max dus doorrijden. Biaggi hoefde heeeelemaal geen strijd te leveren (dat was wat k bedoelde met doorrijden :) )

Ach als de race 3 rondes langer had geduurd was de eindtand misschien wel anders geweest, Rossi haalde in t laatste rondje meteen 1 sec van de voorsprong van biaggi af, dus.........

ps. wooot! mijn uitroep van vreugde :P
 
Ach als de race 3 rondes langer had geduurd was de eindtand misschien wel anders geweest, Rossi haalde in t laatste rondje meteen 1 sec van de voorsprong van biaggi af, dus.........

Als telt niet. Biaggi heeft gewonnen, it's as simple as that. Ik ben helemaal geen Biaggi-fan maar waarom moet er altijd gezegd worden dat als ie wint dat dat alleen maar kwam omdat Rossi pech had? En stel ff dat ie pech had, dan hadden hij en zijn team blijkbaar hun zaakjes niet goed voor elkaar!

Biaggi, congratulazioni con la sua vittoria. Rossi la fortuna migliore la prossima volta!

En die Pitt kreeg ff een rijles zeg! Die heeft wel gemerkt dat GP's rijden wel ff different koek is t.o.v. de Supersport!
 
jullie snappen dat ik dus nu rossi ga verdedigen en ff jullie duidelijk ga proberen te maken dat ie problemen met zn banden had enzo.
Dus tja, hij ging meerdere malen wijd.
Wat ie barros flikte von k trouwns ook niet zo netjes. Daardoor kon Max dus doorrijden. Biaggi hoefde heeeelemaal geen strijd te leveren (dat was wat k bedoelde met doorrijden :) )

Ach als de race 3 rondes langer had geduurd was de eindtand misschien wel anders geweest, Rossi haalde in t laatste rondje meteen 1 sec van de voorsprong van biaggi af, dus.........

ps. wooot! mijn uitroep van vreugde :P
Jij bent vast iemand die de racerij al jaren volgt..... :)

Biaggi hoefde geen strijd te leveren,hij kon dus lekker doortuffen...het was een makkie voor hem dit keer ;) .
 
Klasse van Barros en Biaggi :} 8-)

Volgens mij gaat het volgend jaar helemaal toppie worden ! :} :} :}

Ik werd alleen helemaal ziek van dat Pro-Rossi commentaar op Eurosport, vanaf de eerste seconde alleen maar Rossi hier, Rossi daar.. |( :r

En als de race nog 2 ronden had geduurd en als en als... :r

(Ik zie Rossi graag als eerste over de streep komen, maar wordt nu wel een beetje moe van de hele Rossi hype, veel liever zie ik een goede race zoals vandaag :) )
 
En dan komt er nog bij dat tie wel urgggggg veel in beeld is....ik zie liever de Kawa in beeld....leuk soundje komt eruit :P
 
Mooi geluid? Misschien wel maar zoals ik eerder al zei......

Op zondag 13 oktober 2002 17:22 schreef Ocampa het volgende:En die Pitt kreeg ff een rijles zeg! Die heeft wel gemerkt dat GP's rijden wel ff different koek is t.o.v. de Supersport!
 
In ieder geval spannender dan de formule 1.
Heb ik voor de verandering even naar gekeken: zonde van mijn tijd.
Heb misschien niet altijd even goed opgelet tijdens de race :z , maarre: is er werkelijk geen enkele inhaalactie geweest buiten de pitstraat :? :r
Iemand op een ronde zetten noem ik geen inhalen.

Toch maar bij de MotoGP blijven. :]
 
Op zondag 13 oktober 2002 17:22 schreef Ocampa het volgende:En die Pitt kreeg ff een rijles zeg! Die heeft wel gemerkt dat GP's rijden wel ff different koek is t.o.v. de Supersport!
1ste maal gp rijden
1ste maal op de ZX-RR rijden
1ste maal op Sepang rijden.....valt allemaal niet mee hoor....

Advies van het team.....uitrijden en ervaring etc: opdoen voor next year.....

Jij snapt het niet helemaal....Ocampa ;)
 
Ik spreek ook geen waarde-oordeel uit he over Pitt. Ik zei alleen dat hij duidelijk nog niet helemaal thuis was in de GP's en op de GP-racer alleen dan op een ironische manier. Eigenlijk zeg ik hetzelfde als jij dus. Ik snap het dus prima volgens mij. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan